Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daenerys, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Wat spannend allemaal meiden die vage testen maar zie toch zeker duidelijk een streepje bij mamalap en clyde!
    Persoonlijk zou ik 1 dag overslaan mbt testen maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk.

Wish88 bij jou zie k niks maar ben wel slecht in turen misschien dat de anderen wel wat zien?

Deze maand is het wel spannend voor iedereen zeg!
    Leuk indd als we een topic opstarten met de positieve testen. De meiden die later testen in dit topic kunne er later alsnog bij toch? :)

Hier weer wat opgeknapt maar k blijf kwakkelen. De ene dag voel k me echt ziek en de andere dag weer niet.. lekker duidelijk pff..
    Ik ga hier vandaag ff de slaapkamers ff uitzoeken en opruimen omdat we nog het eea willen doen zoals slaapkamer wisselen en de bijkeuken aanpassen voor er een beeb komt. ;)
    Hopelijk kom k geen spinnen tegen in de bijkeuken want dan ben k weg bleghh..:$

2. clyde

clyde Actief lid

May 13, 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    daenerys veel s6 vandaag en balen dat je zo blijft kwakkelen

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

iemand een idee of die +test van kv indrogers hebben?
    heb namelijk na de afleestijd een licht plusje :S
    ga maar van indroger weer uit maarja

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Dankje DD

ik heb geen idee mbt die + testen.
    heb je een foto?
    Persoonlijk ben k niet zo fan van die plustesten omdat die toch wat vager zijn als gewoon een streepjestest.

gisteren deed k nog een ov test van etos eigen merk met pipetje maar als je bovenop de test kijkt zie je een lijntje, een indrooglijntje.
    als je tegen de test aankijkt is die wit maar dat kan ook voor verwarring zorgen dus vraag me af of die testen van etos wel zo goed zijn aangezien dit al bij de ov testen zo is.

ik zweer bij kv 2v5 of clearblue en aktion. ;)

5. DutchDiamond

6. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik begin ook langzaam zenuwachtig te worden...
    Ik zit nu op 8dpo met Lf van 9/10 dagen en heb al 5 dagen last van krampjes in mijn buik, beetje ongi achtig gevoel nu begint het ook een beetje te trekken lijkt het wel ook mijn borsten worden met de dag pijnlijker maar mijn tepels niet daar heb ik geen last van. Wel ook hoofdpijn af en toe maar voor de rest geen symptomen... Van de ene kant denk ik heel erg dat t raak is maar heb natuurlijk wel weinig last van dingen, buiten mn buik en borsten.... Wanneer zouden jullie testen? Nod zou maandag of dinsdag zijn.. Weet niet precies of mn ei op cd 16 of 17 is gesprongen...

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: ja die + testen hebben in drogers, dun pennestreepje.

@zograagnog1: is moeilijk te zeggen meis,
    a. Is altijd de vraag of het van innesteling was
    b. Zo ja, kan het begin of midden of eind van innesteling zijn geweest?
    Dus gewoon maar dinsdag testen

@maantje555: spannend meis als je kan wachten tot ongeveer 12 dpo is het beste.

@daenerys: vervelend dat kwakkelen, kijk uit voor spinnen.

Hier een beetje rare dag, van de week was ik best overtuigd dat het raak kon zijn, vandaag twijfel ik.
    Steekjes zijn zo goed als op gehouden, wel beetje trekkend gevoel (maar als steekjes van innesteling zijn en dat duurt 3 tot 5 dagen duurt, klopt dat wel). Wel nog lage rugpijn en duizelig net. Hmm wachten, wachten, wachten.

8. DutchDiamond

En in het negatief
    Duidelijker te zien maar wel buiten de afleestijd

9. DutchDiamond

Thnx mamalap dan zal het niet raak zijn denk ik
    Dan had ik denk al zulke mooie testen als jullie moeten hebben

10. clyde

clyde Actief lid

May 13, 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    dd ik zie bij jou geen pennestreepje maar bij de normale foto een brede plus

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm eerlijk gezegd. Ik begin te twijfelen of die clomid wel gewerkt heeft. Wat je zelf ook al zegt.
    Bij dag 35 mag je gynaecoloog toch weer bellen?
    Ik hoop natuurlijk dat je over 2 dagen een positieve test in handen hebt.

