Hoi dames, Ik moet 3 september komen om 10.10 uur. En heb wat vragen kunnen stellen.. Ben weer wat gerust 😊
ben nu hurkent boven het putje van de douche gaan hangen maar elke keer helemaal uitleden is ook niks zometeen is iets anders gaan proberen
@mariska: als eerste! Heerlijk vakantie! Ga je weg? Even lekker niks. Dus je moet aan de hormonen? Maar jouw cyclus is toch goed? Wel fijn dat je in ieder geval een doorverwijzing hebt! Moet je ver reizen? Ze kunnen het niet overal icsi. @woman: fijn dat je gerustgesteld bent! Mag ik vragen wat hij gezegd heeft? @anoniempje: trechtertje een idee?
@mamalap de kan is zeg maar te groot om tussen me benen door te doen op de wc zoals ik altijd wel met het bekertje deed nu eerst denk ik maar de kan onder me houden voor ik ga zitten? vanmorgen had ik natuurlijk haast en was net wakker dus helder denken ging nog niet haha
Mamalap zeker mag jij vragen wat zij 😉 heeft gezegd.. Ik was bang dat het vocht trg kon komen..maar daar moest ik niet bang voor zijn.. Of het echt helemaal uitgesloten was om via de natuurlyke weg zwanger te raken.. het kon wel,maar de kans op zwangerschap via de normale weg is Nihil..
@woman: oké maar jullie krijgen dus hulp dat is in ieder geval fijn! Fijn dat je gerustgesteld bent. Nu hopen dat jullie snel mogen starten voor dat wondertje! @anoniempje: haha dat kan ook anders toch trechtertje
inmiddels kan probleem opgelost alleen die lucht uit die flessen bah bah ben niet misselijk maar daar word je dus spontaan misselijk van
Ik heb net nieuwe testen gekocht bij de action en 1 setje kV. Die doe ik pas als ik wat zie op de actiontest. Nu zag ik daar dus toch wat op verschijnen en vergeleken met 23-8(de laatste action toen in huis) is ie dus opgelopen. Dus een kV gedaan en ook daarop een streepje. Ik heb een poging gedaan voor een foto, maar jullie weten dat uploaden lastig is.... Momenteel behoorlijk borrelende darmen en wat stekende boobs, maar wel vanmorgen die gedaalde temp met 0,2! Pregnyl is nu 12 dagen geleden...
@mariska: je temperatuur zit nog steeds boven normaal. In je vorige kaartje is 36,65 je coverline. Misschien even afwachten wat je temp morgen doet! Kan zomaar morgen weer hoger zijn. Ik zie op foto geen streepje, maar weet zelf hoe moeilijk die vast te leggen zijn. Pff je houdt het wel spannend!
@mariska zere boobs na pregyl ken ik wel rommelende darmen ook maar ik ben die ronde dus zwanger geraakt (wil je geen valse hoop geven) maar met die sympthomen zou ik denken dat het raak zou kunnen zijn
Tnx dames, zo naar acupunctuur en laat haar m'n boekje zien. M'n buik is warm dankzij haar! Morgen weer een test...spannend!
Vandaag prikkelbaar en moe. Dat heb ik meestal de dag voordat ik ongesteld ga worden. Hopelijk is dit morgen niet het geval en kan ik overmorgen testen. Afwachten....
Nee, dat vind ik zonde van de test. Dat zou ik wel doen indien ik pijnlijke borsten had. Daar had ik bij mijn eerste zwangerschap last van als enige symptoom. Wellicht nog ik daar nu teveel aan vast. Hoop zo dat het raak is.
Mariska; lekker op vakantie, waar ga je naar toe? Binnen of buitenland? Oh ik meen op je test van 25'08 de een na laatste toch echt 2 streepjes te zien. Heel licht, maar wel een streepje. Houd mn telefoon altijd een beetje scheef en dan zie ik toch echt een streepje!! Hoop dat je test morgen duidelijkheid geeft!! Keyra, spannend meid!! Ik duim voor je!! Woman; fijn dat je gerustgesteld bent! Ben benieuwd wat er vanaf 3sept op je pad komt! Het komt vast goed meid!! Anoniempje, fijn dat je een oplossing hebt bedacht op de kannen! Haha en dat het zo stinkt heb ik wel vaker gehoord van mensen ja! Haha! Even doorbijten tot november, je weet waar je het voor doet!! Mamalap, hoe is ie met jou meid? Ook jij reageert op andere en vergeet jezelf haha!! Hier lekker druk met werk, dus vliegen de dagen wat sneller om. Heb steeds de neiging om de ha te bellen om een verwijzing naar de gyn. Dan hoef ik niet meer zo aan mezelf te twijfelen, ml zn zaadtest was helemaal goed, ben bang dat ik iets mankeer......
Dankjewel mamalap hier mijn temp kaartje ben benieuwd wat temp morgen is. @Woman fijn dat je antwoordem op je vragen hebt gekregen
@miloena lekker is dat he als de dagen snel voorbij vliegen, helaas alleen op t wachtbankje duurt t een eeuw lijkt wel hihi. Wat fijn dat t zaad van je vl goed is hopelijk bij jou ook alles goed want n eisprong heb je wel maandelijks toch alleen lange cycl mja dacht 31 dage toch? is opzich normaal heb ik ook. Hoelang was je nou al bezig met zwanger worden?
@miloena: fijn dat het zaad van ml goed is! Is temperaturen niks als je twijfelt aan jezelf? Dan vind je jouw eisprong en evt hoe lang je lf is. Zo ben ik er dus achtergekomen dat ik maar 2 eitjes heb gehad in al die maanden. @angel: als je temperatuur mooi doorstijgt denk ik toch zondag, op zondag zit hij nog gelijk aan temperatuur voor ovulatie. Eisprong hoeft niet in de dip te zitten. Maar zaterdag kan ook, dus je hebt in ieder geval goed gezeten met babydance op zaterdag! @mariska: ik heb al gespiekt temperatuur weer omhoog!!! Jeej!
Ow ja mezelf Geen veranderingen, cd 54 geen eisprong, afscheiding weer creamy. Ik wacht op de brief met de afspraak. Tot dan voorlopig met jullie meeleven....