Miloena zie t streepje hoor! En kribbig kun je ook in de zs zijn 😄 Zograagnog1 hoop voor je dat t innesteling is. Bij mij is t altijd teken van ongi, heb t 1x gehad in t begin van een zs, maar dat was een week na posi test. Symptomen hier: Moeeeeeeeee Licht misselijk af en toe Hongergevoel, ook nadat ik gegeten heb Wat tintelende borsten Opgeblazen buik Soms wat trekkerig gevoel in m'n bm Lage rugpijn
Ik heb dezelfde symptomen en meer... Heb dit nooit eigenlijk gehad voordat ik ongi moest worden. Wél bij al mijn 4 zwangerschappen voorheen. Tot nu toe is het bij 1 veegje gebleven en is het weer helemaal schoon zeg maar. Maar goed ik wacht af...
vl wil waarschijnlijk de babykamer zelf maken hij is timmerman en vind de babykamers van nu van goedkoop hout dus dat gaat nog heel wat worden maar zover is het nog niet heb wel 1 hele mooie kamer gezien een brocante met op de kast van die sierletters met sokjes etc. maar betaal je ook 800 euro voor (al vind vl die dan ook wel mooi) spannend allemaal die sympthomen morgen ga ik een testje wagen op de doos stond dat je er 4 dagen voor je nod mee kon testen ik ga er morgen een testje
ik zie een licht streepje!!! iemand trouwens een idee waarom ik gister wel een licht streepje heb en vandaag dus niet?
dd heb je ze beide op de zelfde tijd getest? want ik zag vanmiddag ook nauwelijks niets op de test terwijl die van vanmorgen toch goed zichtbaar was.
Ik heb over 2 dagen mijn nod. Gisteren een testje gewaagd, negatief. Ik voel ook geen symptomen, dus ik kan me niet voorstellen dat ik over 2 dagen een positieve test in handen heb. Jullie wel?
niet iedere vrouw hoeft sympthomen te voelen kan alle kanten op misschien heb je juist omdat je geen sympthomen heb over 2 dagen wel een positieve test in handen
http://m.youtube.com/watch?v=0HrQWCqykD0&feature=youtu.be Clyde wat spannend de laatste test vind ik ook duidelijker. ik kom hier ff snel langs om wat te delen met jullie. echt ontzettend mooi! Zie de link. ik ben weer niet lekker, lig de hele dag al in me pyjama op de bank te slapen en voel me wat koortsachtig. Heb net bij na het plassen met afvegen wat meer slijm ontdekt, geen idee waarvan want ben er echt heilig van overtuigd dat ik mijn ei afgelopen maandag/dinsdag heb gehad. Nouja besteed er maar niet te veel aandacht aan anders maak ik mezelf gek. fijne avond meiden!
Fijn dat jullie het streepje ook zien, al is die op de foto echt wel heeeel vaag.. haha! Mijn symptomen: Overdreven moe Misselijk Buikpijn En een humeur waarbij je beter uit mijn buurt kan blijven, terwijl ik eergister zo enorm vrolijk was. erg wisselende stemmingen dus. Maar die symptomen zeggen niet altijd alles, vorige maand veel meer kwaaltjes maar was valse hoop. Dutchdiamond: Dan hebben we hetzelfde met die testen, bij mij ook gisteren positief vandaag negatief. Bij mij beide met ochtendurine getest op hetzelfde tijdstip. Dus vind het wel raar! Dus ik vraag me met jou af, iemand een idee hoe dat kan?? Leuk dat vriendlief de slaapkamer zou willen maken, is toch wel extra speciaal! Al moet er dan wel veel tijd in kunnen/mogen zitten naast zijn andere werk natuurlijk! Jaloers dat je vl dat kan, haha! Djingo: Als ik iedereen moet geloven hoeven de symptomen niks te zeggen. van heel veel hoor ik dat ze pas na enkele weken symptomen kregen! Dus wat dat aangaat is het miss juist goed geen symptomen. You never know. Mn duimpjes draaien voor je mee!
Spannend zograagnog1, ik hoop t zo voor je! Dd je urine kan iets minder geconcentreerd zijn zodat de test anders uitvalt. Meestal zie je de test na twee dagen toch echt wel oplopen. Djingo je kan een late eisprong of late innesteling hebben gehad of langzame opbouw van hcg, waardoor je test pas na nod posi wordt. Je kunt er echt nog niks van zeggen nu! Daenerys wat kun je dan toch weer gaan twijfelen he! Beterschap!
@daenerys wat een prachtig filmpje zeg het zou die witte vloed kunnen zijn waar ze het wel eens over hebben? de testen zijn inderdaad allebei met ochtend urine beide rond hetzelfde tijdstip genomen ja veel geluk dat zijn pa in houten platen handelt en hij gediplomeert timmerman is zelf vind ik het maar een eng idee moet een kinderkamer namelijk niet aan eisen enzo voldoen
Ja mooi filmpje hè. Wat is witvloed wat word daarmee bedoeld? Heb net even ov test gedaan voor de zekerheid en die was negatief. Weet ook echt voor 99% zeker dat ik maandag/dinsdag ei heb gehad ivm de kenmerkende pijn. Hebben jullie dit ook nadat je je ei gehad heb last van slijm bij het afvegen?
witte afscheiding voor je menstruatie of een eventuele zwangerschap vaak is dit meer als normaal en niet rekbaar zoals je vruchtbare slijm
@ Dutchdiamond; de kamer moet wel veilig zijn natuurlijk, en dr materialen goed afgemaakt en veilige materialen. Hier kan je vast wel informatie ergens over vinden. En je manlief weet vast wel wat hij doet! Echt leuk ! @Deanyers je vruchtbare periode verlies je vaak veel slijm, dit om de doorstroomban het mannelijke zaad naar de baarmoeder te helpen. De dagen na je eisprong heb je als het goed is nog een beetje slijm maar neemt het wel af. leuk om je weer te treffen! Hoe gaat het met je?
@miloena ja vast wel eerst maar eens kijken of ie daar wel tijd voor heeft en daarbij de kleine zit er nog niet in of nog maar net hoop ik
@miloena dankje voor je advies het is voor mij nog nieuw allemaal. op het moment wat grieperig maar voor de rest alles goed. leef vol spanning naar mijn nod. Hoe is het met jou? Bij jou is het ook spannend zeg!
@ Dutchdiamond haha door mijn enthousiasme was ik even vergeten dat dat indd eerst nog moet bij jullie, haha sorry! @Deanyers; Balen dat je wat grieperig bent! En spannend, wanneer is je NOD? Ja vind het bij mij nu ook erg spannend had gister voor het eerst een licht streepje, heb nog nooit resultaat gehad op vorige testen dus dit maakt t wel heel spannend! Hopen op morgenochtend een knallende test!!