Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Kheyra die is duidelijk positief! Ik zou ook lekker de huisartsenpost bellen hoor om te vragen hoe/wat.
    Kan me heel goed voorstellen dat je heel onzeker bent!

Morgen zoiezo nog eens testen.
    Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan meid...

Sterkte!

2. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kheyra het is al gezegt hier boven super posi hoop dat t goed gaat en je zwanger mag blijven! Knuff

@daen ga je morgen wel of niet een testje wagen ik ga nu meteen ff kijkje nemen op die site die je hebt gestuurd xx

3. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dean heb jij nog last van afscheiding of iets ik niet zit nu op 5dpo gister nog wel vandaag droog😊

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

@kherya: en meis, hoe is het nu? Ow ik hoop zo dat het bloedverlies is opgehouden!

@daenerys: en? Al getest? Jij moet gewoon zwanger zijn :) haha dan kunnen wij jou mooi volgen! Is wel heel speciaal!

@angel: temperatuur nog goed neem ik aan? Afscheiding zegt nu niet zoveel.

Hier blijft temperatuur erg schommelen in cyclus met eisprong was temperatuur veel vlakker, ach we wachten weer af. Vanmiddag lekker feestje, we gaan mooi pas als het droog is geworden ;)

5. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

Kheyra
    en en en???
    je laat ons welerg in spanning meid

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Hey meiden net getest hoor maar negatief.
    geef de hoop niet gelijk op want 10dpo is natuurlijk wel vroeg en weet niet of t uitmaakt maar heb met testen getest van 123 thuistest.
    maarja anserzijds heb k net zoals angel ene x het vermoeddn dat het wel zo is en andere x zoiets van neejoh ik en zwanger? Maakt dat de kat wijs..

angel qua afscheiding verlies k af en toe wat.

kheyra hoe is t met jou?

7. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Hier de test meiden witter dan wit

Attached Files:

8. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    @daenarys & Angel: hoop het zo voor jullie, meiden. En ik heb ook geen enkele symptomen gehad en pas bij 17 dpo en nod 4 positief getest. Het kan dus gewoon!

Ik heb weinig nieuws. Gisteravond nog de huisartsenpost gebeld (eigenlijk mijn vriend met de telefoon op de speaker, aangezien ik door mijn verkoudheid geen stem heb). Daar geven ze aan dat het bloedverlies niet per se slecht hoeft te zijn. De buikkrampen zijn echter wel zorgelijk. Advies is rustig afwachten...

Vandaag nog maar lichte krampen, maar wel meer bloedverlies (klein maandverbandje, niet zoals normale ongi).

Ik durf nu nog niet blij te zijn en durf ook (nog) niet te testen. Blijf bang dat het mis aan het gaan is. Dus ik wacht "rustig" af, meer kan ik niet.

9. anoniempje1989

@kheyra
    ik zou maandaag toch de huisarts bellen
    vind het antwoord ''rustig'' afwachten wel makkelijk gezegt
    je maakt je toch zorgen

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

He dames! Wat een rust hier! Ik dacht moet heel veel bij lezen maar niet dus.

@daenerys: inderdaad een negatieve test op 10 dpo zegt niet zoveel, nog paar daagjes wachten. Bovendien is het morgen pas september, september hadden we toch afgesproken ;)

@kherya: ik snap je angst om nogmaals te testen! Hoe is het nu?

11. anoniempje1989

@mamalap
    hoe is het bij jou?

@kheyra
    jij al iets meer duidelijkheid?

12. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Haha inderdaad mamalap september hè!
    Hoe s t met jou verder?

Kheyra hoe is t met jou?

13. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Gisteren nog echt veel bloed verloren en met buikkrampen op bed gelegen. Vanochtend is het bloedverlies zo goed als gestopt en de buikkrampen zijn nu met vlagen.
    Ik ga straks testen dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik heb er inmiddels berusting in.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oké @hier geen enkel nieuwtje! Haha gisteren gefeest! Nu lekker op de bank, dochter wordt rond 3 uur terug gebracht door opa. ;)

@kherya: :( klinkt inderdaad niet al te positief! Balen meis!! Ik duim toch nog even voor je!

@anoniempje: bij jou ook nog alles goed?

15. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    ooh jeetje kheyra!
    Ik hoop het beste voor je maar echt positief klinkt het niet..
    Knap van je dat je jezel er al op ingesteld hebt al is dit zo ontzettend moeilijk!
    Ik leef echt met je mee meis..

16. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Mamalap ooh leuk lekker feestje gehad en dochterlief uit logeren. :D
    Is ook wel eens lekker toch ;)

Ik had gisteren ook maar liefst 2 feestjes en vandaag vroeg wakker dus naar de Délifrance gereden en vriendlief ontbijt op bed gegeven. ;)

17. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik was er heel erg bang voor, maar durf het nu echt te zeggen: Ik ben zwanger!!!

Mijn test was onverwachts toch een knaller. Ik zal hem zo uploaden. Had het echt niet meer verwacht na alles. Net flink gehuild, van blijdschap maar vooral ook van de spanning van de afgelopen dagen.
    Ik ga morgen wel langs de huisarts, want maak me wel wat zorgen na dat bloedverlies en de krampen die nog steeds niet over zijn.

Dankjewel voor alle lieve woorden en het meeleven. Ik hoop dat jullie komende maand ook allemaal zo'n positieve test in handen hebben.

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

@kherya: fijn meis!! Misschien toch van de innesteling geweest! Maar je blijft hier toch nog wel mee schrijven?

@daenerys: zo jij bent lief voor je mannetje! Lekker hoor.

19. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb gelezen over bloedverlies bij innesteling, maar begreep dat dit meestal niet zoveel en zo heftig is. Dus het blijft apart.

Ik blijf zeker mee schrijven. Net zolang tot jullie allemaal zwanger zijn. Jullie verdienen het!

Wat lekker die feestjes mamalap en daenarys. Even goed ontspannen!

20. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Hier nog het bewijs. Pfff ik ben zo blij en zo opgelucht.

Attached Files:

Share This Page