Meiden heb om 14.00 uur het gesprek! Mamalap : Maakt niks uit meid.. en idd 3 sept .. daar moet ik niet aandenken word ik wel zenuwachtig haha.. Miloena : Dankje meid! Duim voor me!! Kherya: Jij ook bedankt meid.. Hou jullie op de hoogte!!
@woman: succes straks! @mamalap: Het is geen geheim, maar ik wil nu niet te zielig lopen doen. Ik heb het in mijn handtekening gezet, omdat ik me voor kan stellen dat mensen na mijn geschiedenis niet begrijpen dat ik zo snel voor een 2e ga. Ook gezien een eerdere reactie hier op het forum. @hier: Ik loop mezelf nu helemaal gek te maken. Mijn buikkramp is helemaal weg en ik ben niet ongesteld en heb ook niet het gevoel ongesteld te worden. Ben bang dat mijn verkoudheid met mijn lichaam speelt.
@woman suc6 meid!! @miloena jeej dat zijn een hoop uren maar zo gaat de tijd ook wel lekker snel he al bijna je ei? En opzich denk ik dat dat normaal is bij mij konden ze ook niks vinden geb normaal altijd cycl van 31 dge ineens ook wat langer steeds dus hoeft niks ernstigs te zijn. @mamalap denk je het gewoon moet aan zien als ongi wel n rare maar ook dat heb ik sibds een aantal maanden dat ik het veel lichter en korter ben. Ow en even over mijn temp die is vamdaag met 0,1 gezakt??? Wat denken jullie? Toch vanacht mijn ei of iets anders?? @mariska balen van je temp meid . W @kheyra ookvoor jou heel spannend hoop dat je morgen alsnog posi test. Daenerys jij en ik hebben een beetje de zelfde klachten erg spannend pfff wachten duurt lang joh grrrrr
Hey meiden, Yep dat doet myn mannetje voor mij maar hij zat al op de weg hoor dus kleine moeite om ff langs de Mac te rijden al was mijn eten niet te pruimen! Ik denk echt dat mijn hamburger letterlijk is opgewarmd in de magnetron aangezien het broodje heel hard en taai was! Bleghh!! Kheyra heb er respect voor dat je er zo open over bent. Hoe was je testje vandaag of heb je nog niet getest? Je lichaam kan je echt goed in de maling nemen. Niks is zo moeilijk als het menselijk lichaam. Miloena pfoehh dat zijn lange dagen zeg! Maar je hebt niet de tijd om over na te denken. Bijna vakantie begreep ik? Lekker hoor! Angel wij hebben echt dezelfde klachten, zeker spannend! Bij mij zijn het nu vooral vlagen van menstruatie gevoel maar gister was wel hevig! En nu afwachten... Wanneer wil jij testen?
Woman hoe is het gegaan vamdaag? Krijg je gelijk wat te horen? Mariska jammer van je temperatuur meis. Hoop alsnog dat je zwanger bent! We blijven ook echt een groepje met ieder zijn ding waar die tegenaan loopt of niet mee wil zitten.
@daenerys oke ongi gevoel kan en hopelijk positief zijn. Ik gister hevig soort mix steken/eipijn dus wat jij ook had na je eisprong. Vandaag temp met 0,1 gezakt en licht zwaar gevoel in onderbuik. Ik ga volgende week donderdag testen!
@Woman; ik heb voor je geduimt, hebben mn duimen gewerkt???? @Daen; Jaa lange dagen, ben best wel moe, maar morgen het laatste dagje en die is van 7-13 dus dan heb ik verdient vroeg weekend !! En ook nog feestweek haha! Ohh ik heb zon hekel aan de mac, heb je die artikelen daarover wel eens gelezen? Sinds dien (nu ongeveer een jaar) heb k het nooit meer gegeten. Al is het wel super lekker;hahahahaha Keyra; Betekend dat, dat je na 4 pogingen het opgeeft en het zo laat? Je moet je niks aantrekken wat anderen er van vinden. Jij kan voor jezelf heel goed beslissingen maken wat voor jullie goed is. En als het goed voelt waarom dan niet! en wat voor Cyclus dag zit je?
