Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap hier nog mijn temp kaartje temp vandg nog verder gestegen. Ben echt benieuwd deze maand

Bijgevoegde bestanden:

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@angel
    hij stijgt ineens wel veel
    heb er totaal geen verstand van verder haha

@mamalap
    bij jou al wat duidelijkheid?

hier nog steeds niet ziek wel een erg vol gevoel
    en als ik opsta is het erg vaak even zwart voor me ogen

3. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Allemaal bedankt voor de lieve reacties.

@daenarys & Angel: spannend voor jullie. Hoop straks op 2 positieve testen.

@Mamalap: moeilijk hoor zo'n onduidelijke cyclus. Hopelijk krijg je straks in het Radboud duidelijkheid, zodat jij ook snel voor jouw 2e kan gaan.

@woman: Fijn dat je gesprek goed ging. Ben benieuwd maandag.

@Miloena: deal! Komende maand allemaal positief testen.

@mariska: hoe is het met jou, al ongi of zijn er nog mogelijkheden?

@anomiempje: Fijn dat alles nog goed met de zwangerschap

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel: je ei staat echt goed hoor bij fertility friend! Die doorstijging is normaal op 7 dagen na ei is progesteron op z'n hoogst. Vandaar dat ze altijd 7 dagen na ei willen prikken daarop. Maar spannend! Nog klachten vandaag?

@anoniempje: wees maar blij dat je er niet ziek van bent! Hopelijk blijft het zo! En dat zwart worden is niet zo erg. Ik had hele lage bloeddruk heeeel vervelend maar absoluut niet erg. Zelfs liever te laag als te hoog.

@kherya: maar hoe is het bij jou?

5. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Vandaag ziek gemeld op mijn werk, omdat ik zo verkouden ben en ook geen stem meer heb.
    Zit nu op 17 dpo en nod 4 met heftige buikkrampen. Vanochtend een test gedaan, na 10 minuutjes een tuurstreepje. Is dat een indroger? En ook wat licht bloed weggeveegd, wellicht dan toch begin ongi? Ik weet het niet meer...

Bijgevoegde bestanden:

6. anoniempje1989

@kheyra
    wat een leuke test zeg met dat hartje
    maar ik zie ook een licht streepje geen idee of dit een indroger is
    morgen nog eentje wagen?

7. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Het is een sensitest. Dacht dat ik nog een kv had liggen, maar dat is niet zo. Ik heb niets meer in huis. Inmiddels heb ik hevige buikkrampen en een inlegkruisje vol bloed dus ben er bang voor.

8. anoniempje1989

ah nee toch kheyra
    en ik vond die test behoorlijk hoopgevend

9. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Naar het Kruidvat geweest voor nieuw tests. Ondanks de heftige buikkrampen en al 2 inlegkruisjes vol bloed lijkt deze test toch echt positief...

10. anoniempje1989

kheyra nu maak je het wel erg spannend
    heb je geen foto? en kan je niet nog snel de huisarts bellen voor bloedonderzoek?

11. anoniempje1989

of misschien het ziekenhuis even bellen? bloeding en posi test vind ik raar namelijk

12. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Wat spannend kheyra! Ik ben het met anoniempje eens.
    heb je een foto zodat we even mee kunnen kijken?

Angel heb er ook geem verstand van maar dat die oploopt lijkt mij goed.
    ondanks dat ik niet vanaf cd 1 begonnen ben met temperaturen is hij bij mij ook gestegen de afgelopen dagen. Gisteren nog 37.3 en vandaag 37.5.
    natuurlijk is dat van mij geheel onbetrouwbaar maar dacht laat ik eens kijken.. ;)
    Hoe is het verder met je klachten? Al andere klachten erbij?

Anoniem fijn dat je niet zoveel last heb vam je zwangerschap. Hoop dat je een onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat!

Mamalap nee hoor jij hebt net zo goed recht op een posi test ondanks dat je al een kleine heb, mallerd!!

Enne helemaal mee eens.. als we nou allemaal een posi test hebben in september! :D

Mariska hoe is het verder met jou?

