Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    @dd pff wat vervelend zeg! Zou dat ook heel zwaar vinden, om dat ook al dat nieuws aan te horen :( hopelijk komt snel dat mooie en zeer gewenste nieuws voor jullie ook!

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mamalap: Negatief en nog niet ongesteld..
    Ik ga de fertiliteitskliniek bellen straks..

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm balen! Misschien laat ei gehad?

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamalap: En normaal ben ik altijd,echt altijd de 14e of de 15e al ongesteld.. en nu word ik het volgens mij nu.. :(
    Baalstand..

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

AH nee woman balen!! Je krijgt dan toch hoop als het later komt. Knuffel!

6. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Mijn duimen voor jullie dames!!
    @mamalap ahh hopelijk ho0elijk hopelijk s het raak dit keer!!
    @dd ahww dd voor jou idem hopelijk gaat het spuiten en de primolut wel goed!

@appelboompje is word gek van de onzekerheid. Kon ik maar zelf het hartje horen/opzoeken maar helaas pfff

@women zou toch nog goed nieuws kunnen zijn? Een late innesteling misschien?

enig idee of de moeder kan merken of voelen dat het hartje van de baby aan kloppen is:( of sla ik nu wartaal uit?

7. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @women wat balen meid!! Misschien komt de ongi nog niet en teat je 2 dagen later super positief???

@DD; kop op meid, altijd zwaar om te horen, maar ook wij mogen ooit van geluk spreken, alleen duurt het bij ons wat langer, maar ook jij mag een keer zeggen jeeeh ik ben zwanger!!

Appelboompje, mamalap; ik duim voor jullie meiden! Hoop dat er een mooi lief klein plakbeebje in jullie buiken mag groeien!

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miloena,mamalap en Wish: Bedankt voor de lieve reacties! Ik ben toch nog niet ongesteld geworden :)..
    Met de kliniek afgesproken dat als ik dinsdag nog niet ongesteld ben ik 's morgens moet testen en geeft hy dan nog negatief aan mag ik 's middags een echo laten maken..

9. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Spannend women1987!

Hier ook weer lekker aant twijfelen. Gister 4dpo veel ongikrampjes, en 2 felle steken in rechterlies. Vandaag helemaal niks meer :/ alleen moe, maar dat kan ook aant weer liggen..
    Pff moeilijk hoor

10. wonder2015

16 jul 2014
    33
    0
    0
    #110 wonder2015, 16 jul 2014
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
    Graag zou ik met jullie willen meekletsen:)

Mn vriend en ik zijn vanaf januari 2014 bezig voor ons eerste kindje. Super spannend allemaal! In november al gestopt met de pil. mn cyclussen zijn verschillend.. tussen de 34 en 42. Nu is het dag 46 en nog geen ongesteldheid en 2x een negatieve test. maakt me echt heel onzeker:(.

Ik wens iedereen die probeert zwanger te worden heel veel succes..

11. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Babymaantje: Echt wel!!
    Wonder : Dat van die 2 negatieve testen komt mij bekend voor :(

12. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @DutchDiamond; bah wat rot meid. In dat geval is het wel fijn dat je niet aan hoeft te tobben.
    Wat betreft de overstimulatie; dat had mijn nicht ook, en intussen heeft ze toch maar mooi een wondertje in haar buik zitten en is ze 6 maanden intussen.
    Ach en dan ook nog het nieuws over je nichtje...echt wel moeilijk, zeker als je zelf ook zo graag wilt. Heel herkenbaar hoor.
    *knuffel voor jou* Hoop echt dat jullie gauw mogen uitzien naar jullie wondertje. Het is je heel gegund!

@mamalap; zeker spannend...tis toch iedere keer weer he, hoe erg ik het mij ook voorneem. Hoewel ik die eerste wachtweek altijd wel redelijk doorkom.
    Omdat ik mij zoet kan houden met "alles wat ik nu voel, is niet reeel. Het moet eerst nog innestelen" Hahaha.
    Maar goed, die tweede week vind ik het zwaarste...Wanneer is jouw NOD?

@Women: Pfff bijna onmenselijk om je nog tot dinsdag te laten wachten. SNap dat ze niet voor ieder ding een echo gaan maken, maar toch. Je komt maar hier als het je aanvliegt hoor, wij proberen je er wel doorheen te trekken.

