Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel: volgens mij echt uitgesloten! Gisteren voor zekerheid testje gedaan. Omo wit. Dan zou ik echt de mega uitzondering zijn. Geen positieve test. Dat komt echt maar zoooo weinig voor dat ik daar niet in geloof voor mezelf. Ach over 3 weekjes nog vakantie. Ik wacht nu al zolang dat het ook niet zoveel meer uitmaakt!
    Ben wel blij dat ik niet tot eind november heb gewacht ;)

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: en?????
    @kherya: hoe is het bij jou meis? Al rood gespot of al getest?

Hier wat bloedverlies vannacht iets meer als spotting. Nu dus weer cd1!!! Weer volle moed vooruit! :D

3. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    @mamalap: balen dat het zo ver weg is, maar je hebt iig een datum en er gaat wat gebeuren.

Hier net getest, negatief. Ook nog geen rood, maar dat komt wellicht doordat ik een flinke keelontsteking heb.

En bij jou, Mariska?

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

@kherya: bah balen! Je bent zeker van je ei? Hoeveel dpo?

5. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Heel zeker van mijn ei (ovulatietest) en extra geklust voor de zekerheid. Zit nu op 15 DPO. Het maakt me zo onzeker. Ik begrijp niet waarom het steeds niet raak is.

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Hey meiden!

Mamalap wat fijn dat je ongi is aangebroken nu kun je eindelijk weer verder!!

Kheyra jammer van je negatieve test meid, hoeveel voor nod zit je? Is je cyclus een beetje regelmatig?

mariska ooeeh spannend ik zie hem ook hoor het lichte streepje! Vandaag nog getest?

Angel en miloena hoe is t verder met jullie?

En onze zwangere anoniem Hoe is t met jou? Besef je het al een beetje dat je echt zwanger bent? :D

7. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap vol goede moed de nieuwe ronde dan eindelijk in met een ei!!!

@kheyra ach dat is balen meid mja wie weet t kan nog alle kanten op.

Hier temp t zelfde als gister dus ei toch zondag geweest ff geeft dat vandaag ook aan. Jeeejjj gelukkig geen late ei.
    Gister hele dag door wat krampjes gevoeld in onderbuik baarmoeder maar zoals ik zei mischien dat dat door onrustige darmen kwam???
    Vandaag tot nu toe niks
    Nog 11 lange spannende irritante dagen al hoewel ik vilgende week al vrijdag op 12dpo wil testen 😊

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Angel aah fijn dat je je ei al heb gehad!
    Die menstruatie achtige krampjes herken ik wel maar is nu weer weg.
    12 dpo kun je indd makkelijk testen das vroeg zat.
    hoop het voor je meis!

9. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Danaerys meid hoe is t bij jou nu wanneer had jij die krampjes ook vroeg na ei? Wanneer ga jij testen?

10. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Ik zit nu 9 dpo en die krampjes had ik vooral gelijk na mijn ei.
    heb zondagavond nog een ov test gedaan omdat ik een mix voelde van krampjes en eipijn. De pijn straalde uit naar mijn flanken en onderrug echt een zeurderige pijn en tot mijn verbazing verscheen er een duidelijk maar wat lichter streepje ook niet superlicht terwijl ik echt de knaller van mijn ei de 21ste heb gehad dus weet wel zeker dat k toen mijn ei had.. erg vaag..
    nu sinds maandag geen last meer van krampjes. Wel smaakt mijn koffie niet meer zo lekker en ben k geobstipeerd en sorry maar wat winderig.
    verder geen klachten. Durf nergens vanuit te gaan en qua testen tjaa eigenlijk wil k wachten tot mijn nod maar mezelf kennende zal k vast ergens wel een testje wagen. Ik denk zaterdag omdat ik dan een feestje heb.

Heb jij ook van die zeurderige pijn?

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel: mooi je ei is geweest! En gelukkig klink je weer stuk positiever ;)
    Nu inderdaad afwachten.

@daenerys: 9 dpo alweer! Wow. Dat zeurderig gevoel bedoel ik had ik ook bij dochter! Ik hoop met je mee!

