@mamalap hahaha eerst dacht ik dat ik op maandag mijn nod heb, maar ik denk nu dat deze pas is op dinsdag of woensdag
Tja hoe snel je positief test hangt van aantal dingen af. a. Wanneer is instelling b. Hoe snel maakt jouw lichaam hcg aan, dat is voor iedereen anders. Dus kan goed dat jouw nod gewoon maandag is.
Clyde, die in hegatief van joubis ook heel duidelijk! Mamalap wat doe je allemaal! Hihi. Ik zie echt wat, vreemd dat je bovenaan echt dat roze zo goed ziet.
Clyde ik zie m zeker bij jou!! Mamalap op jou test zie ik zeker een licht streepje! Ok hier een dipstick met een heel licht lijntje, ik zie m in t echt wel. Op de foto komt ie minder goed over. Dus ook morgen maar weer eentje doen! Zograagnog1 jammer dat er nog geen streepje staat, maar t kan nog zat he!!
@clyde: kun je foto zonder kapje maken? Er valt nu een schaduw over. @zwangernr5: sorry ik zie het niet, maar je hebt al door dat ik echt een slechte tuurder ben ; @grootsgezin: sceptisch, sceptisch, sceptisch. Maar inderdaad vreemd dat ik nu 2 dagen met 2 testen zo'n rare aanzet heb. Haha
Mamalap wat ik bedoel is juist dat het te vroeg is dinsdag of woensdag testen. Gisteren dus dat roze gehad wat innesteling kan zijn. Dus ipv dinsdag of woensdag testen pas vrijdag?
wow wat een mooie testen allemaal ben een beetje jaloers ik heb vanmorgen de kv +test gedaan maar die bleef wit stiekem wel teleurgesteld ik ga vast maar uit van een nieuwe ronde
Kan dát ook proberen natuurlijk, zit nu 1 dag na innesteling. Geen bloed verder of ongesteldheid gekomen Zitten we weer op de dinsdag eigenlijk. Kan het wagen en ook die vrijdag, niks mis mee toch zei mevrouw ongeduld nu gelijk weer ik dit gelezen hebt hahaha.
Clyde hij is donkerder geworden! Je bent dus zwanger gewoon! Gefeliciteerd! En de anderen ook gefeliciteerd met een streepje!
Hoi zwangernr5, ja gelukkig kan het nog zat dus ik moet geduld koesteren. Geduld is een schone zaak zegt men maar o zo moeilijk in deze kwestie
ik ben pas overtuigd als ik met de cb indicator zwanger heb staan, maar dan moet ik eerst duidelijker streepje hebben als dit. ik heb nog 1 kv 2v5 liggen dus twijfel nu even om nog een doosje bij te halen of morgen ochtend niet testen maar pas maandag ochtend te testen. wat zouden jullie doen? 1 dag overslaan of een doosje bij halen?
Wat een mooie testen!! Hier nog een die beetje jaloers is haha.. ik ga denk naar de volgende ronde (mentaal alvast voorbereid) vanochtend getest volgens mij omo wit. Wat denken jullie?