@Wish; snap het heel goed joh. Wanneer hebben jullie nu weer een nieuwe echo?
    Het is niet mogelijk om als moeder het hartje te voelen kloppen. Moeilijk he...*knuffel ook voor jou*

@Miloena; dat hoop ik ook voor jou! Ik zeg allemaal naar de april mama's topic!

@wonder2015; welkom hier. Dat is echt wel lang wachten nu voor je zeg. En dan groeit toch de hoop voor een positieve test.
    Bah niet leuk! Hoop dat je gauw of een mooie 2e streep zal krijgen of dat je door kan voor een volgende ronde.(en dan hoop ik op het eerste!)
    Onzekerheid is helemaal niet fijn!

Vandaag aardig mijn dagje doorgekomen. Nog 11 dagen te gaan....

13. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Appelboompje : ja dat klopt.. maar ik weet wel dat ik soms het gevoel heb dat toch ongesteld word en dan toch geen bloedverlies! Hoewel nu net iets bruinig slijm..maar dat is ook alweer gestopt! Hmm.. vaag allemaal.
    Ja jullie verhalen slepen me er echt door heen!!

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

@wish: je kunt niet voelen of het hartje gaat kloppen, was het maar waar!!!
    @woman: je kan toch een laat ei en/of innesteling hebben vandaar dat ze je waarschijnlijk toch tot dinsdag laten wachten. Maar die onzekerheid is zeker vervelend.
    @wonder: eigenlijk hetzelfde vervelend die onzekerheid, zeker mag je hier mee kletsen.
    @miloena: hopelijk beetje snel je ei vinden.
    @appelboompje: haha leuk gezegd nog 11dagen!

Hier nog duidelijk vruchtbaarslijm, normaal na eisprong gelijk dik en crème. Dus ik weet voor 90% zeker dat hij nog niet gesprongen is. Waarschijnlijk door ziek zijn mijn lichaam het toch een paar dagen uitgesteld, maar het kan nooit meer lang duren!! En nu ben ik al voorbereid dus heb ik ook meer hoop dat het goed komt. :D

15. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamalap : Dat klopt..maar denk dat ik toch nu ongesteld ben geworden. Vloei namelijk iets bruin slijm en heb het gevoel dat mijn menstruatiepijn ook weer doorzet :(...

16. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

vandaag een dagje shoppen gedaan met mams
    en wat is het heerlijk om even niet elke minuut stil te staan bij alles van het mmm en spuiten etc.
    wel even een paar momenten gehad zwangere vrouw voor me en een toilettas zoeken voor de spuiten enzo maar veel minder als normaal

morgen laatste dagje opwekkers te gaan en dan wachten op de eerste rode druppel
    hoop dat het niet te hevig word wil zaterdag even een rondje over de tilburgse kermis namelijk!

17. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @Women; ik begreep wel eens (van het eindeloos lezen over wat mensen die zwanger zijn voelde in het begin) dat de meeste ook steeds het gevoel hadden datze ongesteld worden. Dus dat hoeft nog niets te zeggen. Pfff...lastig hoor.
    Maar menstruatie nu toch doorgezet begrijp ik?

@Mamalap; hoop dat de goede voorbereiding ook een goed resultaat geeft :D

@DutchDiamond; heerlijk even een dagje loslaten en volop afleiding (op die paar momenten na). Succes morgen en duim dat de bloeding mee zal vallen

18. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Appelboompje : Volgens mij wel ja. Nog bruinig en tot nu toe geen erge krampen! Maar die mensen waar jij over had gelezen,hebben die toen ook last gehad van bruin slijm?

19. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Poeh.. Vandaag 5dpo dik witte creme afscheiding, en beetje jeuk daaro (ertussen. Sorry voor details).. Iemand daar ervaring mee? Vanavond weer beetje krampen, rest van de dag niet gehad

20. Talpa

Talpa Lid

16 jul 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wie o wie kan mijn helpen. Sinds 3 maanden slik ik clomid 50mg en heb twee keer een super mooie eisprong gehad maar helaas geen innesteling. De afgelopen keer had ik twee mooie eitjes en hoefde ik niet meer terug. Nu had ik vandaag ongesteld moeten worden maar tot heden nog niks. Ik durf geen test te doen omdat ik al vaak teleurgesteld ben... Wie kan mijn vertellen als ik 2x precies een cycles van 28 dagen heb gehad zal dat dan nu ook zijn? Heb wel super veel buikpijn net alsof ik elk moment ongesteld moet worden( dit gevoel heb ik nu ookal twee dagen)

Deel Deze Pagina