@mamalap ja ik inmiddels ook ze zei wel dat het een vechtertje was maar als het al zolang duurt ben ik bang nu is het of een bloeding afwachten of weer de echo al kan het dus stoppen met kloppen en niet gelijk eruit komen bloeden zeg maar kan nog weken dood in je lichaam blijven maar als het volgende week echt klaar is en het zit er ng vraag ik wel of ze het weghalen wil er dan niet mee blijven lopen
Anoniempje, shit!!! Blijven duimen meid, wat verschrikkelijk onzeker dit! Als het hartje inderdaad niet meer klopt heb je zelf de keuze over wat je wilt doen. Vooralsnog hoop ik voor je dat dit vechtertje gewoon door blijft vechten om bij jullie te mogen komen. Heel veel sterkte, x
Gisteren een gezellige intake met MvM gehad. Als de echo straks niet goed blijkt kan ik makkelijk met een mailtje afmelden. Hoef dat niet allemaal te gaan bellen. Het depot bleek bij onze buren (huisarts praktijk) te zijn. Grote houten kist blijkt slechts 10 meter bij ons vandaan te staan en ik heb hem nooit gezien...
@kherya: haha dat is inderdaad vlakbij! Tja daar heb je natuurlijk nooit op gelet. @anoniempje: pfff vind het echt zwaar kl**te voor je. Zit niks anders op dan afwachten. @Mariska: en alweer thuis in je vrijstaande huis waar je herrie mag maken? @Miloena, Daenerys en angel Hoe is het bij jullie? @Hier: vandaag laatste dag werken dan heerlijk 2 weken vakantie! Maandag midweek naar Zandvoort. Vandaag weer positieve ovulatietest maar baarmoedermond laag, hard en afscheiding creamy dus weinig hoop hoor
Hey meiden. Anoniem jeetje das echt klote!! Hoop dat je kleine door blijft vechten en sterk genoeg is. Ik vind het echt heel rot voor je meis! dikke knuff!! Mamalap ooh lekker joh vakantie! Nog steeds gedoe met je ei dus. Wel positieve ovulatie testen maar in principe geen ei. Vervelend hoor! 30 sept moet je gyn hè. Hopelijk krijg je dan meer te weten. woman nog gefeliciteerd met je nieuwe Job! Kheyra hoe is t met jouw zwangerschap? Goed van je dat je meedoet aan MVM! Wanneer krijg je je echo? Mariska hoe is t met jou? Hier druk gehad. Weer gewerkt deze week en gisteren mijn nichtje te logeren gehad. Hier gaan we weet richting ei. merk dat k er tot nu toe erg rustig onder ben en zoiets heb van nou ik zie het wel hoor. . Hopelijk hou ik dit vol.
Zo dames ik ben op weg naar de efteling. Morgen Zandvoort goed begin van de vakantie. Zal dus regelmatig jullie updates checken, maar zelf wat minder schrijven. 😁
Hee lieve meiden!! Anoniempje, bah wat een onzekerheid meid! Al klinkt en ligt het heel moeilijk nu, geef de moed nog niet op, hopen dat het volgende week helemaal oke is! Al is dat erg moeilijk voor je te geloven natuurlijk! Sterkte meid, dikke knuff!! Mamalap; ohh echt wel mooie ovu testen, wat raar dat die je dan voor de gek kunnnen houden als er geen ei mag komen.. 30 sept schiet al pp, word je eindelijk geholpen!! lekker genieten in Zandvoort meid, het zou super mooi weer worden toch deze week, dus dat tref je dan maar weer hoe gaat het met de rest van de meiden? @hier ontzettend drukke week gehad, dus helaas hier niet zoveel gekeken!! Verder wachten op de ongi, verwacht ik pas volgende week maandag. Gevoel dat het toch niet raak is dus laat het rood maar komen!!
@mamalap: wat frustrerend moet dat zijn. Zo'n positieve ovulatietest en dan toch zo weinig kans. Lekker van je vakantie genieten, meid! @daenarys: Lekker de ontspanning houden. Hopelijk deze ronde raak! @Miloena: hopen dat je toch verrast wordt deze keer. @woman: hoe bevalt de nieuwe job? @anomiempje: hoe is het met jou meid? Ik heb veel aan je gedacht de laatste dagen. *knuffel* @hier: volgende week dinsdag eindelijk mijn echo. Kan niet wachten. Zaterdag weer wat buikkrampen gehad, maar verder rustig. Ik heb ook geen enkele zwangerschapssymptomen, wat ik ook wel wat vreemd vind. Komt vast wel goed.
Kheyra; Spannend dinsdag je echo! Nog een weekje wachten! Fijn dat het goed bij je gaat en je nog weinig vervelende kwaaltjes hebt!!
ff snel een update heb sinds net weer roze verlies ff in de gaten houden mocht het echt rood worden dan toch maar naar het ziekenhuis
Aah jeetje anoniempje. zeker ff in de gaten houden! Meiden ik heb een nieuwe club geopend omdat k dacht dat dit clubje qua berichten vol was omdat k meerdere malen een fout melding kreeg. stond ook echt dat dit topic verlopen was nl. clubje heet zwanger worden symptomen nod
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/536656-zwanger-worden-clubje-nod.html Of te wel hier gaan we verder.