@kheyra hier voel ik me ook nog steeds niet zwanger hoor vandaag had ik zelfs zo'n test drang om te kijken of het werkelijk wel zo is heb het niet gedaan ookal heb ik er nog 2 liggen
@kherya:het word wel tijd voor een nieuwe banner dan! Haha @anoniempje: houd er rekening mee dat voorbij de 6 weken test juist lichter kan uitvallen door teveel aan hcg. Voor als je ineens mega testdrang hebt.
@kheyra en anoniem jullie zijn zwanger dat gevoel komt voor jullie t door hebben tijd gaat mega snel!! Behalve op t stomme wachtbankje!!😆 Het is idd een heel spannende tijd vandaag de hele dag zeurend gevoel in onderbuik.
Zeurend gevoel word steeds aanweziger schoksteekjes links 3x net, drukkend gevoel moeilijk te omschrijven wat ik voel pfff maar moest t ff delen 😊
@angel: haha jij deelt maar een eind weg Ik vind het wel hoopvol klinken, maar ja is zo vervelend om veel hoop te hebben en dat het dan tegen valt.....
@mamalap ja begin ongeduldig te worden hier wil het t liefst uitschreeuwen testdrang begint hier ook normaal valt t mee pas bij 12dpo maar wil gewoon duidelijkheid en weet als k nega test heb dat t dan te vroeg kanzijn geweest maar dan ga ik er vanuit dat t nega is en klaar pfff sorry hoor voor me verhaal beetje verward hierzo😕
Lieve meiden, @Mamalap het zal dan de naderende eisprong wel zijn, denk ik ook! Ben benieuwd, heb de eisprong namelijk nog nooit gevoeld. Denk dat het deze ronde niet raak is, heb helemaal niet zoveel zin gehad in babydance en daardoor minder en straks te laat en bleeeeh k ben er soms zo klaar mee... maar we geven de hoop niet op! Marielle; ik begrijp je, typ het lekker van je af meid! Woman; ik ben super nieuwschierig: heb je de baan gekregen!!?????
Goedemorgen dames. En? Hoe is het met de nieuwtjes? Daenerys weet je al iets? Angel Hoe was je temperatuur vanochtend? Zit je nou 9 of 10 dpo? Miloena weet je al of het eisprong was/is?
Goedmorgen mamalap temp vanochtend was 37.3 HOOG!! maar wel veel eerder getempt dan gewent want heb de hele nacht niet goed geslapen constant werd k wakker , misselijk gister avond laat begonnen en nu nog kon daarom niet verder slapen ook spontaan diarree!! Zal het dan eindelijk eens raak zijn of zal het een griepje zijn??? Vandaag 10dpo
Ow!!! Tja er heerst wel wat in die richting, mijn dochter had het gisteren ook en collega ook. Maar je bent wel vatbaarder voor iets bij prille zwangerschap..... Ohhh je maakt het spannend!
Jaa heb t ook gehoord. Misselijkheid is over, alleen nog last van maagpijn en diarree denk toch echt n buikgriepje. Ml is ervan overtuigd dat ik zwanger ben hihi ook weer zo iets schattigs hoop dat zn gevoel klopt!
Nou angel zo als ik al zei kan het wel zijn dat je er evt vatbaarder voor bent Paar daagjes nog. Daenerys! Ik ben nieuwsgierig hoe het met jou is? Uh ik heb toch ovulatietesten besteld, bezeten handen, kan het nog niet laten, wil toch weten hoe het zit (schaam)
@kheyra dankje meid, kan me heel g oed voorstellen dat je elke dag test denk dat ik dat ook zou hebben. En idd vooral met die action testen. Die heb ik ook in huis 😆 @mamalap dat zou heel goed kunnen hope so. Nog ff ja Dean hoe is t??
Hey meiden, Angel;Ooh je maakt het wel spannend zeg! Morgen ga je testen he? Kheyra; kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor, zou ik ook hebben. Mamalap; hihi herken het wel, neem ook elke x voor geen ovulatie testen te gebruiken omdat ik het gewoon voel maar toch elke x die bevestiging he.. Hier moet ik vandaag ongi worden, nu tot op heden alleen nog roze verlies gehad maar denk wel dat het door gaat zetten ondanks dat ik nog geen ongi achtig gevoel heb.. we wachten het maar gewoon af...
@Daenerys: roze verlies gehad? Of nog steeds? Hoelang ga je wachten? @Angel: haha tja het is 3 september, ik heb er 25 besteld, dus voor 25 dagen. Dan zit ik op 29 september als ze morgen binnen komen en de 30e naar gyn. Tadaa komt precies uit
Dames,ik ben een beetje druk de laatste tijd. Even een update : Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Het bloederige vocht in mijn buik was oud bloed en waarom mijn lichaam zoveel vocht aanmaakte? Onverklaarbaar. Heb ook endometriose in mijn buik. Morgen moet ik na de kliniek,voor een inwendige echo..kijken hoe het bij mij eierstokken zit..als het daar toch allemaal verkleeft is..weer een operatie en dan worden alle verklevingen weggehaald. Zo niet.. worden we meteen in het ivf traject gezet! Morgen een nieuwe update.