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kheyra ik sluit me aan bij de meiden hoop dat je ons snel poditief nieuws kam vertellen je eerste test zag er veel belovend uit ben ook bemieuwd naar de 2e!!

Daenerys ja hij loopt idd goed op he
    Jou temp lijkt mij goed zoals jij zegt h e kan t niet weten omdat je niet weet wat jou basale lichaams temp is voor ei maar meestal bij vrouwen die gemiddelde temp hebbe vsm 36.4tot 36.6 voor ei is 37.1 en meer veel belovend fingers crossed hoop het zo voorons alle

Mamalap bedankt voor het uitleg en reageren ik hoop dat mijn temp nog veel meer zal stijgen kwa klachten vandaag niet veel steekjes gevoeld vanochtemd ongi achtig maar echt super licht en heel kort dus eigenlijk voel ik niet veel soms nog ff een steekje thats it ach nog tot donderdag wachten en weet ik meer

14. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Angel; ooh hier en daar nog wat steekjes meer niet, dat heb ik ook inderdaad. Ik hoop het ook zo voor ons!!
    Weet niet of morgen testen al te vroeg is, denk zelf van wel..
    Zeker mbt een internet site die ik heb gevonden vind ik het wel vroeg. Zal de link zo even doorgeven.
    heb net echt wel weer een eet aanval gehad zeg en ook echt alles door elkaar maar het gekke is dat niks me smaakt, heb ook de hele tijd een vieze smaak in mijn mond bah!

Weetje meis, er zijn ook zat vrouwen die zwanger zijn zonder klachten dus het kan ook echt alle kanten op gaan. Om gek van te worden, hihi..

15. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
  16. mamalap

mamalap Niet meer actief

@kherya: die sensitest is wel hoopvol! Er is in ieder geval iets aan de hand! Hopelijk zet het door! Ow ik hoop het zo voor je meis! Bloedverlies hoeft niks te zeggen.

@angel: een door stijging later zou geweldig zijn! Spannend he die klachtjes, heb je die weleens eerder zo erg gehad?

@daenerys: inderdaad test 33% nog negatief, maar aan de andere kant is dat ook 67% positief, dus poging wagen kan altijd!

Ik heb lang weekend dames en morgen middag en avond feestje, zal dus niet heel veel online zijn ;)

17. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Dankjewel meiden, onderstaand de foto (duurde even, doordat hij eerst van mijn telefoon naar de pc moet). Volgens mij toch echt positief.

Maar de krampen en het bloed (inmiddels al 4 inlegkruisjes) maken me zo onzeker. De huisarts heb ik al gebeld, maar die was om 16.00 al gesloten. Is dit iets om mee naar de huisartsenpost of ziekenhuis te gaan? Of moet ik rustig afwachten en maandag naar de huisarts?

Ben zo bang dat ik zwanger ben/ was maar het nu meteen al aan het verliezen ben.

Bijgevoegde bestanden:

18. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap nou weet het eigenlijk niet😊
    Heb vaker gedacht zal dit een symp zijn dat ik nu niet durf te zeggen dat fit anders is dan xeren hiervoor de ene x denk ik en heb ik sterk t gevoel deze maand zwanger te zijn andere x denk ik neeee zal wel niet.droomde afgelopen nacht dat ik vaag een positest had maar wat er veel belovend uit zag!?
    Donderdag where are u?????

Geniet van je weekend meid en lkkr feeste en ontspannen

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow meis! Die is inderdaad knetter positief!
    Heb je nog meer testjes? Er zit niks anders op dan zondag nog een test doen is hij lichter tja dan.... :(
    Is hij donkerder dan.... :)

Bloedverlies hoeft echt niks te zeggen! Merel had 3 dagen rood bloedverlies en is gewoon zwanger.

Ze doen nu nog niks, afwachten zeggen ze.

20. anoniempje1989

@kheyra
    owh wat een mooie test
    en als jij je onzeker voelt vind ik dat je naar de huisartsenpost even moet bellen
    ik zou het in jou geval wel doen al is het maar om van die onzekerheid af te komen

Deel Deze Pagina