@woman: is toch altijd weer even balen!! Knuffel. @angel: als hij in de nacht is gesprongen hoort dat bij vandaag dus vandaag dpo 0 morgen dpo1 enz @dutchdiamond: spannend meis!! Gelukkig echo!
Mamalap : Ja dat is het zeker.. Ik wacht het telefoontje af,over wanneer ik de operatie krijg voor mijn endometriose.. Als goed is dit de laatste maand dat ik met die erge pijn met mn menstruatie rondloop..wat dat begint nu ook weer op te komen volgens mij!
Ahh ok mops hopelijk komt t gauw goed en kan je lekkr doorgaan voor n nieuwe kans. Hopelijk valt prikken ook mee neem he rust ook he meud en probeer niet te stressen beterschappies hoop dat je hoofdpijn al is weg gezakt xx
@mamalap ok thanks voor de info zal mirgen dan 1dpo zijn en hopelijk bevestigd mijn temp dat ook. Anders is t zo irri die onzekerheid
@angel: tja gelukkig doen wij temperaturen anders had ik ook gedacht aan de hand van mijn ovulatietest dat mijn ei geweest is, terwijl mijn ei echt nog niet gesprongen is. Rustig blijven en geduld hebben.....
DutchDiamond ; Oeh spannend. Bij mij gaat het redelijk.. Was er toch btje verdrietig van..nooit overtijd en dan toch stiekem blij worden en dan een domper. Moet wel zeggen dat mijn menstruatiepijn al wat minder als normaal is en mn bloedverlies! Maar we gaan maar wachten op het telefoontje van het ziekenhuis..
Hier ook weer een rare maand, positieve ovulatietest op cd 13...normaal altijd op 16.. Alleen temperatuur verhoging op cd 15, cd 16 hele erge dip en vandaag Cd 17 weer hele stijging. .. Raar.. Ben na de positieve door blijven testen maar alles negatief dus denk dat ik toch rond 14 of 15 eisprong heb gehad.... Jammer hoor weer zo'n rare maand waardoor alles opeens weer anders is..
Ik kom ook weer mee kletsen als dat goed is. Ik ben bang dat ik mijn eisprong gemist heb Ik ben bezig met ovulatietest. Deze week begon er langzaam aan een streepje te verschijnen en vandaag was deze ineens zo goed als weg. Ik begrijp er niets van. Hij is niet donker geweest. Ik loop er wel verschrikkelijk van te balen. Afgelopen dinsdag nog geklust, maar dat was dus nog te vroeg. We hadden een klusweekend ingepland. Dacht aan de hand van de tests echt dat dit weekend mijn ei zou gaan springen. Weer een kans weg. Vooral vervelend omdat vl vorige maand zo teleurgesteld was dat hij dat hij de handdoek in de ring wilde gooien. Toch maar weer op naar volgende maand. Hopelijk hebben jullie meer succes.
Ik heb het voornamelijk warm vandaag dames!!! Haha klussen vandaag niet gebeuren hoop dat mijn ovulatietesten nog even negatief blijven hahaha
26 juli is mijn NOD. Heb wel wat vage klachten nu. Maar ja wat wil je met deze hitte ^^.. maar blijf duimen!
Nee dat begrijp ik. Klussen is vandaag alleen mogelijk als je een airco hebt of onder de koude docuhe. Maarja dat kan ook weer een tegenwerking hebben hihi. Ik duim ff mee. Laat die positieve ovuluatie test maar komen als het een beetje afgekoeld is
Hoi meiden, Het is een tijde geleden dat ik hier ben geweest maar heb het echt heel druk gehad ivm verjaardag en klussen in huis.. Zie ook een hoop nieuwe gezichten, welkom! DD; hoe is het met jou? Ben je al begonnen met prikken? Mamalap; ik las dat je wacht op je eisprong, spannend! Klussen met dit weer is echt niet te doen zeg.. nou verkeren wij in de luxe positie dat we airco op onze kamer hebben maar dan nog is het te warm! Weet je ongeveer wanneer je je ei verwacht? Ik heb werkelijk geen idee.. ik wacht de krampjes wel weer af. Woman1987; fijn dat je aan je endometriose geholpen word, elke maand bij je menstruatie hevige krampen is ook geen pretje! Angel; Hoe is het met jou meid? Probeer vanaf nu weer alles te volgen, moet ook wel eerlijk zeggen dat ik deze ronde nog nauwelijks bezig bent geweest met zwanger worden, ik laat het allemaal maar op z'n beloop..
