Net even gauw alles bijgelezen!! Maar dat viel mee, was hier niet zo druk dit keer! jeetje keyhra wat super meid!! Maar voor de zekerheid indd maandag toch maar naar de ha of niet? Die krampen zijn raar maar het bloed kan heel normaal zijn! Wauw meid gefeliciteerd!!! Het is je gegunt!! hoe gaat het me de rest van de meiden?? hier ook brakjes op bed. Is hier feestweek dus weer even weggeweest pfoehh. Hahaha
Jeetje kheyra wat moet jij in spanning hebben gezeten joh gelukkig hoed nieuws en heb je nog steeds een posi test, ik zou idd wel ff morgen langs de ha gaan voor een bloed test en vragen of je mischien eerder een afspraak kan krijgen bij de verloskundige voor n echo hoop dat alles goed blijft gaan en je baby blijft plakken. @mamalap hoe is t bij jou je temp doet weer gek begreep ik? Lkkr je meisje intussen alweer th he ☺ Miloena meid en hoe is t bij jou al een naderende ei? Deanerys kopop 10dpo is nog vroeg blijf posi zoals mamalap zei sept he testenwe positief. Heb je verder nog symp? Hoe is je temp? Hier is weekemd altijd vechten met me temp slaap laat en slaap uit dus klopt t kwa tijd niet ik probeer wel wekker te zetten op de zelfde tijdstip , maar weet dan niet of ik dan nog de temp serieus kan nemen want kwa slaap uurtjes is t gewoon veel minder?? Anyway hier fus t weekend steeds met 0,1 graad temp gezakt zet r x o wel ff me tempkaartje bij!! Symp zijn afgelopen 2 dagen gedurende dag met vlagen schok steekjes baarmoeder dan links dan rechts en midden.
Ohhh kheyra, gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan! Hopelijk morgen goed nieuws! Hier woensdag ongi geworden. Nu op vakantie in Frankrijk. Dus rondje pauze en daarna weer IUI. Daarna de eerste ICSI.
Ach mariska mischien doet deze rondje pauze jullie wel goed en is de laatste iui kans posi geniet van je vakantie meid lekker ontspannen terug komen!
@kherya: met zo'n mooie test ga ik je toch wel feliciteren!!! @daenerys: ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je je vandaag voelt? @angel: je temperatuur is nog duidelijk hoger dan voor ovulatie, dat is belangrijkste! @miloena: heerlijk een keer brakjes! Haha ik ook hoor, dochter inmiddels wel weer thuis met hoop herrie, maar dat is wel leuk! @mariska: ga maar lekker van je vakantie genieten! Ook heel belangrijk!
Juist mariska je weet t nooit 😉 Gewoonpositief blijven . Als hier zwangerschap uit blijft word t eind okt ook iui
klinkt allemaal niet best hier waar blijven die roze testjes nod'ers??? kheyra ben inmiddels wel benieuwd hoe het bij jou gaat meid
Allereerst Kheyra; GEFELICITEERD!! Wat een opluchting moet dat voor je zijn zeg, kan me voorstellen dat je ff flink gehuild heb van blijdschap!! Morgen lekker de huisarts en VK bellen meis. Mariska geniet van je vakantie meid! Jouw tijd komt ook wel meis. Angel oehh jij hebt nog klachten spannend hoor! Hier zo goed als over en 10 DPO nega test dus stel me er al op in dat het game over is.. wacht nu gewoon rustig me menstruatie af. Mamalap ooh fijn je dochter weer thuis, ook weer fijn toch nadat ze nachtje is weggeweest Hier geen klachten meer, denk dat het gewoon game over is en wacht nu gewoon menstruatie af, ga ook niet meer testen. Enige wat ik heb is 's ochtends super honger terwijl ik normaliter moeite heb met eten maarja daar til ik niet zo zwaar aan. Word dus denk echt ronde 5 waar ik in ga..
