Dd je kunt vast ergens op internet veiligheidseisen vinden mbt het kamertje. Supertof toch om zoiets zelf te maken! Hoop dat hij gauw aan de slag kan Daenerys indrukwekkend filmpje, ik vind t gewoon eng wat er allemaal gebeurd daarbinnen in je lijf!
Hoi meiden hoe is t hier zoals ik eerder aamgaf had ik t erg druk gehad vandaar maar wel in me gedachten bij jullie ben venieuwd wie er allemaal posi heeft getest???? Hier afentoe steken maar nuet dcht iets de peciaals. Xxx
Zo even bij gelezen hele trage dag gehad op het werk, word het toch nog ff druk om 20.00??? Daarna nog verjaardag, maar ik ben thuis! @DD en miloena, kan inderdaad met concentratie urine te maken hebben. @zwangernr5: ik heb vandaag ook ineens lage rugpijn??? Super laag echt helemaal onderin, ik heb nooit rugpijn. Ach we wachten wel weer af. @clyde: begint nu wel heel spannend te worden meis! @angel: he leuk dat je er weer bent! Symptomen hoeven niks te zeggen, paar dagen nog meis. Ow ja positief getest: grootsgezin, ukkie 83, bieniwini en Clyde bijna. @daenerys: balen dat je weer ziek bent duren de dagen langer. Ik check morgen je filmpje. Ben kapot ga nu slapen!
Ik kan totaal niet in slaap komen zenuwen misschien? Verder zit het eten wat dwars lijkt wel of ik prop vol zit En kan me draai in bed niet vinden omdat me voorgevel gevoelig is Hoop dat ik snel slaap
Goedemorgen! Alweer wakker een uur voor de wekker. Nou word het zeker gapen vandaag haha Nou ik ben nieuwsgierig wat de dag brengt voor iedereen vooral voor jou Clyde en miloena! Als er nou veel positief testen, moeten we wel ff ons eigen clubbie oprichten!!!
Goedemorgen dames! Ik heb het allemaal bijgelezen, spannend allemaal!! Heb je al getest mamalap.........sorry vind het spannend. Goed idee van dat clubje, het is heel gezellig hier en iedereen leeft met elkaar mee!
Meiden ik ben helaas ongesteld geworden had gisteren nog even stiekem getest met een rot test maar helemaal wit. Dus ik had weinig hoop meer. Maar goed dus nu weer verser vol goede moed en hopen dat ik deze ronde wel zwanger raak. Ga nu even iets meer me best doen. Denk of ovulatie testen of temperaturen. Want mis hem elke keer m'n ei
dames deze is van vanochtend hij lijkt iets donkerder als die van gisteren, maar ben er niet zeker van. ben benieuwt hoe deze opdroogt dan zal ik het verschil kunnen zien.
Mamaenmine, dat is echt altijd balen, bah! Clyde, zo begon hij bij mij ook, precies hetzelfde. Ik zie hem in een oogopslag. Spannend!!!
Spannend allemaal met testen! Ik heb ook één gedaan had er gewoon nog 1 liggen anders brand ie constant in de kast. Omo wit lijkt wel. Ik heb gelezen 1 week na eventuele innesteling pas testen, klopt dit weet iemand dat? Dan mag ik nl 6 dagen nog wachten. Die komen we uiteindelijk ook wel door. Jammer van de negatieve testen en de ongesteldheid bah bah op naar de volgende ronde.
Sorry noggraagnog1 natuurlijk na innesteling!!! Ben nog niet wakker wat een doos ben ik. Ik testte voor het eerst positief4dagen na innesteling.
@mamaenmi: balen meis!! Inderdaad je ei opsporen kan helpen! Je kunt ons altijd advies vragen. @clyde: jaaa ik zei toch al hoopvol!!! Zeker hoopvol! @zograagnog1: haha ongeduld! Ach we kennen het allemaal. @grootsgezin: ik heb inderdaad net weer getest, weer zo'n rare aanzet van een streepje. Minder erg als gisteren. Maar gisteren verjaardag gehad en veel fris gedronken. Haha we wachten gewoon weer af tot morgen en dan weer maandag enz...
mamalap bij jou zie ik hem ook en ik heb hem in het negatief bekeken en daar zie ik dan ook een 2e licht lijntje, maar de foto is net iets te gedraaid om er een goed negatief van te maken. maar ik vind het hoopvol
Haha ik zie het niet, maar ik behoor tot de groep sceptisch. a. Het is pas 8 dpo b. Het is maar een aanzet van een lijntje c. Morgen gewoon weer