Ik heb sinds een paar dagen een zwangerschapslijn ontdekt die begint bij mijn navel en loopt naar beneden. Is dit een zwangerschaps symptoom of kán het mogelijk horen bij ontpillen? Ik hoor verschillende verhalen hierover. Misschien hier weten jullie dat?
Hahahaha hier hetzelfde vanmorgen getest omdat ik het niet kon laten maarja negatief dus nu maar 2 dagen wachten hahaha
Uh meiden mijn gevoel dat het raak is neemt toe.... Vandaag weer steekjes en krampjes, maar anders dan bij menstruatie of darmen. Heel specifiek gevoel. Hmm dit heb ik maar 1 keer eerder gehad dit gevoel, dit was 3 jaar geleden, bij mijn dochter. Nu ik het voel denk ik ow ja is anders dan alle andere dingen die ik gevoeld heb de afgelopen maanden, zal heel misschien toch met innesteling te maken hebben? Uiteraard nog hopen dat proces goed verloopt, als het dat is. Ik zit alleen te denken wanneer dat begon toen. Ik heb op zaterdagavond positief getest en weet dat ik de woensdag ervoor al had, maar weet niet meer of ik het de maandag of dinsdag ook al had? En ik hield toen niks bij dus kan het ook niet terug zoeken. Weten de dames die zwanger zijn wat ik bedoel en hoelang van te voren dat begon?
@ilona: balen nu hopelijk over 2 dagen. @zograagnog1: sorry geen verstand van die strepen, ook nooit gehad. @DD: nog ff geduld. En je weet het als jij dat wilt gewoon testen. Als je rekening houdt met dat het nog negatief kan zijn, anders wachten.
@mamalap kan verder over dat gevoel niet mee praten denk je dat je het nog kan volhouden tot je nod? misschien er morgen ochtend maar een testje tegen aan gooien al 2 dagen me in weten te houden al knap zat voor mijn doen
hi meiden ik zou ook nog ff een update doen... vannacht niks aan de hand en vanochtend dus toch maar een bekertje gepakt om er in te plassen...was het bekertje ineens vol bloed dus ik heb het maar weer weggegooid, want testen heeft dan ook niet veel nut... Helaas dus ...wel raar, ik heb de hele dag onwijze pijn in mn buik en ik ben moe..zo moe..maar goed dat zal wel verbeelding zijn. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met zwanger worden! Ik wil er niet teveel meer mee bezig zijn... maar thnx dat ik even mn verhaal kwijt mocht! xx
@zograagnog1: ik las het in je topic, had hem ff opgezocht! Het zal waarschijnlijk toch iets met hormoonhuishouding te maken hebben, lijkt mij het logische. @DD: ik hoop nog steeds tot maandag vol te houden! Veel eerder heeft toch weinig zin. Alhoewel ik wel van experimenten hou. Kijken wanneer er naar start steekjes positief word, maar ik kan prima tegen negatieve testen. Zelfs ongesteld worden kan ik wel tegen. Te nuchter vrouw persoon.
knap mamalap voor het zh traject kon ik er ook wel tegen maar na al die moeite wil ik toch een keer een positieve test hebben
Dat snap ik helemaal meis! Vriendin van mij is nu zwanger via icsi, maar heeft bijna 3 jaar geduurd, hij heeft slecht zaad. Zij kon er ook niks meer over horen. Is inderdaad niet leuk!!
Oestrogeen zorgt hiervoor en ook voor andere kenmerken die ik heb bij mijn borsten en in mijn gezicht... Hier ook te lezen: Linea Nigra » Jillxox | voor zwangeren en ouders Maar of het komt door de prikpil of kan komen is mijn vraag...
jeetje 3 jaar moet er niet aan denken dat het zolang gaat duren (al ben ik inmiddels ook al een jaar verder) tijd gaat snel hoop op een leuk verjaardagscadeautje beetje vroeg maar toch hihi
@DD: maar bij jou man is zaad goed en met hormonen is jouw eisprong aanwezig, kans al veel groter, dan bij heel slecht zaad.