Ha deanerys niks voelen wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt zijn en 10dpo was vroeg ik hoop dat je toch nog een posi test krijgt. Beter dat je niet meer gaat testen gewoon tot donderdag je nod ff afwachten. Ik twijfel of ik nu ook op 11 of 12 dpo wil testen of mischien beter tot zondag me nod wachten Mijn klachten vallen opzich ook erg mee behalve die schoksteekjes afentoe nog tussendoor vandaag minder dan vrijdag en zaterdag. Hatelijk dat wachten he!!
Morgen bij de internist uitslag bloedtest En Manlief vroeg vandaag zo lief wanneer kan je testen schat 😊😍 hoop dat ik hem gauw mag vertellen dat we in verwachting zijn!!
@Angel, haha wat lief dat ml dat vraagt! Mannen kunnen ook wel heel lief zijn, haha! Wanneer ga je nu testen? @Mariska;lekker genieten in Frankrijk, heerlijk meid!! @Dean; de moed nog niet opgeven meid! Het kan nog altijd!! Wanneer is je nod? En wanneer durf je weer te testen? zit helemaal in de spanning voor jullie testen! Mamalap; hoe gaat ie met jou?? Hier is het nog wachten op ei, maar moet zeggen denk dat ie eerder komt dan dat hij in mn ticker staat. Aangezien ik nu al steeds veel slijm verlies. Dat is nooit in de tijd tot de vruchtbare periode zo. Maar het is afwachten!
@daenerys: nog niet de moed opgeven hoor! Inderdaad wat angel zegt even je nod afwachten! 10 dpo was nog vroeg! Dat hebben wel hier al bij meerdere dames gezien! Wish had 10 dpo negatief, anoniempje had 10 dpo negatief. Dat komt door het forum dan zie je heel veel positief voorbij komen, maar dat is niet de standaard. Er zijn genoeg dames die zelfs op nod heeeeel licht testen! @angel: tja wachten op nod is dus altijd het beste maar ik begrijp als geen ander hoe ongeduldig we zijn! Welke bloed uitslag krijg je vandaag? @miloena: ow fijn als je ei deze keer wat eerder zou zijn! Dan is het wachten minder lang. @hier: geen nieuwtjes hoor! Gisteren niet getempt door feestje zaterdag en had gisteren nog steeds beetje spotting.
@miloenaa have fun with the babydance meid!! @mamalap ivm schildklier wat mogelijk te traag werkte bloeduitslag was goed eigenlijk normaal maar kreeg toch for sure medicijnen ff een maandje kijken wat r gebeurd dus over maandje weer ff prikken maar zodra ik een oproep krijg voor iui is t akkoord met deze uitslag om te beginnen met de behandeling. Gevoel hier dat t niet raak is temp nog wel ok t zelfde op 36.4
@mariska: lekker van je vakantie genieten! @daenarys&Angel: het kan nog steeds. Ik teste ook pas heel laat positief. We blijven hopen! @Miloena: hopelijk komt je ei snel en kun je aan het klussen gaan. @Mamalap: blijf het voor jou ook hopen, meid! Straks om 16.30 afspraak ha. (Zelf zo laat gezet, zodat ik niet teveel vrij van het werk hoef te nemen.) Bloedverlies is gestopt, de krampen zijn er nog maar niet meer zo heftig.
@angel dat gevoel had ik ook maar hier toch raak @kheyra goed zo meid toch een afspraak gemaakt hoop dat alles verder goed is maar aan je testen te zien wel
@kheyra suc6 meid kom ons gauw vertellen hoe t is gegaan. @anoniempje pffff hoop dat mijn gevoel er ook naat zit hoeveel dpo teste jij posi?
euhm ik heb toen pas op me nod getest omdat ik toch het gevoel had dat het niet raak was had ook totaal die testdrang toen niet
Okee leuk kan niet wachten om een posi test te zien geniet lekker van je zwamgerschap anoniem 😊