zijn zaad is nooit gecheckt alleen tijdens een samelevingstest en toen zag het er goed uit maar in een potje heeft ie zijn kwakkie nooit hoeven inleveren
Je hebt gelijk en als die prikpil ook nog eens is uitgewerkt dan tevens kan het toch geen bijwerkingen meer geven? Of zie ik dat verkeerd?
Dat zou mijn logische beredenering zijn. Maar pin me er niet op vast. Ik heb deze keer echt last gehad van ontpillen, bijna 5 maanden, maar ook geen eisprong. Toen klachten weggingen wel eisprong. @DD: Ik werd trouwens gek dat ik geen eisprong had!! Veel erger dan negatieve test of ongesteld worden, geen eisprong is 0% kans, dat is erg gevoel!!
ja oke ik weet niet beter dan dan ik geen eisprong heb ja de vorige keer dan en hopelijk nu we hebben er hier ook inmiddels voor gekozen dat als het nu raak is we erna geen anticonceptie of condooms gaan gebruiken we willen maar 1 kindje maar als het dan raak is is het gegund
Snap ik! Ik ga in ieder geval ook nooit meer aan die KL*** pil!! Volgens mij toch niet goed al die hormonen. Jaartje condoom en dan laat hem er maar knoopje inleggen
zo denk ik er ook over en vl gelukkig ook maar we zullen het wel zien eerst maar kijken of plakbeeb 1 zich wil melden
Kennen jullie deze site trouwens? Pregnancy Test Results for 11 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy Voor alle twijfelaars om te vroeg te testen.
zal niet erg betrouwbaar zijn denk ik ik weet niet eens op hoeveel dpo ik nu zit haha we wachten maar af maar de site kon ik niet wist niet eens dat er testen zijn die zo vroeg al aan slaan
merk nu ineens dat ik gevoelige tepels heb niet zo erg als in de vorige ronde maar wel gevoeliger als normaal slecht teken??? hoop het niet
Ik voel helemaal niks aan mijn borsten is dit fout??? Maar ik heb wel een branderig gevoel in me onderbuik wat kan dit wezen??
branderig gevoel in je onderbuik geen idee als ik google kom ik alleen maar mensen tegen die al zwanger zijn misschien wel een goed teken dus
ik denk dat ik liever een negatieve test zie dan ineens druppels bloed na zo'n test kan je het al verwachen maar positief blijven het hele topic heeft gewoon een positieve test in handen binnenkort