Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daenerys, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clyde

clyde Actief lid

13 mei 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit zijn mijn testen van de afgelopen 3 dagen, wat vinden jullie?
    ze lopen wel op.

iemand vroeg wat terminaal was dat is iemand met uitgezaaide kanker en waar geen behandeling meer iets aan kan doen. dus al het ware is de persoon opgegeven en zal op korte termijn overlijden.

vannacht slecht geslapen, maar geen telefoon gehad. dus mijn vader leeft nog.

mamalap en zwangernr5 ik zie bij beiden een 2e streepje. spannend

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: ik hoop zo dat jij snel die kinderwagen mag gaan gebruiken!
    @Clyde: beetje dubbel snap ik, maar hij is echt donkerder! Dus zwanger! Ga het nog maar snel tegen je vader fluisteren, daar heeft hij vast op gewacht. (Typt ze met tranen in ogen), mijn moeder ook kanker 47 jaren jong, veel te oneerlijk!

3. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Clyde ze lopen heel mooi op, gefeliciteerd!!! Zou zo mooi zijn als je hem dit nog kan vertellen!

4. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Gelukkig dat jullie m ook zien. Nu nog duidelijk worden!

DD moeilijk periode voor je, zeker zo op kraamvisite gaan en opmerkingen krijgen :(. Dikke knuf voor jou meid!

Grootsgezin wat heerlijk lekker groeien al!

Clyde ik zie ze oplopen hoor, vooral die van vandaag is duidelijk!
    Veel sterkte met je vader, is niet niks waar je doorheen gaat nu! Dikke knuf ook voor jou!!

5. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@clyde
    ik zie hem ook oplopen
    heel dubbel misschien maar toch een klein beetje voorzichtig gefeliciteerd meid

@mamalap
    ik hoop het ook
    denk dat die hongkong testen niet goed zijn
    daar kwam vanmorgen alweer een ministreepje op ik ga ze niet meer gebruiken die dingen houden me voor de gek

6. DutchDiamond

@zwanger5
    ja erg moeilijk zat er gister ook helemaal doorheen
    vandaag gaat het wel weer een beetje

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: snap ik, mag ook best even. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!!

8. DutchDiamond

@mamalap
    morgen een kv 2voor5 doen is die negatief dan het ziekenhuis weer eens bellen pff

9. clyde

clyde Actief lid

13 mei 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    dd dikke knuffel meis. xxx

mijn vader heeft net extra morfine gekregen en slaapt eigenlijk alleen maar. ik heb gisteren al afscheid van hem genomen.

en thx dames voor de lieve woorden en felicitaties. doet me goed ondanks hoe dubbel de situatie nu ook is.

10. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Clyde ik heb 10 jaar geleden afscheid moeten nemen van mijn vader terwijl hij in coma lag, ik weet nog zo goed hoe ik me voelde :(
    Hopelijk heeft je vader geen pijn meer.

Mamalap jeetje 46 meid :( :(

DD hopen toch op n streepje op de kv morgen!

11. clyde

clyde Actief lid

13 mei 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    de cb gaf trouwens vanochtend niet zwanger aan, misschien is het nog te vroeg, maar het maakt me wel onzeker

12. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Dames ik ga me een beetje 'zorgen' maken. Vandaag 9dpo, voel me niet lekker, borsten ook nog pijnlijk maar vanochtend bij afvegen licht bruin/crème afscheiding.. Ik heb ook opeens steekjes in mijn rechter onderbuik nu.... Kent iemand dit en is dit een slecht teken?

13. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    @ clyde wat erg van je vader.. ik hoop dat je wel goed afscheid van hem heb kunnen nemen ondanks dat hij zichzelf niet meer was? Ik wil je heel veel sterkte wensen!! Het leven is zo oneerlijk! :(

@ dd: pfff jeetje meis snap dat je er helemaal doorheen zit. Het is ook niet niks wat je voor je kiezen krijgt. Je mag hier echt met ons over je gevoel praten hoor en weet ook deels wat die mmm inhoudt helaas.
    Ik bid voor jou dat jij ook een kleintje in je armen mag verwelkomen hoe ver weg het nu ook lijkt. Dikke dikkke knuffel!!!

@ mamalap, clyde, zwangernr5 heel spannend voor jullie.

hier sinds gisteren wat steekjes in me onderbuik en op het schaambot wat doortrekt naar het bovenbeen.

14. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Oja en gisteren tijdens het opruimen, heb uiteindelijk de bijkeuken gedaan wilde ik een tray cola wegzetten maar k weet niet op een of andere manier zei mijn gevoel dat k het niet moest doen.. :(

15. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Ik heb vannacht nog en die avond er voor nog beetje bruin afgeveegd. Komt zeker van het roze wat oud is geworden.
    Maar geen ongesteldheid.

Maakte vanmorgen zoiets raars mee, ik gooide mijn testen gisteren in de avond weg rond 1900 uur ongeveer en ik gooide vanmorgen wat in de vuilnisbak en toen zag ik een test met duidelijk 2!!! strepen. Ik haalde ze allemaal maar gelijk eruit en allemaal streepjes op 2 na niet die van de 20ste en ik liet ze aan mijn man zien hoe raar...
    Erna zijn ze weer verdwenen. Ik heb er een zooi water opgegooid en heb ze weggegooid, valt nu niets meer te kijken of eruit te vissen.

Maar wat kan dat voor iets raars geweest zijn.
    Ga trouwens woensdag en zaterdag testen.

16. Maantje555

Volgens mij lopen wij precies gelijk! Jij zit ook op 9dpo toch? Ik heb sinds vanochtend ook steekjes rechtsonder......

17. Maantje555

Sorry moest natuurlijk op dit bericht reageren!

18. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Maantje555 ik zit nu 7 dpo heb zondag op maandag mijn ei gehad.
    2 daagjes verschil dus bijna gelijk haha.
    heb jij nog andere klachten?ik vooral die steekjes..

19. Maantje555

Ik ook last van mijn borsten en vanaf 4dpo zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Nu af en toe vooral savonds ietsje misselijk maar kan ook heel goed dat ik me dat verbeeld.. Gister opeens hele blauwe aders over, borsten en vooral helemaal rondom mijn tepels... Nog nooit zo erg gehad, maar vandaag lijkt dat weer wat minder.. Maar veel steekjes vandaag en beetje rare afscheiding... Zorgt toch voor dat ik de hoop beetje opgeef...... Jij??

20. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Zwangern5&mamalap; Super jullie testen zie je duidelijk een 2e streepje! Ook van mij voorzichtig gefeliciteerd!

Clyde; verschrikkelijk meid! Dikke knuf ook van mij!!
    En je laatste test is echt alweer enorm opgeklommen! Zie een duidelijke streep!!

Deel Deze Pagina