@angel: ow heerlijk vakantie! Mijn vakantie begint ook zondag, ik ben er zo aan toe! Wij gaan een weekje naar Zandvoort en een weekje thuis. Veel plezier voor jou in de zon. 😊 @woman: hè gefeliciteerd met je verjaardag. 🎉 En succes morgen. @anoniempje: snap het meis dat je daar in je hoofd alweer mee bezig bent, maar even afwachten! Misschien valt het wel mee en is alles goed. Voor nu een knuffel.
@Angel: hele fijne vakantie, meid. Lekker uitrusten en genieten. @Woman: Nog gefeliciteerd. Hoop daar je een fijne verjaardag gehad hebt. @Anomiempje: heb veel aan je gedacht. Hoop echt op een goede echo deze week. @Hier: zaterdagavond weer op bed gelegen met heftige buikkrampen. Gelukkig geen bloedverlies meer, maar verder ook geen enkele zwangerschapssymptomen. Vanaf gisteren gestopt met iedere dag testen. Ben er beetje bang voor een bbm en na het verhaal Anoniempje maak ik me ook wat drukker of het nog wel leeft na de bloedingen en krampen. Probeer er niet aan te denken en lekker te concentreren op mijn werk. Over 2 weken duidelijkheid en grote kans dat het dan gewoon goed zit. Hoop binnenkort hier wel weer een positieve test voorbij te zien komen...
@kheyra als jij je zoveel zorgen maakt waarom maak je geen afspraak voor een vroege echo? sorry dat ik je bang gemaakt heb hoop dat alles goed is bij je meid
hier in een erg groot dipje vandaag die onzekerheid sloopt echt hoop zo dat het goed zit al ben ik heel erg bang van niet
@Anomiempje: Ik krijg ook een vroege echo. Ik ben dan 7 weken zwanger. Ze gaven aan dat bij een week eerder de kans groot is dat het hartje nog niet goed klopt, wat alleen voor extra stress zal zorgen. Eigenlijk wat nu bij ook bij jou gebeurd is. Dat wil ik natuurlijk niet en ik hoop ook dat jouw echo deze week wel goed is. Wanneer heb je jouw echo? Ga echt hard voor je duimen. Vind het zo heftig.
ja idd dat is hier het geval maar jij zit nu ook erg in de stress door krampen etc. vrijdag half 11 weet ik hopelijk meer duurt nog zo lang en hoop dat het inderdaad aan de te vroege echo ligt
Hee meiden, Angel; Wat heerlijk meid, lekker naar turkije toe! Alvast heeeeel veel plezier daar, en lekker van elkaar genieten! Mamalap; iedereen zit aan de stille kant een beetje nu. woman; nog gefeliciteerd met je 27e verjaardag meid, heb je naast de drukte ook een gezellige dag gehad? En hoe ging je afspraak vandaag? @hier; Bij mij gaat het ineens nog drukker worden door contractuitbreiding (meer uren) Naast dat ik het een beetje te druk heb (morgenmiddag eindelijk een middagje vrij na 9 dagen achter elkaar aan te hebben gewerkt.) Heb ik de afgelopen 2 dagen door alle drukte en stress best wel huilbuien en heb al sinds een week erge buikpijn. Soms lig ik krom van de pijn, is het echt niet te verdragen. Maar het blijft een zeurende vervelende pijn. Ik dachf steeds dit is de eisprong maar dat kan niet 1 week lang zon buikpijn geven! Weer een heel verhaal, maar zo is ie bij mij
Dankje miloena maar wat lees ik nou week lang buikpijn... je ei is geweest en wie weet te maken met een innesteling ooh hoop zo dat t raak is voor je!!! Denk je ook weleen beetje aan je zelf straks stort je in meid of een burn out pas op hoor. Hou ons up he! Wanneer is je nod?
Oh zie je banner nu pas nog 13 dagen nou meid mischien toch toen je buikpijn begon je ei gehad die vermoeden had je toen wel even dat ie te vroeg was. Dus wie weet....me duimem draaien in ieder geval het kan alle kanten op.
