Hoi dames, Dacht zal alvast maar weer nieuw topic openen aangezien sommige dames al bijna hun ei verwachten Brand maar weer gezellig los!
Hier menstruatie bijna over dus kunnen weer op naar de volgende ronde probeer me er deze ronde niet te veel mee bezig te houden maarja makkelijker gezegd dan gedaan..
Ik zit op t wacht bankje denk ik! Dag 15 nu en al 5 dagen zeurende pijn in m'n buik, verder zijn m'n tepels nu opgezet en pijnlijk ( vaak na me ei) dus denk dat ik hem al gehad heb!
Wat spannend! Ik nog niet op het Wacht bankje.. verwacht pas rond de 25e juni mijn ei dus dat duurt nog ff helaas.. heb ook het idee dat myn cyclus steeds langer word zo te zien aan mijn handtekening. In ieder geval probeer k mezelf niet gek te maken maar nu vooral te genieten van mijn man en onze tijd samen hoe graag we ook een kindje willen.
Mijn NOD is ook eind juni. Heb cervixslijm gisteren gehad weet niet wanneer precies mij ei er is. Voel dat niet eigenlijk. Heb nog wat slijm nu dag 2 maar of die ei gisteren of vandaag of morgen moet komen wie weet dat?
Zolang het slijm er is (en dik/draderig) moet de eisprong nog komen. Maar of dat later op dezelfde dag is, de volgende dag of die erna, is niet te zeggen; verschilt per vrouw per keer.
Hier rond 27/28 juni mn NOD, dus deze week mn vruchtbare week. We maken er maar n paar 'gezellige dagen' van
Hoi meiden we gaan hier lekker verder kom maar op met de symptomen. Ik ben deze maand niet echt bezig geweest met me cyclus heb ook niet getemptratuurd dus weet echt niet wanneer ik mijn eisprong heb wel zit ik nu in mijn vruchtbare dagen en is mijn ei vandg morge of overmorgen als ik het moet gaan inschatten ook de ovupijn niet echt gevoeld nog dus heel spannend weer en benieuwd wat deze ronde gaat brengen, ik hoop veel posi testen. Goodluck meiden Xx
Ik kom hier even mee schrijven en lezen. Ik heb 11-06 mijn positieve ovulatietest gehad en zit nu op het welbekende wachtbankje. Tot dus ver voel ik niks...
Zaterdag, 14 juni, een positieve ovulatietest gehad. Die nacht en gister veel last gehad van een soort spierpijn in mijn onderbuik. Nu nergens meer last van.
@meissie83 jaa pfff wachtbankje is t ergste gedeelte van je cyclus je zit dus nu op 5dpo dat is nog vroeg om iets te voelen meestal, innesteling vind plaats 5 tot 10 dage na eisprong. T kan natuurlijk eerder of later al ik fuim voor je meid. @ EveB dat spierpijn kan zijn geweest dat je eitje op springen stond ik voel ook soort van spierpijn meestal aan 1 kant dan of rechts of links .
Nog 6 dagen tot mijn NOD... pff spannend heb veel buikkrampjes gehad wat sinds een dag of twee is afgenomen. verder meer moe dan anders en echt een vreselijke pijn in mijn onderrug. ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap helaas bekkeninstabiliteit gehad wat na mijn bevalling nagenoeg helemaal is goed gekomen. af en toe nog wel wat lage rugpijn maar zoals het nu is heb ik lang niet gehad! afwachten... Dorri, 39 jaar, 1e ronde, nod 22 juni.
Angel, ja klopt het is idd nog te vroeg om iets te voelen...ik wou dat als de bevruchting gelukt was er een lampje ging branden ofzo...dan zit je niet langer in spanning Er zit niets anders op dan geduldig afwachten!! Ik hoop op een heleboel positieve testen dames!