Ik moet zeggen dat ik normaal al enorme testdrang heb, maar deze keer helemaal niet. Haha zo zie je maar vrouwen zijn raar
oke spannend ik heb nog steeds geen idee wanneer ik me eisprong heb gehad al denk ik nu iedergeval aan de sympthomen te merken dat ik er wel een heb gehad
@dutchdiamond (lange naam): je dacht toch cd20 eisprong te hebben gehad? Dan zou ik zeker nog 2 a 3 dagen wachten met testen.
kort maar af naar DD ofzo hoor haha ja rondom de 20 idd was er zelfs een bij die dacht cd 17 met ovutesten maar nooit een knaller gehad
Oké nu ga ik vragen, ben een leek, Maar de chlomid zorgt toch voor eisprong en niet je eigen lh? Of vraag ik dan iets heel doms?
ik kreeg eerst primolut een week lang deze wekte me menstruatie op daarna kreeg ik clomid die zorgt dat er een eitje groeit maar aangezien je ook resistent kan worden tegen clomid en ik er na 3 rondes weinig vertrouwen meer in heb ben ik bang dat ik geen eigroei heb gehad
Meiden/vrouwen/dames heel misschien heb ik een twijfeltest. Maar weet helaas niet de afleestijd ik dacht bij 3 minuten namelijk weer omo wit hoeft voor mij niet meer. Het is moeilijk te fotograferen maar iemand heeft wel bij testen en ovulatietesten ook gezien. Er is een licht streepje te zien kleur van die andere streep maar dan heel licht. Zaterdag test ik op mijn nod nog een keer. Want ja dalijk is het een indrooglijntje. Zou me rottig wezen maar het kan. Maar kan ook teken zijn van zwangerschap. Dan klopt mijn zwangerschapsstreep in ieder geval hihihi
@zograagnog1: nou ga ik iets zeggen waar het halve forum niet mee eens is. Maar spoel je test nog eens met water (gewoon paar druppels in hetzelfde gaatje van pipet) Het maakt je test niet minder negatief of positief maar je kunt beter foto nemen. Ik had je test overigs gezien en gereageerd!
@Dutchdiamond (ga toch je naam gebruiken): Ja dat snapte ik, maar wat zorgt ervoor dat eitje echt springt ook de clomid toch? Dan kun je dat toch niet met ovulatietest opsporen?: dat was mijn domme vraag :\
me ovu testen heb ik ook nagespoelt de zwangerschapstesten tot zover nog niet zijn toch negatief dus weinig zin @zograagnog1 ff gekeken naar je test maar durf er eigenlijk niks over te zeggen
Moest het pipetje uit vuilnisbak vissen bleh maar zat in chachetje. Hij begint nu heel raar te worden... Geel trekt weg en wordt wit....net zoals in de eerste 3 minuten? Moet ik weer 5 minuten wachten voordat ie ... maar het is water? geen urine?
haha dan had ik hem even onder de kraan gehouden zal weinig uitmaken of een lepeltje gebruiken aan het roze streepje doet het water niks maar omdat je test geel word word hij moeilijker af te lezen vandaar het water