owh dat is wel vervelend bij een klant ik zit thuis dus kan hier ongegeneerd me mond open trekken haha die afscheiding vind ik ook niet erg prettig eigenlijk het is stiekem best veel voelt steeds erg nat ''down under'' hoop dat het een goed teken is we lopen trouwens bijna het zelfde in de cyclus
Hier ook heel erg down under en is niet echt een prettig gevoel Ik zit ook thuis dus gapen is geen probleem haha ik heb net al even de oogjes dicht gedaan maar dan word je wakker met barstende koppijn En Idd nog maar 3 dagen wachten maar lijken er wel 30 hahah
@ilona ik heb vanmiddag ook even op de bank gelegen maar kon niet in slaap komen veelste warm vandaag ik ga wel vroeger naar bed vanavond bij jou duurt het niet lang meer voor je kan testen op naar goed nieuws!
@mamalap ik weet het niet zeker maar ik denk dat me eisprong 14 juni was. Ik had 13 juni een positieve ovulatietest en de volgende dag was ie alweer lichter.
@sanea: dan zat je gisteren waarschijnlijk op 9 dpo, dat is inderdaad nog te vroeg. Dan is donderdag a vrijdag inderdaad beter idee. Oké ik probeer echt niet te letten op symptomen, maar ik heb echt al de hele dag steken, dan word het wel moeilijk om er niet op te letten.... Is echt nog te vroeg!!!! @dutchdiamond: volgens mij loop je zelfs paar dagen voor op mij.
@mamalap ik kan over 7 dagen testen steken heb ik ook niet constant en wisselt of me borsten steken of bij me rechter lies vorige keer had ik rechts ook een ei dus ga ik daar nu ook weer vanuit
@dutchdiamond: zullen wij samen maar maandag als testdag nemen? Dan heb je iets om naar toe te kijken, zo'n vast moment. Overigs is mijn Banner ingesteld op iets kortere lf omdat ik vorige keer lf had van 10 dagen, heb ik hem op 11 na eisprong gezet.
He gelijkgestemden! Heb in t begin wel een berichtje geplaatst ( dacht dit topic) maar ik heb m'n ei gehad vrijdag de 13de en kan dan ook vrijdag testen. M'n testen waren gister en vandaag nog negatief ( duh) maar maandag doe ik ook gezellig mee! Al zal ik het misschien niet volhouden en zaterdag al gaan testen!
Mag ik meedoen?? (Als ik dan al niet ongi ben geworden natuurlijk!) Heb nog geen testjes in huis dus lekker makkelijk (geen tijd on te kopen ook nog haba) heb zojuist weer een half uurtje steken in mijn lies gehad...gewoon naar adem zitten snakken pffff dnk dat het pms is ofzo maar we gaan het meemaken
gezellig maandag testdag word druk spannend!!!! ik heb helaas wel testen zat in huis heb er 9 ofzo kan even vooruit haha
Zeker wish, maandag testdag. Ik heb er heel veel van verschillende merken. Misschien angel dan ook testen of wacht je wat langer? Loopt ook redelijk gelijk op met ons. En allemaal positief natuurlijk!!!
Wow net een licht positieve test gezien op 8 dpo, dat werkt natuurlijk niet mee voor de test verslaving