Angel, wauw zouden die krampjes niet van innesteling kunnen zijn?? Mamalap; Al nog een testje gedaan dan?? Als het zo licht is zou het best kunnen zijn dat je zwanger bent
Miloena ooh lekker vroeg weekend! Angel ik herken je klachten hoor. Hoop ook dat het positief is! Net weer aan de rechterkant onderin bij bm een zeurderig gevoel.. donderdag testen oeh spannend! Hoeveel dpo en dagen voor nod zit je dan? Ik misschien zaterdag ivm een feestje.. zou dan 10 dpo zijn dus dan moet er denk wel wat te zien zijn.. waarmee kan je dan het beste testen? Welke zijn het gevoeligst? 2 sept is mijn nod dus zit dan 4 dgn voor nod.
@kherya: andere lekker laten kletsen hoor! iedereen heeft iets mee te dragen wat we allemaal op onze eigen manier mee omgaan. jij mag gewoon voelen wat je voelt en als het voor jullie toch goed is. Maar weet je al meer? als in de zin van test of ongi? @angel: die daling van 0.1 graad word meestal veroorzaakt door het achterblijvende gele lichaam. vanaf 6 dpo kan een dip innesteling zijn, maar hoeft ook weer niet. heb je weer een plaatje voor me? ik vind je klachten toch wel op innesteling klachten lijken, alhoewel er genoeg zeggen dat je dit niet voelt. ik blijf erbij dat ik het toen ook heb gevoeld. precies zoals jij en daenerys last van hebben. ook dat zeurderige gevoel had ik toen. Ik zal heel hard voor jullie duimen dat het a. zo is en b. dan ook doorzet goed gaat! @daenerys: zie stukje van bovenstaande ik ben en blijf ook fan van de kv2v5!! maar onthoud dat 33% nog negatief test op 10 dpo @miloena: haha jij bent lief maar ik ben echt niet zwanger, ik weet toch wel voor 95% zeker dat ik geen eisprong heb gehad. 1 van de basisvoorwaarde. Ik heb ook lekker feestje zaterdag, denk dat ik maar eens een keer een wijntje ga drinken. heerlijk even genieten voor ons @woman: fijn om te horen! hopelijk gaat het nou eens lekker meezitten voor je! @hier: druk gehad vandaag. haha wij hebben weer een platenspeler staan, super leuk. ik ben nog van de leeftijd dat ik er heeeeel vroeger ook 1 gehad heb op mijn kamertje
@miloena heerlijk zeker verdiend meid!! ik hoop het zoo ik durf het niet te zeggen! @daenerys ik zit donderdag dan op 11 dpo 3 dagen voor nod. Oeee ik ga duimen voor je meid zaterdag wat spannend hoop positief
Zullen we afspreken dat we de maand september allemaal een positieve test in handen hebben? Haha, kon dat maar!! Woman, ik duim voor je meid, hoop dat je maandag goed nieuws krijgt!! Mamalap; ja dan is de kans niet zo groot. Deugt je thermometer wel? Haha Daen; Hoop dat je zaterdag een positieve test mag hebben! Ik zou de early test doen van cb heb je die maar ook van een goedkoper merk! Ook sensitest.nl heeft daar de goedkopere versie van! Die zijn ook betrouwbaar en wel 5 dagen eerder dus dan zou het kunnen!
Miloena! Deal allemaal in september positieve test! Haha als dat zou kunnen. Nee jullie mogen eerst! Ik heb al een kleine, stel mijn quotum dan maar uit naar oktober doen jullie september. Hier is bloedverlies alweer over na 2 dagen.
Haha miloena dat zou gewedig zijn allemaal posi testen kon dat maar @mamalap hoop ook dat jij snel in verwachting mag zijn .hou nu je ongi over is goed je temp in de gaten! Al was t wel heel kort