Mamalap; das goed uitgerekend haha Angel; Jaa toch 12 DPO testen hihi, spannend hoor! Hoop het ook voor je meis! Woman; Jeetje meid das allemaal niet niks. Ik duim voor je dat je echo goed is en je gelijk door mag met IVF. laat je het morgen weer even weten wat er is uitgekomen? @hier; Nog steeds roze verlies, sinds vanmiddag. Normaliter ben ik het gelijk heel heftig dus das wel vreemd. De net moest ik ook echt rennen naar de WC en jaa hoor.. ook diarree... ook het griepvirusje te pakken of toch meer?? Anyway heb sinds gisteren ook een hoofdpijn wat echt vanuit mijn nek komt en net als Angel ook 's middags pas op komt zetten. Heel vreemd allemaal, maar ik klamp me nergens aan vast. Testen doe ik pas als ongi echt niet doorbreek.
Aaah deanerys jeetje wij hebben deze maand echt exact t zelfde kwa symp hihi oooh je maakt t ook zooo spannend. Als morgen mijn temp ook hoog is dan waag ik wel een testje te doen, mijn temp was vandaag 37.3 wel vroeger getempt dan gewoonlijk dus wou r niet vanuit gaan maar als dat morge ook zo is heb ik hoop mij temp is 36.6 a 7 al hoog dus ben benieuwd. .... @woman suc6 morgen hopelijk goed nieuws en op naar ivf!!! Knuff
@woman heel veel succes morgen hoop dat je gelijk het ivf traject in mag leuk is het vat niet maar dan ben je iedergeval een stap vooruit op naar je wondertje meid!!
@woman: in ieder geval ivf! 😊 hopelijk geen verklevingen bij eileider en snel starten @Daenerys: hmm je houdt het wel spannend, inderdaad kan roze verlies 2 kanten op. Hou je ons op de hoogte? @Angel: ik kom morgen gelijk kijken naar je update 😉
Hey meiden, vanochtend vroeg wakker geworden door echte ongesteldheidskrampen en ben helaas ongesteld geworden. Op naar ronde 5.. natuurlijk wel een beetje teleurgesteld na al die vage klachten maar zo zie je maar weer hè de natuur gaat zijn eigen gang.
Goedemorgen meiden, Ach dean meen je niet pffff jah zo zie je maar daarom zei ik ook laat me door niks meer verbazen en toch trap ik er iedere x weer in bij nieiwe symp. Hier deze maand ook niks is bruin gehad bij t vegen temp weer normaal 36.3 die 37.3 van gister zal wel te maken hebben met me griepje. Ik w8 zondag me ongi gewn af Knuff en hopelijk ronde 5 voor jou raak en ik op nar iui zie de kans somber in op de natuurlijke manier.
he bah dean toch weer een teleurstelling erbij hoop echt voor je dat het snel raak is meid het is je gegunt! @angel jeetje ook sterkte meid het zit jullie allemaal niet echt mee zeg! mamalap bij jou al wat meer duidelijkheid?
Hoi Meiden.. Goed gesprek en de echo was ook goed! Ze kon bij mijn eierstokken komen en mijn eitjes waren goed. Maandag ben ik jarig 😇😆 en Dinsdagmiddag informatie middag over de ivf samen met mijn mannetje. 24 sept weten we wanneer met ivf beginnen.. en mijn dokter dacht in januari al!!! Ik ben zo blij..afvallen was niet nodig,maar moest gezond blijven eten en snoepen met mate.. jeej!!!!
owh wat fijn woman toch een beetje goed nieuws en in januari al ivf dat is best snel een oude buurvrouw heeft ook endometriose en heeft uiteindelijk met ivf een mooie tweeling gekregen dus heb goede hoop voor je hou je ons op de hoogte?
@anoeniemp en mamalap thnx jah helaas tis niet anders Hier al de hele middag ongi gevoel alsof t iedere moment kan doorbreken wel raar dan geb toch echt die zondag 24 aug me ei gehad ff geeft dat ook aan! Mjah raar lichaam pffff
Hè woman goed nieuws dus! Jippie. Komt goed. @angel: hmm nog geen rood? Dan ben ik toch benieuwd wat je temperatuur morgen doet.