@DD ja wij ook gewoon dus en gisteren ook weer een rondje geen idee of het erg is (hoop het niet eigenlijk :/)...ik heb ook wel het geboel gehad dat ik 2 dagen gloeiend heet was en vandaag weer gewoom normaal haha raar is day @Mamalap hoope het voor je! Duimpjes draaien voor je! Bij mij is het na 2 dagen opgehouden had zojuist een beetje wit gele afscheiding (echt weinig aan me onderbroekje) tijdens afvegen was het gewoon droog... ben benieuwd @mamanr5 ik heb dat gevoel ook gehad!! Duimen draaien :/ hopelijk is het voor ons allen raak!
@wish dat van die temperatuur had ik vooral in bed dacht dat het door het weer en de deken kwam of nog door me medicatie (al ben ik daar gelukkig al weer een tijd vanaf) voor ons alle raak wat zou dat een top maand zijn zeg feest in het forum
Dit had ik gisteren, alleen had ik ook nog constant lichte steekjes in me rechter lies. Heb me de hele dag niet zo fit gevoeld
@zwangernr5: gezellig kom erbij, wij lopen op 1dag na gelijk en heb hetzelfde! Vorige cyclus niet gehad na eisprong, toen had ik ook gevoel dat het NIET raak was, wat klopte. Ow ow spannend.
Nou dames ik heb er net even een testje tegenaan gegooid maar die was omo wit dus over 2 dagen nog maar eens proberen
Wat wordt het spannend zeg!! Welke testen gaan jullie gebruiken? Heb mijn zus gevraagd om de kv alvast te halen voor me en ze had nof een van de action liggen laat maandag maar komen :/
Ik heb liggen action, zwanger & kids, kruitvat en 1 CB.. Als ik dan een streepje mocht hebben, kan ik hem verifiƫren met een andere test. CB digitaal is pas als het streepje duidelijk is.
cb ga ik pas halen als er een duidelijke streep is samen met een kadootje voor vl dan die is er toch niet bij als ik test
Ik denk dat ik cb ook ga halen als het een knaller wordt (hopen we natuurlijk!) hoelang doet ebay erover voor ze bezorgen? Nl kosten ze denk rond de 23 euro? ik heb iets geks gezien zojuist! Heb een donkere ader lopen opeens vanaf me hals richting borst...maar hij is niet zichtbaar op me borst zeg maar :s en hij zat er echt nooooooiiit :s enig idee?
oke via ebay moet je van een maand uitgaan kan sneller die strips had ik binnen 2weken ofzo zo zag ik van de week een ander onder me borst richting tepel was me nooit opgevallen en toen ik het aan vl vroeg die had het ook nog nooit gezien alleen links rechts heb ik nog niks ontdekt
Hier niks aan borsten, maar heb nooit iets aan borsten qua gevoeligheid ofzo... Echt nooit!! Ik maar wachten tot ze groter werden vorige zwangerschap nou niks dus!!
de vorige keer had ik wel gevoelige tepels deze keer ook helemaal niet of die ader er al zat weet ik niet hij viel me nu pas op haha
Bedankt voor jullie welkom!! T wordt dus echt spannend, hopelijk een goed teken dit! Chocochippie die steken in m'n rechterlies heb ik ook al een paar dagen! En ik ruik mezelf steeds (bah), net weer oksels gewassen schoon short en deo maar ik vind nog steeds naar zweet ruiken. Heb ik normaal nooit last van! En die schommelingen qua warm/koud hebben. Ene moment loop ik in een t-shirt buiten, ander moment onder een dikke deken op de bank! Hopelijk inderdaad bij ons allemaal raak deze maand! Dat zou geweldig zijn!!