@kherya: 15dpo zou je toch heel eind ongesteld moeten worden?? Een keelontsteking houd als het goed is menstruatie niet weg.
    Maar wanneer had je positieve ovulatietest? Hij kan ook pas 48 uur daarna zijn gesprongen.

12. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap jaa dat klopt helemaal ik ben erg posi deze maand na dat we goed nieuws hebben gekregen van t zh dat t kan en anders iui kom maar op!! 😊

@daenerys, als eerst bedankt voor je fuidelijke uitleg van symp die je hebt! Jou symp klinken erg positief en kunnen van een beginnend zs zijn, en die mix van jrampjes/ovu pijn achtig kan van innestelling zijn geweest.
    Hoop het zoo voor je!!

Ik heb alleen dus krampjes gevoeld gisteren 2dpo alsof baarmoeder samen trok.
    Vandaagochtend links hele lichte steekjes links onderbuik en nu met vlagen voel ik links iets drukkend maar ook licht.

Verder zit ik dus nu nog masr op 3dpo best vroeg nog!

13. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    @daenarys: ik zit 1 dag na mijn NOD. Klinkt veelbelovend bij jou!

@angel: spannend weer op de wachtbank. Fijn dat je zo lekker positief bent.

@Mamalap: ik had 9 t/m 12 augustus een positieve ovulatietest. De 13de was het over dus ik ga ervan uit dat hij de 12de echt gesprongen is. Sowieso nog goed doorgeklust daarna
    Ik heb vaker gehad dat wanneer ik wat ziekjes was, mijn menstruatie later doorkwam. Kan natuurlijk ook toeval geweest zijn.

14. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Hee meiden..
    Ben ik eindelijk weer..
    Met de wonden gaat het..
    Ik ben zo blij! Morgen een kennismakingsgesprek voor een baan van 16 - 32 uur..
    En mijn menstruatie is voorbij :)!
    Hoe gaat het met jullie?

15. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Woman fijn dat je ongi over is en dat het beter gaat met je wonden!
    Ooh en super joh je kennismakingsgesprek! Hoop voor je dat het goed gaat!

Mamalap en angel dankjewel voor jullie positieve woorden meiden! Ik hoop het ook meiden maar durf nergens op te hopen al ben ik voor deze maand niet heel negatief! Angel jouw klachten herken ik, dat heb ik ook gehad! Spannend! !

Mamalap nog nooit zo blij geweest met je menstruatie neem k aan hihi ;)

ben net terug van shoppen en goed geslaagd maar heb wel bij elk kledingstuk wat k koop dat k me afvraag hoelang pas k dit nog
    Hebben jullie dit ook?

16. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Kheyra spannend hoor maar denk niet dat je keel invloed heeft op je menstruatie.
    Hogelijk heb je snel duidelijkheid em alsnog een positieve test!

17. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    dames ik heb me vergist met 9DPO/ was net wakker toen ik dat schreef dus telde niet goed... :)
    Zit nu 6/7 DPO. Tellen jullie je ei mee? Ik tel vanaf mijn positieve ovulatietest of is dat niet goed?;)

Zat te kijken naar mijn banner en dacht... dit klopt niet! Dan zou ik een LF hebben van 16 dagen terwijl dit toch echt 14 is. :D
    Helloooo, wakker worden! (tegen mezelf!) :)

18. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daenerys hihi heb dat ook vaak als k net wkkr ben en reageer maar je telt een dag na eisprong als 1dpo

19. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

hier is a.s oma al gek geworden haha mijn eerste babypakje gekregen :)
    maar hij is wel heel erg leuk hoor haha

verder nog geen misselijkheid etc. stiekem maak ik me wel zorgen of alles wel goed gaat met de kleine omdat ik juist nog nergens last van heb

20. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha anoniem wat leuk zeg!!

Begrijp je angst maar meerdere vrouwen voelen niks dus probeer te ontspannen en te genieten.

Hier vandaag al sinds een paar uur steekje links onderbuik baarmoeder t komt en gaat zo een golvende steekje??

Ow jeej ga toch niet nu al op alles letten he 3dpo veels te vroeg nog om iets te voelen pffff wrm doe ik me zelf dit aan😟

Share This Page