Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daenerys, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meissie83

meissie83 Bekend lid

Nov 30, 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Zal ik jullie testverslaving dan even voeden.
    Mijn test, 2 dagen voor mijn NOD.
    Getest met gewone overdagurine.

Attached Files:

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

voorzichtig gefeliciteerd

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

@meissie83: ik had al netjes in je andere topic gereageerd. Ik zie hem beter als op je vorige test! Hoe is het met roze verlies al opgehouden?

4. meissie83

meissie83 Bekend lid

Nov 30, 2012
    810
    0
    0
    Ik heb nu bij het afvegen bruinige afscheiding...fingers crossed!!

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm dat kan gewoon van innesteling komen! Bruin is niet erg en komt regelmatig voor. Ik vind je test hoopvol! Spannend! Samen met grootsgezin de eerste!! En hopelijk nog meer dames te gaan.

Ik ga er een chocoladeijsje op eten! :D

6. DutchDiamond

ik heb ijs even afgezworen schijnt slecht te zijn haha
    ik heb ermaar een plak cake met slagroom op gegeten

7. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    Gefeliciteerd!! Ziet er goed uit

op naar de volgende positieve resultaten!!!

8. close

close Lid

Jan 17, 2009
    34
    0
    0
    hey meiden,

ik lees eigenlijk alleen altijd mee, maar ik heb toch een vraag als dat mag ;)

ik had zondag/maandag ongesteld moeten worden. Nu had ik afgelopen zaterdag echt minimaal oud bloed (hooguit een dubbeltje) dus ik dacht ok...daar gaat het..morgen (zondag) ben ik ongesteld. Maar nee hoor..ik was alleen ietsje meer oud bloed verloren, zeg maar 3 dubbeltjes :D.. ok, ok dat kan..dan is maandag realistischer dus dan zou ik het wel zijn...maar nee ook toen gewoon 3 dubbeltjes :$:D en nu is het dinsdag en had ik vanochtend hooguit een euro munt oud bloed...meer niet.
    Iemand een idee wat het zou kunnen zijn...zou ik maar morgen testen denk ik? Ik dacht eigenlijk dat deze maand het sowieso niet zou worden...ik had er eigenlijk al vrede mee..maar nu zo vaag dit..dat ik me het echt afvraag....:(

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

@close: als je nod voorbij bent en maar kleine beetjes bloed over 3 dagen zou ik er zeker een testje tegen aan gooien! Zou zelfs in de avond kunnen hoor als je voorbij nod bent.
    Spannend, laat je het hier weten?

@dutchdiamond: dat las ik laatst hier op de site, maar uh vorige keer ook gewoon ijsjes gegeten. Ik gok het er wel op! Tegen de tijd dat het in mijn maag is, is het ijsje toch al 36,8 graden, ik zal het ijsje niet tegen mijn buik houden. ;) hihi

10. close

close Lid

Jan 17, 2009
    34
    0
    0
    ik ben even aan het teruglezen en zie dat meissie83 een beetje het zelfde heeft en getest heeft vandaag en zie een heel vaag streepje...wat gaaf..en alvast een klein beetje gefeliciteerd!

Ik ga er morgenvroeg ook maar een test tegen aan gooien. Aangezien in de ochtend de urine het sterkst is..maar ik ben al de hele avond aan het googlen wat ik kan hebben. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt.
    Normaal als ik wat oud bloed heb...weet ik zeker dat binnen een dag het mis is en ik volledig ongesteld bent..maar ik heb geen vage klachten als ongesteldheid ofzo...wel klachten a la vieze zweetgeur onder mn oksel...kan blijven spuiten ;) en verder hele zware bovenbenen..maar toch...ik twijfel gewoon :cool:

11. meissie83

meissie83 Bekend lid

Nov 30, 2012
    810
    0
    0

Ja ik heb een soort gelijk verhaal!
    Afgelopen zondag heb ik denk ik mijn innesteling gevoeld en sinds maandagochtend heb ik bruinverlies, maar net als bij jou geen verdere menstruatieklachten.
    Ik hoop morgen ochtend een duidelijkere test te hebben.

Suc6 met testen morgenochtend!!

12. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Hier beetje stress, heel de dag geen rozeveeg meer gehad, dacht zo dat is klaar, mooi. Nu net ineens toch weer helder boed afveeg, wel een beetje gemengd denk ik wat het is lichtrood heel helder en een vlekje op mn inlegkruisje.
    Heb er gelijk huikpijn van, maar kan ook zijn dat ik ervan schrik.
    Iemand ervaring, reactie? Hoelang kan innesteling zijn? Toch raar? Als mn ongesteldheid doorzet heb ik altijd gelijk bloed bloed, echt dieprood met gelijk druppels is de pot, nu echt ander. Ben beetje akelig van.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Innesteling is een proces van paar weken geloof ik even afwachten of het niet meer word dan is er niet zoveel aan de hand. Pff ik snap je schrik.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

15. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Ja bibber ik wacht het af, heb nu echt niet het gevoel dat het doorzet, het is nl ook al vanaf zaterdag, eerst wat helder daarna steeds roze en bij persen een klein spoortje en daarna weer roze. Het zit er ook wel anders uit dan bloed bloed, lichter. Maar wel echt wat op wc papier.
    Pffffffff bibber

16. DutchDiamond

he bah grootsgezin
    hopelijk blijft her erbij!

ik ben weer aan het gapen geslagen terwijl ik normaal pas tegen uur of 12 slaap
    en me borsten lijken nu ook even raar te doen veel steekjes nu maar komen af en aan
    durf nergens meer op te hopen

17. close

close Lid

Jan 17, 2009
    34
    0
    0

maar innesteling zo laat? Zou dat bij mij ook kunnen zijn? Je kan toch niet zo snel testen als t toch innesteling blijkt te zijn?
    Vind het maar vreemd iig...

18. close

close Lid

Jan 17, 2009
    34
    0
    0
    Grootsgezin... lastig gevoel he :( hopelijk zet het niet door en is het niks meis!

19. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Dutchdiamond, je maakt me wel even aan het lachen, ik las tot twee keer "mijn borsten kijken nu heel raar" gaf een beetje raar beeld.

Ik ga nu niet steeds vegen, bekijk het morgen opnieuw

20. DutchDiamond

haha je kan dus nog lachen
    nee steeds vegen schiet niet op word je erg onzeker van
    hoop dat het gewoon goed zit
    laat je het morgen weten?

Share This Page