Symptomen NOD eind Juli / begin Augustus

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Daenerys, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap helaas wel uurtje geleden 😕

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

😢😢😢

3. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa ach mamalap het was te mooi om waar te zijn hihi k ben gelukkig sterk heb me rust erin gevonden ben al blij dat we iui krijgen nog ff maandje zelf proberen maar zal daar ook niet veel van verwachten

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Angel aah nee jammer! En we hadden echt allebei dezelfde klachten hè, echt bizar!
    Net als jij heb ik me er ook wel bij neergelegd hoor, we moeten uiteindelijk wel.
    Wel fijn dat je binnenkort gaat beginnen met IUI, wie weet is het dan wel raak al mocht het niet op de natuurlijke manier gebeuren.
    Uiteindelijk zijn deze technieken er dus daar mogen we wel blij mee zijn hoe rot het ook is dat het niet op de natuurlijke manier kan.
    Ik heb ook nog twee maanden om te proberen een moet ik ook terug naar de gynaecoloog voor eventuele ondersteuning, ben benieuwd wat dat voor ons in gaat houden.
    Dikke knuffel meid!

Woman wat een fijn nieuws! En januari is opzicht best wel snel. :)

5. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa he heel bizar, en idd gelukkig zijn die behandelingen er!! Ik blijf t wel irritant vinden me cycl doet wat ie wil. Ongi is eerder komen opdagen op 11dpo eerder was me ei echt niet of helaas toch en kan k van temp en cervix ook niet meer vanuit gaan. Stop deze maand denk k maar met tempen ik ga volgemde week lekker op vakantie naar het buitenland en laat alles hier achter wat te maken heeft met cyclus in de gaten houden 😆

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Uh dames dan begint het hier straks wel gyn clubje te worden :(
    Over 2 maanden is bij mij de evaluatie en plan van aanpak 26 oktober. ...

Eigenlijk zijn alleen wij angel, Daenerys, Miloena , woma en ik nog over die niet zwanger zijn. Waarvan er 4 waarschijnlijk de mmm in gaan 😢😢😢

7. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha mamalap tegenlijk geupdate haha.

Jah wel heel erg balen dit he mjah het is helaas niet anders gelukkig hebben we elkaar en hopelijk kunnen we snel t nieuwe jaar in knallen met een baby in ons buik zullen we dat maar afspreken??

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mamalap wat betekend mmm? *bloos*
    Maar ben echt blij! :)
    Dean: Ja best wel snel hé!! :)))

9. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    En ik de 5e :p 23/9 naar het Catharina voor de intake. Verwijzing mag ik na m'n vakantie ophalen. Hopelijk kunnen we snel starten.
    Nog ff uitzoeken wat het 'lange' en 'korte' traject ia bij ICSI. Ben me alvast aan het inlezen.
    Woman , wat is de reden dat je pas in januari kunt starten? Ik kon de 16e al terecht, vandaag voor gebeld?! Wat een enorm lange wachttijd bij jullie!

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Balen meis!
    Idd wel fijn die berusting dat je IUI gaat krijgen, ik weet hoe je je voelt....
    Je hebt een mooie zwangerschap in het vooruitzicht en die komt met de maand dichterbij!
    X

11. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@woman
    dat betekend Medische Malle Molen

12. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Hee lieve meiden!!

Mamalap; lekker bezig met de ovu testjes, doe je die altijd de hele cyclus door? Ik doe het alleen in mn vruchtbare periode als check

Dean en angel; wat balen voor jullie meiden!! Op naar de volgende!!

Woman; fijn dat je geen operatie hoeft te ondergaan en dat je word geholpen. Met pil bedoel je DE pil?? Hoe is het afgelopen met je baan, heb je m gekregen???
    De MMM; medische malle molen

hier november ook al op naar de MMM :/ maar nog 2 rondes te gaan
    Zit nu rond de eisprong hij staat gerekent op maandag. Heb ook het korte dia griepje gehad, dus denk dat daar de krampen vandaan kwamen inplaats van het voelen van mn ei. Maar geen idee. Ik laat het deze maand helemaal gaan en zie het wel.. heel pessimistisch ik weet het, maar ik ben het een beetje aan het opgeven

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ho mega correctie. Mariska jou vergeten te noemen. Sorry!!!!!
    Dus Miloena jij begin november ook, dat is ook 2 maanden.
    Check 6 over en 6 naar mmm haha we kunnen zo overstappen met kant en klaar clubje

@Miloena: ik start meestal op dag 11 ofzo maar vanwege nieuwsgierigheid eentje op dag 7 gedaan.

