Spannend d allemaal. Iedereen erg wisselende symptomen dus. Ik voel me nu "gewoon" denk nu dus weer dat t niks is. Kan volgende week testen.. Duurt lang
ja het is idd om gek van te worden. En ook omdat ik overal lees dat de symptomen die ik nu ervaar dus ook kunnen komen door de aanwezigheid van progesteron...waarom doet ons eigen lichaam ons dit aan
De symptomen van vandaag: - Vol gevoel in de buik, - Soort lichte spierpijn in de onderbuik, links en rechts - Af en toe een beeeeetje misselijk, maar echt niet erg - Bloedinkje is nu echt gestopt - Moe (maar heb ook een drukke dag gehad) - Rommeltjes in de buik/darmen (maar ook bekend met PDS, dus tsja... ) - rugpijn, maar daar ben ik ook wel mee bekend - Vannacht kramp in de kuiten/onderbenen
Wat spannend allemaal hier t vermoeden gehad dat ik eergisteren mijn ovu had, maar kan ook heel goed vandaag zijn. Vandaag krampjes steekjes en ongi achtig gevoel. afegelope 2 dage niet geklust en ben bang dat ik me ei heb gemist dus vanav maar weer gezellug maken baarmoedermond lijk nog wel laag
Hier ook wachten..ongeveer volgende week woensdag de 25e NOD (cyclus net weer op gang na hormoonpillen voor endo). Ik weet niet precies wanneer mijn ei is geweest, denk ongeveer de 11e. Alleen 4 dagen daarvoor 1x seks gehad helaas. Twee en drie dagen daarna slijm. Dus daarna pas de ei denk ik. Omdat ik bekend ben met endometriose vaak buikpijn. En cyclus dus net weer op gang dus alles wat ik voel...kan overal van komen grrrr. Zal wel weinig kans maken deze 1e ronde.
He dames zo alles even bij gelezen, was even spannend of ik me hier weer kon aanmelden. Was maar weer de vraag of ik uberhaupt een eisprong zou hebben, maar vandaag dan toch een mega knaller ovulatietest dus hopelijk morgen echt die eisprong! @angel: balen van die ruzie in je vruchtbare dagen, zeker straks nog klussen je weet maar nooit. Ei leeft 24 uur!! @dutchdiamond: haha jij ook hier. @alle andere: is toch elke keer weer spannend! We maken er gewoon een paar leuke wachtdagen van met z'n allen...
@mamalap ja je weet maar nooit hoop dat we nog een kans hebben en dat het eindelijk eens raak mag zijn. Voor jou ook heel spannend opluchting ook met je knaller van een ovu test. Have funny funny hihi
Wat spannend allemaal meiden!! Jammer van de ruzie angel mannen zijn soms zoo tactisch.. ik heb hier en daar wel wat krampjes gehad links en rechts wat een beetje lijkt op mijn ei pijn maar meestal als k echt mijn ei heb blijft dit uren aanhouden en kan dan echt vervelend worden dus verwacht niet dat het mijn ei is.. ondanks dat afgelopen week lekker gezellig gemaakt met mijn vriend hihi. Succes voor de meiden die op t Wacht bankje zitten en veel plezier voor de meiden die hun ei hebben, go for it!!
Pfff we hebben begin juli intake gesprek, denk dat we dan pas ergens aug echt starten met een behandeling dus tis deze cyclus en juli t nog zelf proberen ik hoop op een wonder
@deanerys Ja joh mannen poeh poeh. Ok nou dan weet je in ieder geval zeker dat je de dagen goed hebt gebruikt
Hier vanochtend nog maar even man verleid, ze zeggen dat ochtend zwemmers de beste zijn. Man schrok zich een hoedje normaal nooit in de ochtend. Haha Maar vandaag van 900 tot 2100 werken en temp verwacht ik morgen pas omhoog! Ik zal weer hard duimen dat het spontaan raak is angel.
@mamalap ik ben bijna op het hele forum aanwezig denk haha ze zeggen inderdaad dat s'ochtends de kwaliteit beter is maarja als vl er om 5 uur smorgens uit moet dan zit het er niet in haha dus wij houden het op de avonden cd23 vandaag nog niet krampjes meer gevoelt die ik eerst wel had de gevoelige tepels zoals in de vorige ronde heb ik ook nog niet vraag me af of er al een ei was en of ie al gesprongen is word een beetje gek van die onzekerheid vandaag moeilijke dag moet vanmiddag op kraamvisite en heb er dus zo geen zin in
Hoi meiden thanks allemaal voor het duimen ik duim met jullie mee voor ons allemaal @dutchdiamond ik begrijp je heel goed meestal kijk ik er tegenop maar als ik eenmaal ben geweest valt t mee masr soms ook depri wanneer ik weer thuis ben. Kopop meid en hopelijk mifen we snel in verwachting zijn!! Per vandaag kan ik zeggen dat ik op het wachtbankje zit, mijn baarmoedermond lugt laag en voelt hard aan gisteren was hij nog hoog open en zacht. Wie heeft er ervaring mee en jan mij vertellen of de baarmoedermond ligging meteen een dag na ovulatie veranderd. Weet nou niet of ik gisteren of eergisteren mijn ei heb gehad. Najah eigenlijk zit ik nu of op 1 dpoof 2dpo zo een groot verschil is het niet ik hoop alleen stiekem gisteren want eergisteren niet geklust
Baarmoedermond niet zoveel verstand van, maar als het goed is had je al wat legers klaarstaan en je ei leeft 24 uur. Bij mij ook gesprongen! Hele dag steken en pijn niet normaal en ineens niks meer. Ik heb nog nooit ovulatie gevoeld. Super vet, volgens mij super ei haha
vandaag ook geen krampen meer gehad gister nog wel wat lichte krampen gehad hoop zo dat ik wel een ei heb twijfel twijfel wat een onzekerheid
@mamalap oh fijn gevoel is dat dan he dat je weet dat je m hebt gevoeld. @dutchdiamond ik hoop t zoo voor je die twijfel is niet leuk maar klinkt wel goed hoor. wanneer is jou nod? En mamalap jou nod is dan ook net als de mijne als je lf 14 is