Jammer dat je hem niet op foto krijgt!?! Maar dat is lastig weet ik. Hmm hoop hoop hoop. Misschien over paar dagen binnen de tijd. Genoeg verhalen hier gelezen waarbij het zo begon, maar helaas ook genoeg verhalen van dames, die vaak zo'n schaduw streepje hebben.
Haha tis weer druk geweest even snel gelezen! @DD spannend! Morgen nog een testen! Hopelijk loopt het op! ik heb wat krampjes en een beetje afscheiding...maar ik zie het helemaal niet me onderbroekje heeft van die plekken maar het is geen slijm ofzo heel bizar!
misschien is het inderdaad nog zo'n schaduwstreep of indroogstreepje 5dagen voor tijd is wel erg vroeg natuurlijk leuk he die afscheiding erg wijzer word je er niet van denk ik mijne was vandaag weer heel even rekbaar en nu niet meer :S het vrouwelijk lichaam word steeds moeilijker te begrijpen
He wish spannend he? Vooral die krampjes (ik heb dit echt alleen gehad bij vorige zwangerschap, onmiskenbaar)? Nog steeds maandag testen?
Jaaa echt zenuwslopenddd hahaha ik test zowiezo maandag jij ook? Het is mijn eerste (hopelijk) dus ik knijp hem wel eventjes hihi @DD haha erg ia dit he! Top maandag gaan we testen ik denk dat ik zondag niet ga kunnen slapen hihi
Haha wel slapen hoor. Als mijn temperatuur echt gezakt is maandag test ik helemaal niet, anders inderdaad maandag. Gezellig met z'n allen testen.
oke werkt dat tempen een beetje? heb het de laatste tijd wel warmer als normaal maar zou aan de medicijnen kunnen liggen net weer een paar steken in me linkerborst gehad
Dat duurde ff omdat ik maar geen eisprong kreeg, maar vol blijven houden. Gewoon temperatuur meten gelijk als je wakker word en ineens zag ik het heel duidelijk in grafiek. Ik vind het vooral fijn dat ik precies zie hoeveel dpo ik zit. Ik heb inderdaad gelezen dat je opvliegers kan hebben door clomid. Maar misschien dat het bij je eerste temperatuur als je net wakker bent meevalt? Dat zou je moeten proberen?
Ja op ongeveer dezelfde tijd. Ik ben altijd tussen 6.45 en 7.45 uur wakker. Op vanochtend na, maar zo heel veel verschil zit er bij mij dan niet tussen. Ook dat is voor iedereen weer anders. *zucht* waarom is alles voor elke vrouw net weer anders, dat maakt het soms zo moeilijk uitleggen. Tja het blijft biologie en geen exacte wetenschap.
ja bij mij verscheelt het dus vandaag half 9 normaal tussen half 10 en 10 dus denk niet dat het echt zin heeft om te tempen
Ow en het MOET echt rectaal!!! Daar moet je tegen kunnen. Ik heb er 1 van sensitest met 2 cijfers achter de komma. Die vind ik net wat nauwkeuriger.
Spannend voor jou met je testen! Ik loop by de gyn omdat ik een bm afwijking heb.. uterus didelphys. we zijn al vanaf 2012 bezig voordat we überhaupt zwanger mochten worden omdat ze eerst aantal onderzoeken moesten doen..
Elke dag? Wow!! Dat is luxe, maar is toch redelijk zelfde tijd. Alleen wat later als mij. Maar bij Tempen moet je echt wel geduld hebben en niet over analyseren. Het geeft echt alleen eisprong aan voor de rest zegt het niks.
oke weer wat nieuws haha ik wacht het wel af voor tempen ben ik nu toch te laat wat zien vrouwen toch af zeg heel gevecht om zwanger te worden en dan die kwaaltjes tijdens de zwangerschap en dan uiteindelijk de bevalling tante vertelde afgelopen vrijdag ben 3 keer ingeknipt tijdens een weeen dat voel je niet zegt ze zo mooi kan ik me niet voorstellen auw!
jep elke dag slaap meestal pas rond 1 uur en om (nu teminste) half 6 gaat de eerste wekker dan kan ik me nog eventjes omdraaien
Wow ik heb ff google gedaan. Dat is apart! Fijn dat jullie nu groen licht hebben! Weet je dat al lang?