Clyde ik zie ook een tuurstreepje! @ ook ik ben al zo'n 1 of 1,5 week of er tussenin whatever (loop weer moeilijk te doen hihihi) telkens te vroeg wakker. Ga er na maar weer slapen. Het zijn de tijden die jullie opnoemen. Ik ben hier klaar met 2 wasmanden van die grote hoge dingen. Afwas ook al gedaan. Gaat nu best goed niet extreem moe. Voel wel van alles in mijn baarmoeder of er omheen kan ook nog en was vanmorgen even misselijk maar is ook weer weg.
@clyde: heb de foto nogmaals bekeken, en ik weet dat een foto maken altijd moeilijk is. Vind het toch wel hoopvol!! Dan zou je nummer 3 zijn, nog geen teleurstellingen voor de dames in dit topic. Leuk leuk. 😁 Mijn nichtje zei 3 jaren geleden hard lachend, dat het alvast is om te wennen aan moeder zijn, dan is uitslapen voorbij. Heb er toen echt aantal weken last van gehad. Inmiddels ben ik moeder hoor!! Hoef er niet meer aan te wennen. Argh wil gewoon normale tijd wakker worden. Maar ja is misschien toch wel geintje lichaam en morgen weer lekker normale tijd.
Hoi DD, raar he eigenlijk lijkt wel of iedereen het hier heeft. Hoort het ook bij z-symptomen? hihi Je hebt een testje gedaan niets op te zien, wanneer is je NOD? Heb ook zin om een testje te doen maarja gisteren was ie ook omo wit... móet wachten voor de tussenhalte a.s. zaterdag en daarna woensdag. Kan toch niet zo lang wachten op de woensdag...
ik kan over 5 dagen testen als ik van me vorige cyclus dan uit ga wanneer is jou nod? zograagnog1? woensdag?? @mamalap ik denk inderdaad geintje van me lichaam als ik me test zo zie maar ben natuurlijk nog vroeg
@clyde ik zie ook wat! Spannend Hier sinds gisteren flink aan de diarree (sorry dames), en nog met vlagen buikkrampen.. nog 8 dagen wachten !
*eet ondertussen een boterham op* diaree schijnt ook een sympthoom te zijn ik heb het nog niet gehad maar merk wel dat me stoelgan beter werkt dan normaal
Hahaha sorry! Ja ik had het opgezocht op google en dan kom je inderdaad veel zwangere vrouwen tegen die ook hadden laten we hopen dat het voor jou een goed teken is
Online zwangerschapstest. Ben ik zwanger? Informatie over zwanger worden, zwangerschap en zwangerschapstest. ik kwam maar op 54%
ik had gisteren avond z'n zelfde testje gedaan en die was nog omo wit, en nu staat er toch een tuur streepje. ben gelukkig niet de enige die hem ziet. en de kv is ook nog wit. word nu wel spannend. Chocochippie spannend!
Dat komt omdat je nog voor nod zit, ik ken de test, beetje domme test. Iedereen is anders en je hoeft niet alles te hebben dus.....
Ja dat is ook wel zo..ik neem die online test ook niet serieus maar het is wel grappig om te doen.. al ga ik volgende week mocht ik niet ongesteld worden maar een echte test doen
nee oke maar je heb wel een lijst met wat sympthomen zometeen maar een lekkere douche nemen en het een beetje van me af proberen te zetten krijg inmiddels steeds meer het gevoel dat het niet raak is
Ja al probeer ik ze niet gelijk te linken met een zwangerschap het blijft toch in je hoofd zitten.. krampen onderbuik: zal wel door me darmen komen & dan komt gelijk de gedachte maar het kan ook een symptoom zijn van een evt zwangerschap.. aargh. Ik ga zo ook maar is douche moet straks nog gaan werken. Goeie afleiding
Heel verstandig even van je afzetten, ik ga zo wandelen met hond en kind. Morgen heb ik lange werkdag, maar ja het is al tijden te rustig op werk, dus nog steeds teveel tijd over.
zo daar knap je wel een beetje van op zo nog maar een paar nieuwe tips op me nagels zetten al kijk ik zelfs onder de douche of me borsten zijn verandert etc. pfff
Vreselijk irri al die symptomen. Ik heb er ook (weer) behoorlijk wat, maar dat heb ik telkens na de eisprong. We zullen zien, afwachten maar!!
Hey dames lees net laatste pagina, test is onzin. Die had ik al eerder gezien. 62 is geloof ik hoogste dat je kan halen in die test voor nod.! Nu even rest bijlezen....
Zwanger5 hahaha ons lichaam springt gelijk in model hahaha. Ja heb weer gestest, heb er nu nog drie liggen dus maak ze op. Streep was nog dikker en vetter en rozer, heel blij dus. Heb ook mn handtekening aangepast......leuk he! Clyde is zie wat! Spannend! Ilona al gestest. Verder nog iets gemist? Sorry dan