door clomid groeit een ei langzamer dus kan je cyclus langer duren ik zou morgen gewoon een testje wagen ben je dan iedergeval van je onzekerheid tot nu toe af
Ja, dat had ik ook maar weet niet of dat goed is. Sorry ik kan pas zondag testen. Dus we zullen het zien ; ) misschien wassen weer niet goed genoeg
Hoi meiden hier ben ik dan weer even. Vandaag/vanacht mogelijk mijn ei. Zeurende steken rechter eierstok sind 22:00 begonnen t houd nu nog aan. Deze cyclus slirdig geweest met tempraturen. Maar nu al een aantal dagen best geel laag mijn gemiddelde tempratuur denk door me slaapritme die verstoord is. Gister 35.6 heel laag en vandaag was t 35.8 . Hoop dat ik een vroege ei heb zit op dag 14 mrgen 15 meestal pas rond 18 tot dag 22 ergens mijn ei maar goed heb took wel eens eerder gehad. Dus we will see wat deze maand brengt. @miloena @dd @deanerys en mamalap Hoe is t met jullie em hoever zijn nu jullie in deze cyclus?
Goedemorgen! Nou mijn temperatuur was hier ook laag, dus bevestiging van wat ik al vermoede nog geen eisprong. Hij komt er wel echt aan, toch wel fijn dat bijhouden van lichaam, herken het veel makkelijker... @angel: als je jouw temperatuur voor ei en na ei al kent is het niet zo erg om een keer een rare temperatuurkaartje te hebben je herkent hem toch. Ik denk mijn ei over paar dagen te hebben dus lopen we weer redelijk gelijk op. @babtmaantje: die dikke witte crème heb ik altijd na mijn ei. @talpa: is maar 1 manier waarop je meer weet en dat is testen meis. Sterkte!! @woman: en heeft het al doorgezet? Dat lichte bruin kan ook van innesteling zijn,maar ook aankomende menstruatie. Is zo vervelend dat die symptomen op elkaar lijken. @dutchdiamond: fijn even een dag je hoofd verzetten! Hebben wij gisteren ook nog lekker gedaan! @olgademuurbloem: bijna zondag meis!!! Spannend.
Mamalap: het voelt als menstruatie..maar echt doorgezet heeft het eigenlijk niet goed doorgezet. Nog bruinig slijm.. als ik ongi was , moest het nu wel rood zijn..maja we wachten af..pff!
@woman nog geen testje geprobeert? raar dat het niet doorzet namelijk hier net de eena laatste pil ingenomen vanavond bij het avond eten de laatste en dan begint het eerste wachtbankje het wachten op het eerste druppeltje bloed
DutchDiamond : Nee.. haha,testen zijn op. En ik mag pas Dinsdag weer testen als het echt niet doorzet! Haha.. Maar 1 ding is zeker ; als dit mijn menstruatie is,dan is de gekste ooit haha.. ben ook vanmorgen btje misselijk wakker geworden..
Olgademuurbloem whaha idd! Heb gister nog goed gewassen met alleen water. Voel t nu nog steeds wel maar wel minder dan gister. Wachten duurt zoooolang! Wordt je zo onzeker van Spannend woman 1987!
Babymaantje : Echt wel. Nog niet echt roodbloedverlies! (Kijk om het uur..erg he *bloos*). Nog geen erge pijn wat ik normaal heb. Een vriendin van mij had ook deze sympthomen en die bleek zwanger te zijn.. ik mag er van mezelf niet van uit gaan..maja..normaal loop ik nu krom vd pijn..als ik ongesteld ben!!
net even gekeken hoeveel tijd er tussen de primolut moet zitten denk dat ik de laatste vanmiddag inneem i.p.v vanavond scheelt toch een paar uur
balen woman maar nu wel duidelijkheid op na de volgende ronde blijf je wel gezellig mee kletsen hier ? en uiteindelijk in het volgende topic
@mamalap ja idd dat is wel zo maar deze cyclus merkte ik ook dat mijn gemiddelde tempratuur lager ligt als normaal. Denk door de verstoorde slaapritme, maar merkte wel die daling en vandaag dus 36.1 omhoog . Denk dus echt me ei afgelopen n8 te hebben gevoeld was weer best heftig dit x echt aanwezige zeurende dteken. Weten jullie vanaf wanneer ik moet tellen met dpo . @dd hoe is het met t prikken?
@angel heb net me laatste opwekker ingenomen bast wel van de hoofdpijn nu het is nu afwachten wanneer me eerste druppel rood komt dan op dag 3 prikken tot dag 10 en dan een echo om te kijken hoe en wat
Nog 3 dagen en ik heb "toestemming" om te testen . Ik heb geen tot weinig symptonen. Alleen steekjes in de buik. Soms harde steken. 3 keer een steek rond mijn borst gehad. En nu op dit moment heel erg borrelende darmen ( maar heb net gaan eten in Brussel, kan daarvan liggen ) normaal krijg ik 2 dagen voor regels hoofdpijn, nu nog. Ppff dat wachten en dan telkens telleurgesteld worden. Een van de ombetantste dingen die er zijn.