@Mariska.: nog op vakantie? Wel fijn 23 september is nog maar 3 weken, daarna natuurlijk weer wachten maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. Nu wachten we ook maar op niks.

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Miloena, ik hoop voor je dat je eitje gewoon nog komt en dat jee een mooie verrassing krijgt, zo gaat dat wel vaker op momenten dat je er niet meer op rekent...

6/6 in de mmm, djeeezzzzzzz!
    Hebben jullie dat ook dat je niet meer zo moedeloos wordt van je ongi als in het begin toen je voor een kindje ging?
    Ik kan het wat makkelijker loslaten nu. Tuurlijk baal ik wel maar niet meer zo erg als in het begin.
    Gelukkig mogen we zodra ik ongi ben starten met een 2e IUI, deze ronde gaat idd aan ons voorbij vanwege de vakantie.
    Nog tot volgende week zaterdag in Frankrijk!

Helaas doet m'n kleine draak erg moeilijk net slapen.
    Doe ik hem op tijd naar bed dan wordt hij snachts steeds wakker. Nu ook al vanaf 4.30, iemand tips??? Om 7.45 lag hij erin (normale tijd voor hem en NOOIT problemen, pas rond 22.00 na heel boos te zijn geworden viel meneer in slaap.
    Begin zo langzamerhand een beetje moedeloos te worden!

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: dat boos moeten worden om te gaan slapen herken ik!!!! Ze gaat dezelfde tijd naar bed, maar ja dat is ook logisch, zit minder als een maand tussen qua leeftijd.
    Rond 1945 uur naar bed
    Rond 2000 uur man zogenaamd boos naar boven, dat werkt niet
    Rond 2030 uur ik zogenaamd boos naar boven, dat werkt wel
    Tussen 20.45 uuur en 2100 slaapt ze
    Vanochtend was madam inderdaad rond 500 uur wakker, dan gaat 1 van ons, speen erin doen zonder licht of iets tegen haar te zeggen, aan touwtje trekken van muziek ding en ze slaapt nog tot ongeveer 730 uur. In het begin huilde ze weleens wat langer, dat klinkt heel cru, maar toch maar ff laten huilen. Ze hebben zo snel iets door op deze leeftijd. Als ik huil komt er iemand....

16. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    1,130
    16
    38
    Female
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mariska : Ja het zal de wachttijd wel zijn?
    De dokter van de kliniek weet eigenlijk toch nog niet zeker of ik de operatie moet..
    Daarom pas in Januari?
    Miloena : De Pil idd.. daar word de endometriose rustig van en heb ik niet zo'n pijn tijdens mijn menstruatie. Mag door blijven slikken,geen stopweek!

17. anoniempje1989

hier maak ik me inmiddels zorgen
    wacht het nog even af maar sinds gisteravond verlies ik wat bloed :(
    maakt me best bang nu

18. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Oh jeetje anoniempje! Ik zou ff contact opnemen met de verloskundige.
    Bloedverlies hoeft niet altijd iets slechts te betekenen het kan ook gewoon een gesprongen vaatje zijn in de placenta daar heeft mijn zus ook last van gehad met haar zwangerschappen.
    maar zou zeker even contact opnemen met een arts.
    Snap heel goed dat je je zorgen maakt! Voel je je wel nog zwanger?
    Een testje kan je doen maar die kan nu ook lichter zijn omdat je de 6 wekekn genaderd bent.

19. anoniempje1989

@daenerys
    ja bel zo even naar de gyn
    voel me niet super zwanger eigenlijk maar dat heb ik nooit gehad ook niet na de positieve test

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

@anoniempje: heb je ook krampen erbij? En is het maar een beetje of veel? Beetje bloedverlies schijnt veelvuldig voor te komen. Inderdaad even bellen voor geruststelling. Wanneer had je echo? Misschien kunnen ze hem iets vervroegen?

Share This Page