Angel; Voordat ik probeerde zwanger te worden zat ik aan de pil, dat was anderhalfjaar enorme buikpijn soms onverdraaglijk en vaak op de achtergrond, maar het was altijd aanwezig. Toen ben ik bij de gyn geweest en onderzocht en een andere pil gekregen. Maar die pil heb ik nooit geprobeerd omdat ik toen ben gestopt, vanaf de pil stop heb ik geen last meer gehad van die zere harde buiken. Maar nu begint het dus weer na bijna een jaar. Hoop dat het de innesteling kan zijn, maar ik denk dat mn buik weer van slag is en dat t weer mis is. mijn nod is 25 september, maar heb niet getemperatuurd of met ovu testjes gewerkt dus heb er geen idee van hoe of wat het nu zit! Hoe gaat het bij jou meid?
Goedemorgen! @Miloena: vervelend die buikpijn, als je niet getemperatuurd hebt en ovulatietesten kan je ei dus ook eerder zijn geweest? Nou we gaan weer duimen voor je @kherya: fijn binnenkort al echo, hopelijk een mooie. Dan kan je vriend het tegen nog meer mensen zeggen @anoniempje: paar daagjes nog meis houd de moed erin! @angel: we zitten inderdaad weer in de stille weken en jij gaat ook nog lekker naar buitenland ontspannen! @Hier: eigenlijk geen nieuwtjes, temperatuur is weer wat aan de hoge kant voor eisprong te krijgen, afscheiding super creamy dus duidt ook niet op naderde ovulatie en testen wel donker maar niet positief.
@mamalap ik zou denken dat ie redelijk positief is maar dat is wel vaker bij je hoop dat je de 30e meer weet
Hoi Dames, Gister voorlichting IVF gehad..pff!! Wat een info.. 24 September horen we ons plan van aanpak..
spannend woman 24sept is opzich best snel hoop dat je snel mag beginnen meid! hoop ook dat het gelijk de eerste keer raak is voor je
@woman: haha op die dag word ik 32 @anoniempje: hij is net niet positief hoor, bij "normale" mensen zou ik zeggen bijna in aantocht, maar we hebben al vastgesteld bij mij niet.
@anoniempje: ik wacht liever een week langer, dan mogelijk extra stress. Voor jou over anderhalve dag duidelijkheid. Pfff ik zou helemaal gek worden. Kom alsjeblieft met goed nieuws vrijdag! @Miloena: wat vervelend die buikpijn. Laten we hopen dat het een innesteling is of iets dergelijks. @woman: Fijn dat je de info gehad hebt en er de 24ste een plan van aanpak komt @Mamalap: moeilijk hoor dat die eisprong steeds uitblijft. Hoop zo dat ze snel de oorzaak van vinden en dat er een goede oplossing is. Bij je verjaardag moet een lachende smiley, tijd voor een feestje en ontspanning Hier: nog steeds geen kwaaltjes of symptomen, maar ook geen krampen of bloed. Begin er voorzichtig in te geloven dat het hopelijk gewoon goed zit.
Anoniempje, hoe is het bij jou met de krampen/bloed? Mamalap: je lichaam blijft wel raar doen he ;? In ieder geval consequent...Nog 3 weken wachten nu? Kheyra: ik duim met je mee! Geen bloed geeft moed! Woman: t lijkt me inderdaad geen gemakkelijk traject, ik sta nog niet te springen.... Ook ivm werk lijkt het me heel lastig! Hopelijk kun je sneller beginnen dan januari. Miloena: t zou natuurlijk innesteling kunnen zijn... Angel: fijne vakantie! Daenerys: hoe is het bij jou? Hier: temp schommelt een beetje onder invloed van de warmte denk ik. Veel vruchtbaar slijm, ik hoop eigenlijk pas vrijdag echt m'n eisprong, dan hebben we zaterdag nog een iniminie kansje omdat ik dan weer thuis ben! Temp bijhouden dan zie ik het vanzelf. Heb geen ovu's meegenomen deze vakantie, de kans is toch bijna 0.... Achja.... Het komt vanzelf en we hebben het echt heerlijk naar ons zin gehad deze 2 weken! Ik mis m'n man wel hoor. Ben blij dat we zaterdag elkaar weer zien!