Dankjwe ! En jij ooj welkom terug! l ben inderdaad ook nieuw. Nog wel me draai aant vinden hier. Succes met klussen iig ik was er ook nog niet heel erg mee bezig maar sinds vorige maand is de knop helemaal omgegaan. Deze maand ben ik gaan temperaturen zit nu DPO 6. En 26 juli is me NOD. Tenminste hoop ik ^^ we willen het erg graag. Blijft spannend..
Hee meiden, hier eindelijk de ongi weg en de teleurstelling ook maar meteeb weggespoeld. Echt warme dagen he, blij dat ik morgen van 7-17 in de winkel aan het werk kan, haha, lekker airco! Hoe gaat het met jullie allemaal. Heb alles proberen terug te lezen! Women; balen dat je ongi is doorgezet meid! En ik snap je teleurstelling maar al te goed ik had na 16 dagen overtijd mijn ongi ook niet meer verwacht! En dan is de klap maar al te groot!! Fijn dat je snel word geholpen aan de endometriose! Mamalap; echt warm klusweer he! Maar vl en ik hebben in de zwoele zomeravond toch maar even doorgezet hahah Daenerys; lekker om alles even op zijn beloop te kunnen laten gaan. Is ook alleen naar beter er niet teveel mee bezig zijn, dat kan je ook tegen gaan staan. En als het je dan even lukt het naar de achtergrond te krijgen is het toch wel even een opluchting om zonder teleurstellingen even verder te kunnen! dd; hoe gaat het met jou meid?
Daenerys : Klopt. Als ik de datum weet vd kijkoperatie laat ik het jullie weten. Miloena : Het gaat nu wel weer. Bereid me voor op de operatie.. Maar wat zeg je nu? Na 16 dagen nog ongi geworden? Jeetje meid,dan voel ik me btje een zeurzak..*bloos*
Hier ook veel te warm! maar toch hoop ik op een positieve ovu test hoor! Ik heb namelijk eisprong meestal pas op dag 28 ofzo in mijn cyclus. En dat met een zeer korte LF (7 dagen). Vorige cyclus tarwekiemolie geslikt. Toen was LF 10 dagen opeens. Was ik wel blij mee. Eisprong helaas wel nog steeds op dag 29. Deze cyclus met teunisbloemolie begonnen in de hoop een iets vroegere eisprong te hebben(geloof normaal gesproken niet echt in die dingen, maar ik word ongeduldig en baal zo van die late eisprongen, dat ik er toch ingetrapt ben haha). Zit nu op cd 14 en heb sinds 2 dagen veel vruchtbaar slijm. Zou het dan toch? Een vroegere eisprong? Ik hoop het echt.....doe ovulatietesten en gisteravond was deze bijna positief. Ik duim onwijs dat ie vandaag of morgen knalpositief wordt. Maar ja, dan denk ik weer: 'ja tuurlijk Merel, droom lekker verder. Het zal wel weer dag 28 worden ofzo'. En zo hou ik mezelf lekker bezig hihi. @miloena: fijn dat je ongi voorbij is, kun je weer met frisse moed verder kijken. Heel herkenbaar ook. Tijdens ongi moet ik echt iedere keer teleurstelling wegslikken, daarna kan ik weer vooruitkijken en hopen. @woman: ik snap je teleurstelling. Stiekem hoop je na 16 dagen toch op iets anders. @kheyra: misschien heb je het niet gemist hoor. Ik heb dus zoals gezegd pas op dag 28 eisprong en in de voorgaande 27 dagen heb ik vaak streepjes op de ovulatietest. Soms vrij donker, dan weer lichter of zelfs helemaal weg. Dus dat zegt niet zoveel hoor. Hij kan opeens knallen. @ mamalap: als ik het goed begrijp uit je laatste berichtje, heb je nog geen eisprong gehad? Ik dacht dat je een tijd geleden wel al een positieve ovu test had toch? Hoop dat ie dan nu toch springt!
Inderdaad heb ik een knal positieve ovulatietest gehad, maar ei is niet gesprongen. Dus dat kan echt!! Ik ben dus nog steeds aan het wachten op eisprong. Ik zit nu op cd16 zou voor mij ook zomaar weer cd28 kunnen worden. We wachten af... Ik mag vandaag ook van 9 tot 17 in airco werken @miloena: gezellig dat je weer mee komt kletsen, lukt het temperaturen een beetje? @daenerys: het is nu ook te warm om er teveel mee bezig te zijn, merk dat zelf ook. Zo van nou ja het komt zoals het komt. Dat is eigenlijk alleen maart goed. @woman: zeker geen zeurzak! Blijft gewoon elke maand weer vervelend. @merel: heel herkenbaar die hoop op een vroege eisprong, dat is toch meer kans in een zelfde periode dan bij een late eisprong. Het kan veranderen hoor!