Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daenerys, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

@zwangernr5: spannend als je denkt iets te zien inderdaad morgen weer testen.

@Dutchdiamond: wat sneu van je vader, als je er tegen die tijd nog steeds dubbel gevoel hebt, alleen geboortekaartje sturen, dan zoekt hij verder er maar mee uit wat hij ermee doet. Zo heb ik het ook gedaan bij een nichtje die ons ineens niet meer 'herkende' terwijl ik er paar jaar geleden wel wekelijks over de vloer kwam. Nooit meer iets van gehoord nog geen kaartje.

@zograagnog1: kan innesteling, maar ook menstruatie zijn. Afwachten helaas.

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

oke dan zal het voor hem wel een kaartje zonder adres worden
    hij weet natuurlijk nu niet waar ik woon
    tegen die tijd maar kijken wat me gevoel zegt

zometeen ff winkelen koopavond vandaag (in roosendaal haha)
    tijd voor afleiding

sympthomen nu:
    -lichte hoofdpijn- gevoelige tepels
    -moe- best veel witte afscheiding bij afvegen
    -geen honger- nachtmerrie's?
    dat was het denk ik even

bij jullie nog wat verandering?

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nope stabiel in de klachten. Steekjes en zeurderig gevoel achter schaambot. Dat is alles, maar dat was ook het enige bij mijn vorige zwangerschap.

4. DutchDiamond

owh wat fijn
    hoop dat het inderdaad raak is bij je!

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha ik hoop het ook, maar ik hou altijd slag om de arm. Zou zomaar maandag ongesteld kunnen worden!!
    Je weet het nooit en dan zijn als het wel zo is de eerste 12 weken ook nog erg onzeker. Met alleen een positieve test ben je er nog niet. :(

6. DutchDiamond

nee helaas niet
    al zou een positive test hier al een hele vooruit gang zijn

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat is stap 1!

@bieniwini: heb je vandaag nog opnieuw getest?

8. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Ik wacht af, spannend er gebeurt tenminste wat! hahaha.

Maar nu nog steeds de 1ste of 2de als er geen menstruatie komt tenminste van juli testen of moet het later?

9. DutchDiamond

ik zou gewoon een testje wagen als de menstruatie uit blijft

10. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    DD leuke tas, ik heb bij de tweede zeker drie uur zwetend in de winkel gestaan omdat ik in een aanval van besluitloosheid niet kon kiezen, was echt een drama. Bij de rest nooit gehad, mijn man heeft zelfs de laatste nu mee als werktas.....is gewoon een zwarte tas en hij heeft het verschonongsmatje eruit gehaald hihihi. Gezellig, kom je lekker naar Roosendaal!
    Wie had er nou roze afveeg? Clyde? In ieder geval ik heb het deze keer 5 dagen gehad met twee keer beetje bloederig, het is nu weg. Dus ja heb je niks aan, kan goed teken zijn maar ook een slecht.....
    Mamalap ben heel benieuwd naar je test morgen!
    Zwanger5 spannend!

Ik heb 25 juli eerste echo! Heel spannend. Gelijk doorspreken wanneer naar gyn etc.
    ik heb net al een lijstje gemaakt wat we allemaal nog moeten hebben. Ben helemaal verliefd op deze......

Commode/aankleedtafel Silver Butterfly - Commodes - Babykamers | Baby & Kids online

Ik vind dat echt so een functioneel ding en hier is het savonds met wassen al net een fabriekje dus vind hem echt leuk!

11. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Dan hou ik het aan DD. Dank je wel voor je snelle antwoord.

12. DutchDiamond

ja vond de tas ook leuk die lichtroze of lichtblauwe
    denk dat ik die vanuit het buitenland tegen die tijd laat komen haha
    we zijn nog niet echt gaan kijken 1x bij babydump in roosendaal geweest maar de meubeltjes vond ik er niet zo
    vind de spullen trouwens allemaal erg duur een kinderwagen 500 euro en dat is dan nog goedkoop schrok ik even van

13. clyde

clyde Actief lid

May 13, 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    grootsgezin ik was het niet met roze afveeg. we zullen het maar houden op zwangerschapsdementie ;)

had je mijn testjes gezien?

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm wij zijn vanuit nijmegen naar den Bosch gereden. Van Asten babystore daar alles gekocht. Is vanuit jou ook niet zover. Krijg je hoop korting bij complete aanschaf enz...

@grootsgezin: altijd spannend eerste afspraak! Weer iets om naar toe te leven! Fijn om te horen dat het roze helemaal gestopt is.
    En ik ben ook zeker nieuwsgierig naar morgen, maar verwacht er nog niks van. Nog steeds te vroeg. Haha

15. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Wij hebben hele goede ervaringen met Van Asten superstore! Ik heb daar alles al aanklikt ;) wij gaan daar ook weer naar toe.
    Wel een tip; blijf zelf nadenken! Ze zijn daar heel erg van tja ik zou toch voor duur gaan, het is toch je kindje en heel vasthoudend. Voor sommige dingen ja, voor heel veel dingen complete onzin! Dus niet intrappen!

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow dat deden ze bij ons niet, maar ik moet zeggen dat ik altijd wel overkom en uitstraal dat ik al precies weet wat ik wil. Zit zelf ook in de verkoop.

17. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Mamalap; gister positief getest, vanochtend negatief getest.
    jij dus ook nog geen resultaat?
    Dutchdiamond; ook ik zie in je foto bij de middelste een streepje!! Spannend

Zal zo nog een testje wagen..
    hieronder de foto van mn testje van gisteren, alleen is de streep al een beetje aan het wegtrekken dus hoop dat jullie het kunnen zien..
    denk dat ik wel ongesteld word. Ben echt niet te genieten vandaag

Attached Files:

18. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Vorige keer een hele discussie dat ze ons het allerduurste matras aan wilde smeren. U wilt toch wel het beste voorbuw kindje? Of niet? Jazeker maar wat is precies beter dan? Euuuh nou hier kunnen ze jaren op liggen ook als ze 25 kg wegen. Euhm ja maar dan liggen ze daar allang niet meer in, (oudste van 11weegt 25 kg) Ja maar deze is gewoon beter en verslijt niet dus kan nog jaren mee. Jaren in een ledikant? Nou voor de volgende dan. Nou meneer dat mag absoluut niet dat vergroot de kans op wiegendood, kan iemand anders ons helpen? Jjjaa ssorry err kkomt zo iemanddd aaan.

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    spannend miloena, ik zie het streepje , hopelijk heb je dadelijk terug een mooie posi test !! ben benieuwd :)

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

@grootsgezin: haha duidelijk de verkeerde verkoper!! Moet je ook beetje mazzel mee hebben.
    Wij zijn ook een grote keten, krijg weleens klachten over andere filialen, tja het zijn uiteindelijk toch de mensen in de winkel die het maken.

@miloena: balen op die van gisteren zie ik wel wat ja.
    Neuh hier ook nog te vroeg voor resultaat. Vandaag een omo witte verwacht, kreeg een kwart streepje. Iky denk zelf fout test.

Share This Page