Hallo dames, ik ben nieuw hier, mag ik ook meekletsen? haha! Mijn vriend en ik proberen sinds een maand ook zwanger te worden, mijn NOD is rond 29 juli... Weet het niet precies, mijn cyclus is niet helemaal regelmatig. Ongeveer 30 dagen... Wanneer mijn eisprong is?? Geen idee??! Heb verschillende calculators op internet geprobeerd, en op die dagen een ovulatietest gedaan, mooi geen eisprong... Hier lees ik dat Merel de eisprong pas op dag 28 heb?? Hoe lang is je cyclus dan als ik vragen mag?
@Debbie: die calculators zeggen niets hoor!!! Niet naar kijken. Die gaan uit van een cyclus waarbij je op dag 14 een eisprong hebt. Nou, dat heb ik echt nog nooit gehad haha. Mijn LF is ook kort (7-10 dagen) dus dan duurt cyclus iets van 35-38 dagen. Maar goed, je hebt ook vrouwen die op dag 10 al eisprong hebben.
Ja, ik ben een tijdje geleden bij de gynaecoloog geweest om dus te checken of alles oké was om te beginnen met zwanger worden. Heb in het verleden een Cyste op mijn eierstok gehad waaraan ik geopereerd ben, ik wilde er zeker van zijn dat ik nu geen cystes had. Gelukkig was het schoon en netjes. Maar hij zei dat je vanaf dag 10 van je cyclus vruchtbaar bent en vanaf dan moet ''klussen''... Maar het kan dus ook dat je hem zo laat pas heb... Best frustrerend dat je niet gewoon weet wat je vruchtbare dagen zijn... Om nou een fortuin uit te geven aan ovulatietesten vind ik eigenlijk nog niet nodig.. Ik zie wel hoe het loopt denk ik...
Miloena fijn dat je eindelijk ongi bent geworden ondanks de teleurstelling maar je hebt nu eindelijk zekerheid. Woman1987 aayy wat vervelend zeg!! Sterkte vandaag! Mamalap spannend hoor en inderdaad op zijn beloop laten is t beste en zeker met dit warme weer is het toch makkelijker om je er wat meer bij neer te leggen. momenteel zijn vriend en zijn vriend bezig onze schuur te verven en ik heb afgelopen week lekker op ons huisje gefocust door andere spulletjes te kopen in riviera maison stijl en heb de slaapkamers helemaal uitgezocht en opgeruimd. debbie91 ben je ook net gestopt met de pil? Dan is het wel wat lastiger om inzicht te krijgen in je cyclus en eisprong. die calculators zeggen niks helaas. heel veel plezier met klussen en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Nee ik heb nooit de pil geslikt. Had tot 4 jaar geleden Mirena spiraal. Daarna de Nuvaring. Daar ben ik in januari al mee gestopt. Mijn cyclus ligt tussen de 30 en 35 dagen.... Ben echt benieuwd wanneer die eisprong is. Ik heb eigenlijk al sinds ongeveer de 12e dag van mijn cyclus dat onderbuik kramp gevoel.. Maar heb nu al een paar ovulatie testen gedaan en allemaal negatief. Die onderbuik kramp zit er nu nog steeds..
Hoi allen, hier ook weer eens berichtje van mij.. Nog steeds twijfeltwijfel.. Heb als ik goed nadenk zo t gevoel dat ik op 4dpo iets als ren innesteling heb gevoeld, dat gevoel laat me toch niet los. Ongi krampen, steken in lies, hoofdpijn. Vanaf dpo5 tot nu voel ik af en toe nog kleine steekjes rond bmm maar niet meer zo heftig als op 4dpo. Dus nu zegt mn verstand weer, t is vast niet zo.. Maar toch blijft er een twijfel hangen, dat t wel echt zou kunnen.. Middag voor eisprong nog fijn geklust, goed blijven liggen. EN savonds voor de tv duidelijk mn eisprong gevoeld door steekjes in linkereierstok. Op cyclusdag 17 4 dagen later dus die ongikrampen. Nog geen bloed gezien, maar nu denk ik ook weer, als ik straks vlakbij nod weer ongikrampjes krijg, en misschien bloed, is dat dan nog steeds de innesteling? Duurt dat lang? Ook wat ik nu nog steeds lichtjes voel? Nou ja.. Twijfel twijfel dus Nod 25 juli
Ik zal er vanmiddag nog eens een ovulatietest tegenaan gooien voor de zekerheid. Al is het idd wel erg warm weer om te klussen
Volgens mij kun je dan nog wel een innestelingsbloeding krijgen. Alleen dit hoort niet zo heel veel bloed te zijn. Vriendin van mij is nu 9 weken zwanger, ze heb extreme (menstruatie)buikpijn gehad vanaf het begin van haar prille zwangerschap, ook verloor ze rond haar NOD een beetje roze slijm/bloed. Haar baby'tje maakt het goed en alles verloopt zoals het hoort...
Oeh debbie, daar krijg ik weer beetje hoop van, alleen heb maar kleine ongikrampjes. En alleen meer gehad op 4dpo. Nu alleen nog af en toe steekjes
Ja ik zei het net al.. Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was maar heb al vanaf cyclus dag 12 ongeveer krampjes.... Heb geen idee waar het vandaan komt, komt mijn eisprong eraan? Of heb ik hem allang gehad.. We zullen het meemaken... Dit is me eerste maand dus kijk wel hoe het loopt, als ik ongesteld wordt 30 juli ga ik me volgende maand meer bezighouden met mijn eisprong...
@debbie dat had ik ook de eerste ronde inderdaad. Totaal geen idee en voelde van alles, bleek erg ontpillen te zijn
Hallo allemaal, zat ik vanochtend nog vrolijk op de NOD lijst 15-31 juli te verkondigen dat ik nergens last van had, heb ik vanaf mijn ontbijt al last van honger/misselijk ik werd vanochtend wakker met erge honger, ben opgestaan om te eten, maar halverwege mijn kom met fruit werd is wat van misselijk. Toch opgegeten en nu heb ik eigenlijk al de hele dag last van een gevoel, tussen honger en misselijk in. (beetje zoals je voelt als je een kater hebt, dat je denkt dat je misselijk bent maar eigenlijk honger hebt, klinkt dat logisch?) anywayz, iemand anders hier last van, of gehad? Ik zit op 4/5 voor NOD en op 9/10 DPO
haaj ik zit op 7dpo en 7 dagen voor me NOD. Ook last van diverse klachten. En sinds gisteren inderdaad last van misselijkheid. Bij mij is het in de ochtend het ergste en loop van de middag werd het minder. Soms komt het ff weer omhoog. Erg vervelend. Ik heb honger maar als ik eten zie en ruik voel ik me maag weer.. dat katergevoel herken ik wel maar komt bij mij ook wel door de warmte Maar ik hoop voor je dat je over 5 dagen een positieve test hebt