@anoniempje: geen zorgen maken! Ik ben er ook fluitend door heen gegaan, amper symptomen gehad. Leuk hoor van oma, hoort erbij! @daenerys: haha ik dacht al dat je Banner niet klopte maar die klopt toch! Kan gebeuren hoor Wbt mijn menstruatie als je het zo mag noemen? Het is echt maar mini werk, een echte menstruatie is super werk, als je snapt wat ik bedoel. Dat benadrukt nog eens dat ik geen eisprong heb gehad. Is beetje 2-ledig gevoel, hoop dat er nu wel een eisprong komt en vrees dat het niet gebeurd. Of net voordat ik naar gyn ga en ze dus niks kunnen zien... Pff dus nee ik weet het niet. @angel: ik denk dat we het toch automatisch doen op dingen letten omdat de roep voor een baby van ons lichaam te groot is.
Hai dames ff heel kort alles gelezen, ben nog wat dingen voor mn werk aan het regelen, nog maar 1 dagje werken. anoniempje: gaaf hoor alvast je eerste pakje, leuk!! maak maar plaats voor veeeeeeeeel meer Angel: hihi! ik begrijp je Daenerys, je eerste wachtweek zit er weer op, nog 1 moeilijke te gaan... Mamalap, je ongi nu echt doorgebroken? Hier nog idd temp. goed maar nog niet echt duidelijkere test dus ik geloof dat ik toch ongi ga worden. heb wel bijna mn langste LF te pakken, dat snap ik dan weer niet....maja....
Hee Mariska! Ik al hele dag checken voor jouw update! Maar zolang temperatuur nog goed is en geen bloed kan het nog hoor! Hij moet elke 48 tot soms zelfs 72 uur verdubbelen, dus morgen gewoon weer een positieve update
heb net testen besteld bij testjezelf.nu, morgen binnen. Bij mijn miskramen maakte ik ook zeer weinig hcg aan, dus ik ben gelijk alweer bang.... naja, eerst maar eens over de 14 dpo heen als ik dat red, dat ik het al red tot 13 dpo is al een mijlpaal!! morgenvroeg weer een kv testje als mn temp niet zakt....
@angel kan een goed teken zijn maar idd nog vroeg maar dat doe je automatisch erop letten @mamalap ze zullen als er iets is echt wel wat vinden hoor meid! hoop dat je snel duidelijkheid krijgt @mariska geen duidelijke test? wat bedoel je daar mee ? niks te zien of tuur of??? niet te bang worden meid dat is niet goed voor je al snap ik het wel hoor *hug* heb het pakje op de dressoir liggen beneden kan ik er vast aan wennen want dringt nog steeds niet helemaal door dat zal echt pas komen denk ik naar de echo al duurt dat nog wel even helaas
ja idd een tuurderdetuur! dus zal wel vals positief zijn bij die testen van testjezelf.nu staat wel een mooie uitleg over gevoeligheid van de testen en vals positief enzo...
@daenarys: hoop het voor je! Ik tel vanaf mijn ei, maar heb ook geen idee of ik dat wel goed doe. @woman: Fijn dat je weer een beetje bijgekomen bent van alle ellende. Leuk dat je morgen een kennismakingsgesprek hebt. Hoe laat heb je dit? @mamalap: Fijn dat je weer aan een nieuwe cyclus begint. Hopelijk krijg je dit keer wel een eisprong en dan idd niet vlak voor je afspraak bij de geneacoloog. @Anoniempje: gewoon lekker van genieten. Ik heb destijds ook totaal geen misselijk gehad. @Mariska: je kan dus nog steeds zwanger zijn! @angel: herkenbaar, om denk ook steeds na mijn ei vanalles te voelen. Maar ik voel mijn eigen eisprong niet eens. Hier ook nog niet ongesteld, maar wel al buikkrampen dus zal niet lang meer duren.
Vanochtend getest, maar die was helemaal wit. Echt naar zitten turen of ik niet een licht streepje kon ontdekken, maar helaas. Ik wilde daarom eigenlijk pas weer over twee dagen testen, maar twijfel nu om toch morgenochtend weer te testen indien de menstruatie niet door komt. Ik wil zo graag een streepje zien.
@mariska en kheyra ik duim voor jullie meiden!! Gelukkig ik weet dat ik niet de enige ben die na ei dr zelf gek maakt nu denk ik zal t mijn ei zijn?? (Zal toch niet temp verteld dat ei is geweest) Het is nu duidelijker aanwezig en al de hele avond eerst onderbuik baarmoeder links nu links lijkt eipijn exact wat DAENERYS ook d8 pffff niet leuk dit en zo geen zin in de babydance met deze irritant zeurende pijntjes En ben moeeee ik ga maar gewoon slapen trusten meiden
@anoniem ik hoop dat het een goed teken is ik ben opzich erg positief ibgesteld deze maand mja door de dingen die ik voel ga ik toch weer onrustig worden helaas ik wil gewoon snel zwanger zijn. @mamalap dus een lichte ongi? Ben benieuwd hoe t morgen dan is? Rare cycl hoop echt dat je snel duidelijk krijgt. En respect dat je er nog redelijk rustig onder bent. Knuffies
Pff mamalap nee echt vrolijk word je dan niet! Hoop dat er bij de gyn wat meer duidelijkheid komt zeg. snap wat je bedoeld met echte menstruatie, dan verlies je echt wat maar zoals ik jou hoor is dit meer een soort van spotting. Mariska wat jammer zeg maar geen bloed geeft moed! Ben benieuwd naar je nieuwe test! Anoniem aah ja snap het wel hoor denk dat het met de echo pas echt word! Lekker naar blijven kijken hihi. Angel weet precies wat je bedoeld met je symptomen! Spannend!! Hopelijk is het een goed teken! Hier net weer een flink menstruatie gevoel gehad wat nu weer is afgezakt is maar wel echt zeer deed en heb nu super honger dus heb me mannetje naar de Mac gestuurd!
