@kheyra ik word ook inmiddels wel gek ben chagerijniger als normaal, eet ineens veel meer als normaal(emotie eter?) probeer constant afleiding te zoeken voor honden hier wel leuk loop nu 4x per dag met ze fijn dat je geen kramp en bloedverlies hebt hier verder ook geen kwaaltjes geen misselijkheid of iets alleen sinds gister wel heel erg veel plaspauze's de MvM flessen raken ook steeds voller @mariska geen bloedverlies meer gehad en krampen/steekjes heel licht ik duim met je mee voor vrijdag je eisprong!
Kom maar op met die hcg in die flessen Gelukkig geen bloed en krampen meer, duimen op een mooie echo vrijdag! X
@kherya: haha dat feestje komt er hoor, de sad smiley is vanwege de leeftijd haha. Fijn dat de krampen over zijn nu op naar de goede echo! Ik ben benieuwd! @Mariska: oh ow je temperatuur vanochtend flink omhoog? Inderdaad mijn lichaam blijft het consequent niet doen nog 2,5 week. @anoniempje: dat meer plassen is wel een zwangerschap ding hoor, iets met baarmoeder meer op blaas drukken. Ik blijf nog ff duimen. Hoe laat morgen?
Ow gelukkig zat nog bij gisteren te kijken 😳 Zal inderdaad door vakantie komen wisselende temperatuur. Helemaal uit vast ritme. Zal bij mij ook wel zijn.
@mariska ja gister had ik hem bijna tot de rand vol wist niet dat ik zoveel plaste haha @mamalap ja meer plassen hoort erbij maar wil natuurlijk niks zeggen het kan daarbinnen ook doorgroeien als het niet meer klopt morgen om half 11 heb ik de afspraak en consult moeders gaat gelukkig weer mee
Zo net controle uitstrijkje gehad in ander ziekenhuis ivm lisexicsie vorig jaar. Is wel door doktersassistente, maar zij zei al wat ik al maanden op dezelfde plek voel. Baarmoedermond lag erg laag. Dus voorlopig nog geen eisprong voor mij dan moet hij veel hoger staan. Weet ik in ieder geval dat ik hem op de goede plek voel.
@Anoniempje: nog maar 1 nachtje slapen en dan eindelijk duidelijkheid. Fijn dat je moeder mee gaat. @Mamalap: die leeftijd valt toch nog hartstikke mee. Je bent zo oud als je jezelf voelt. Ik ben zelf ook nog lekker jong (34 jaar). Fijn dat je gevoel bevestigd is al is het geen goed nieuws om te krijgen. @mariska: hopelijk vrijdag eisprong, zodat je zaterdag nog een kans hebt! Hier: vandaag toch aangemeld voor MvM. Wilde wachten op een goede echo, maar de tests knallen dus waarom zou ik wachten als ik nu zoveel HCG aanmaak waarmee ik anderen kan helpen. Morgen na het werk de intake en meteen van start.
Super Kheyra, alvast bedankt Anoniempje: succes morgen! Mamalap, altijd fijn dat je gevoel wel bevestigd wordt, wel jammer dat het in dit geval voor je cyclus niets positiefs betekent
@anoniempje: succes. Ik duim voor je! @Mariska: oh owww fertilty friend tekent hem toch in? Dus geen kans deze maand?
Blijkbaar, ik zag het ook inderdaad, maar normaal stijgt m'n temp wat harder, dus wel raar. Idd geen kans deze maand nee, maar goed, dat wist ik van te voren...
Hahahaha na 2 weken m'n mannetje niet gezien te hebben?! Grapje zeker 😝😉 tis maar goed dat we een vrijstaand huis hebben..... (Vorige huis was nogal gehorig, we hoorden de klok van onze stokoude en slechthorende buurman, hij kon ons dus gelukkig niet horen )
@mamalap nee klopt nog steeds dus is wel een vechtertje klopte ook ietsjes harder maar weinig verschil termijn vorige week was 6weken en nu nog dusja