Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daenerys, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn nod is 3 juli

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

He mijn temperatuur was nog niet omhoog vanochtend, dus voor zekerheid vanochtend weer manlief wakker gemaakt (gelukkig kan hij op commando ;) )
    Mijn lf was vorige keer 10 dagen dus als morgen mijn temp omhoog gaat kom ik inderdaad op 1 a 2 juli. Spannend is ongeveer zelfde tijdstip als jou inderdaad.
    Dutch jij had vorige keer toch 31 dagen? Ik zou er gewoon vanuit gaan dat hij toch maar gesprongen is wanneer zou jouw nod dan zijn?

3. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Ja eipijn kan soms echt pijn doen!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

En jij merk je al iets van naderde eisprong?

5. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Even correctie, niet op vrijdag 27ste maar op zaterdag 28ste kan ik testen. Dus dagje erbij :(

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Nee ik merk nog niks..
    verwacht eigenlijk vanaf maandag wat te voelen.
    Ondertussen maak ik het gewoon lekker gezellig met mijn mannetje.
    meestal voel ik 2 dagen van tevoren al wat krampjes. De dag zelf voel ik echt een zeurende pijn die doortrekt naar de zijkant en onderrug. Eigenlijk heel kenmerkend voor mij gelukkig. :D

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    ik voel mijn ei ook altijd, en we hebben deze ronde op de juiste momenten goed geklust :) . ben nu zeeer benieuwd nog even geduld :) heb vandaag flinke steken gehad onderin men buik ... spannend!!

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys: dat is wel super handig als je dat zo makkelijk herkend bij je eigen lichaam.

Ik heb zelf ook last van PDS dus vandaar dat dat soort symptomen niet te vertrouwen zijn bij mij.

@zograagnog1: haha 1 dag meer wachten is inderdaad vervelend. Misschien stiekem al testje doen op vrijdag ipv zaterdag?

@babylove85: hopelijk zijn de steken goed symptoom!

Bij mij is mijn ei echt weg, temperatuur is door gestegen. Zo blij dat ik een eisprong heb gehad zonder 70 dagen te hoeven wachten :D

9. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

was even afwezig 2 drukke dagen gehad
    maar hier nog steeds geen sympthomen van me eisprong zoals de vorige keer
    alleen net wel met afvegen veel witte afscheiding niet echt heel rekbaar
    geen idee wat ik daarvan verwachten moet

10. clyde

clyde Actief lid

May 13, 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames, mag en kan ik nog bij jullie aansluiten?

Ik zit nu op het wachtbankje heb op maandag 16 juni mijn eisprong gehad.
    sinds een aantal dagen echt klachten die ik nooit heb tussen mijn ei en NOD.
    Normaal heb ik tijdens eisprong wat last van pijn of links of rechts na een dag is dit helemaal over en krijg ik pas weer last op de 2e dag van mijn menstruatie.
    nu sinds een paar dagen de volgende klachten:

-ongie gevoel in de ochtend minder, maar in de avond continu aanwezig.
    -wakker worden met honger.
    -vlagen misselijkheid
    -moe
    -emotioneler, sneller huilen.

het enige wat ik nu kan doen is wachten, wachten en dat duurt dan zo lang hahaha

11. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap jij zit dus ook nu officieel op t wachtbankje heb sinds gister waterig afscheiding twijfelde ff of m Er ei nog moet komen maar denkt echt dat ie al is gesprongem hoor en vandaag ook beste veel vocht verlies en 2x drukkend ongi gevoel gehad. En gedurende dag raar gevoel in onderbuik voelt ook zwaar
    3 4 juli pas nod geen geduld hoor

@dutchdiamond ik zou gewoon klusse klusse klusse je weet t nooit hoor

12. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Clyde welkom

Idd het enige wat we kunnen doen en wachten pfff
    Jij hebt ook een aantal sympt hopen dat t met een zwangerschap te maken heeft

13. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hier ook wachtbankje... 19 juni positieve ovulatietest dus 20 of 21 mn eisprong gehad, Lf is meestal 9 dagen dus nog rond 29 of 30 juni.....

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp officieel op wachtbankje, veel afleiding zoeken. :cool:
    Vanavond naar bioscoop geweest met mijn papa nog voor Vaderdag, morgen voetbal met vrienden dat soort dingen haha. Vooral niet nadenken over symptomen!!
    Ik vind het altijd wel raar elke dag een testje doen en ineens niet meer.

@angel: doe je het nog wel gezellig maken voor de zekerheid?
    @clyde: zeker kun je hier nog aanmelden! Is openbaar forum, haha. Jij hoeft dus nog maar een week tot nod? Weet je wat jouw lf was vorige keer?
    @dutchdiamond: 2 drukke dagen is soms ook fijn, even wat minder mee bezig. Hopelijk snel duidelijkheid voor je.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

@maantje dan loop je gezellig met ons mee op.

16. DutchDiamond

@angel
    het klussen is gedaan
    maar zo raardat vanmorgen zoveel waterige afscheiding was en vanavond bijna niks maar wat er was was wel een beetje rekbaar
    aan de hand van me vorige cyclus zou ik me eisprong rond cd20 gehad moeten hebben en heb een paar ovu testen gedaan(niet betrouwbaar bij pcos) en daar kreeg ik ook rond die dagen een streep niet100% positief maar liep wel af

ik wacht het maar even af nog 8 dagen schijnbaar
    al zou ik nu al willen testen

17. babyprincess21

May 15, 2014
    61
    0
    6
    aan de kust
    Hallo, ik voeg mezelf even toe ivm een vraagje. Misschien dat iemand het weet.

Na 3 maanden veel geklust te hebben, deze maand maar 1x. Nu heb ik op de 9e dag (vandaag) na mijn verwachtte ei een beetje roze geveegd. Het zat maar op een paar papiertjes en daarna de hele dag niet meer gezien. Kan dat innestelingsbloed zijn? Mijn verwachte datum voor mijn ongesteldheid is 28 juni.

18. DutchDiamond

@mamalap
    ja was even confronterend was op kraamvisite en kreeg gelijk het kind in me handen geworpen
    vind ik ook raar nu ik geen ovu testen meer doe
    nu wil ik juist de volgende doen je houd je dan toch ergens stiekem een beetje aan vast denk ik
    spannen allemaal hier zeg

19. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap ja gister nog wel even gezellig gemaakt maar denk nu echt wel mn ei te hebben gehad.

@dutchdiamond oke ja das wel gek he maja misg Goedenavond goede teken je hoort vaak dat vrouwen last hebben van veel afscheiding

20. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wanneer denken jullie te gaan testen?

Dat drukkend zwaar gevoel in onderbuik heb ik nog steeds alsof k buikspier oefeningen heb gedaan

Share This Page