Hmm meid ik snap je onzekerheid maar er zijn ook echt gevallen bekend die ver na nod pas positief testen. Ik duim echt met je mee! Menstruatie klachten lijken ook op zwangerschap klachten. Ben benieuwd na je test meis! Hopelijk weet je snel meer. wat betreft tellen dan tel ik goed hihi.. gelukkig. voor de meiden die met temperaturen bezig zijn wat is een gunstige temperatuur mbt zwangerschap? Of is dit een domme vraag haha.
Hihihi je ventje naar de Mac gestuurd!!! Hier is m'n temp goed gedaald dus geen testje meer voor mij. Ben benieuwd bij jou kheyra!
Hee lieve meiden, heb een druk weekje werken met bijna 50 uurtjes dus dan nu maar gauw voor het werk even bijgelezen!! Mariska, wat raar, terwijl je test van 26-8 zon mooie was. Hoop dat je nu een positieve test mag hebben!! Keyra, als je gister hebt getest zou ik er 1 dagje tussen doen. Het hcg verdubbelt toch pas later en niet in zon kort termijn, maar snap dat je erg graaf een streepje wil zien! Angel; mn cyclussen waren altijd 28-31 en de laatste 2 waren 36 en 44 dus weet niet wat ze denken, maar ze gaan met me aan de loop, haha! Masr vergeleken bij mamalap is dat weer niks! Woman, Veel succes meid!! Hoop dat je de baan krijgt vandaag! En nu zal ik racen naar t werk!! Tot gauw!
Ja, erg hè die testdrang. Hier snotverkouden, hoofdpijn en nog steeds flinke ongesteldheidskrampen, maar die heb ik dus eigenlijk al twee dagen en toch komt er niets... Zometeen toch nog even een test zoeken. Moet nog ergens zo'n kv 2 voor 5 hebben liggen. Begreep dat die vrij goed zijn.
@angel: als je temperatuur nog steeds zo hoog is als dinsdag is je ei echt geweest hoor! Dus dan moeten die steekjes echt wat anders zijn Wat duurt dat wachten dan lang he? @mariska: toch naar beneden je temperatuur! He ik had zo gehoopt op positief nieuws! Nou lekker op vakantie en in ieder geval wat Wijntjes drinken. Wanneer ga je weg? @daenerys: haha ging hij voor jou naar de mac? Dat doet die van mij echt niet!!! Je temperatuur is alleen wat van te zeggen als je ook je temperatuur voor ovulatie is? Voor mij is bv 36,7 al hoog, maar voor andere is dat laag. Is per persoon verschillend. @kherya: nog steeds niks? Dat duurt dan toch wel lang hoor die lf. 16 dagen is echt max hoor! Wel of geen keelontsteking! Ben benieuwd! @woman: ik ben gisteren vergeten te reageren op jou Fijn dat je weer uitzicht hebt op een baan en je menstruatie over is. Nog een weekje en dan weer naar gyn, spannend! @miloena: zo dat zijn een hoop werkuren! Het blijft ook voor jou balen rat je cyclus met je aan de haal gaat! Vooral als je Altijd regelmatig was! Daar mag je best even over klagen! Bij mij is heel anders hoor @hier: tja je hebt gradaties in fertilty friend die het goed omschrijven 1. Spotting 2. Light 3. Medium 4. Heavy. Nu zit ik op light, maar echt light. Normaal heb ik 2 dagen heavy, dus dat geeft het verschil wel mooi weer. Ach ik kan niks anders dan positief blijven en doorgaan! Ik heb een dochter en een man en een goede baan met leuke collega's, goede gezondheid, leuke familie en vrienden. Dus op zich is het leven al goed! Ik denk als ik nog geen kind had het mij zwaarder zou vallen. Ondanks dat wil ik echt wel graag een tweede anders had ik deze stap niet ondernomen. Pff heel verhaal
Test klaarliggen, maar ik neem het advies van Miloena over en probeer tot morgen te wachten. Hij was gisteren zo wit dat het nu weinig zin heeft. Zit nu op mijn werk dus kan op zijn vroegst ook pas vanavond testen. Zou sowieso bijzonder zijn als ik morgen nog niet ongesteld ben. Ik heb zo'n regelmatige cyclus. @mariska: balen van je temperatuur, maar je bent dus nog steeds niet ongesteld? Dan kan het nog steeds. @daenarys: dankjewel meid. Wat lekker zo je mannetje naar de Mac sturen. @Mamalap: herkenbaar. Ik heb een zware tijd achter de rug, maar nu een geweldig zoontje, lieve man en leuk werk. We klussen dit jaar nog door (dus nog 4 pogingen) en daar laten we het bij. Dus wellicht moet ik berusting in deze situatie gaan vinden en dankbaar zijn voor wat ik nu heb.
@kherya: er staat inderdaad in je handtekening fysieke problemen? Mag ik vragen hoe en wat? Als je er niet over wil praten ook goed uiteraard!