12. DutchDiamond

net nog een testje gedaan maar negatief binnen de afleestijd
    dus ik ga maar van negatief uit
    denk dat ik maandag al de gyn bel om een afspraak te maken
    mag aannemen dat als hij dan nog negatief is hij negatief blijft verder

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm maandag nog 1 test doen, als die negatief is. Bellen ja!!!
    Jij verdiend nou ook weleens een mooie eisprong!
    Wat je zelf al schreef misschien wel resistent.

14. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje mamalap ja idd nog ff een paar daagjes wachten jij gaat maandag testen he? Echt spannend!! Hoop dat we een knal test mogen krijgen best posi deze ronde met veel zwangere!! Grootsgezin ukkie83 bieniwini gefeliciteerd!! En clyde denk dat ik jou ook voorzichtig kan feliciteren ik zie een streepje zoals meerdere hier :)

Ik heb sinds dat ik ben opgestaan een soort van vaag ongi gevoel pom pom pom ik wil niet testennnnnn kan geen witte test meer aanzien

15. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh dat is balen meid kop op blijf sterk en verlies de hoop niet!! Wanneer was jou nod?

16. DutchDiamond

maandag doe ik een test dan is mijn nod ook
    is ie negatief bel ik de gyn gelijk
    hoop dat ze binnen 3 dagen dan toch tijd hebben

17. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaah wat spannend ik zie ook een tuur streepje nog ff afwachten morgen of maandag testen

18. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop dat ie posi is en anders idd gewoon aandringen hoor. Knuffie

19. DutchDiamond

ja dan gaan we beginnen aan hormoonspuiten helaas:(

20. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Dutchdiamond: Haha was het maar zwangerschapsdementie, maar het zal vast niet.. haha. Balen dat je vannacht niet kon slapen, voel je je nu wel weer wat fit dan?
    Even iets heel anders, ik lees in je handtekening dat je al lang bezig bent, maar dat je na een halfjaar al bent onderzocht of er iets aan de hand is. Heeft het een speciale reden dat je binnen het jaar bent onderzocht? Ik begin me namelijk mateloos te irriteren dat het nog niet raak is bij ons en wil graag zo snel mogelijk weten of er iets aan mankeert of niet. Maar hier kun je binnen het jaar niet terecht bij de HA voor een doorverwijzing naar de VK.
    hopen voor je dat het deze maand ook raak mag zijn meid, beetje lastig he! hopen dat je HCG de komende 48 uur enorm mag stijgen en je maandag een dikke positieve test kan laten zien!!

Angel: Heeeee meidd, je bent hier wel!! ik was al op zoek of ik je ergens kon vinden op het forum, was erg benieuwd hoe het met je gaat!! Al aan het testen? Leuk je weer tegen te komen!! :)

mamalap: Jij was ook lekker vroeg wakker vanochtend!! Lief dat je zo meeleeft. Hopen dat de dag geen ongesteldheid gaat brengen, het is vandaag mijn Nod :/ wauw ik zie in je eerste foto ook echt wel een lijn! beeldscherm scheefhouden haha, dan zie je hem echt wel!

Clyde: wauw ik zie toch echt een goede streep erin staan!! Hopen dat ie nog meer oploopt ipv afloopt! het is echt wel een duidelijke streep, geen tuurstreepje!!

mamaenmini: op naar de volgende ronde meid!! erg balen!!

zo een heel verhaal geworden, jullie hebben vannacht en vanochtend ook zo zitten kletsen!! heel veel testen waar echt wel streepjes op zijn te zien, en sommige ook wat minder!
    Sorry als ik vergeet om op iemand te reageren, maar heb wel alle 5 paginas teruggelezen! :$
    Mijn test van eergister was echt wel een duidelijke, die van gisteren begint nu echt rare kleuren te krijgen, dus die is niet eens een foto meer waar. en die van vandaag ligt nu even in te trekken. dus zal nu heeeel gauw naar mn test rennen en hopen dat ie me goed nieuws kan vertellen!! Waaahhh.. van spanning durf ik niet eens te kijken, haha.

Share This Page