Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daenerys, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clyde

clyde Actief lid

13 mei 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb mijn banner maar aangepast. mijn cyclus is heel strikt en vorige maand had ik een cyclus van 31dg en ik heb mijn banner bij mijn eisprong 2 dg eerder gezet omdat ik dus op dag 12 een positieve ovu test heb. dus ik denk dat ik nu 3 dg voor mijn nod zit en mijn lf langer is. en dinsdag over 2 wk is mijn ei geweest. en dan kloppen de testen volgens mij ook. ik zou nu dan 3 dagen voor nod zitten

2. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat de cb snel positief is, maar aan die streepjes te zien komt dat er wel aan!

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys en maantje die steekjes waren voor mij de reden dat ik zo vroeg ging testen. Ik herkende het.
    Heb ook precies hetzelfde als eerste zwangerschap. Steekjes al vroeg en helaas vroeg wakker worden, duidelijk een symptoom.
    Spannend hoor!!!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

@clyde: niet onzeker worden door CB die komt nog, was waarschijnlijk nog net te vroeg! Dat lees je veel hier op het forum.

5. Maantje555

Hoe vroeg heb jij getest...? Begin toch te twijfelen of ik morgen er niet eens een kb2v5 ertegenaan aan gooi... 10dpo...

6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Ik zit helemaal met jullie mee te blij zijn, haha! Dat zouden echt veel zijn die deze maand zwanger worden! Super!!

@clyde de clearblue test doet het waarschijnlijk vanaf een hoger hcg hormoon in je lichaam, dus die kun je beter later nog een keer proberen. Aan je testen te zien loopt het al hard op meid!

7. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Miloena bedankt!

Clyde je bent net te vroeg geweest met de cb. Ik had ook zo'n streepje op de kv tijdens mijn vijfde zs, en een nega cb en twee dagen later een knalstreep op de kv!

Daenerys spannend he die steekjes enz. Pfff de dagen gaan te langzaam in die wachtweken!!

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

@maantje: ik ben expres 6dpo begonnen om in ieder geval die omo witte te zien, dat was ook zo. Anders ga je denken aan fout testen als je een tuurstreepje ziet.
    Morgen 10 dpo heb jij een kans van 1 op 3 dat hij nog negatief is, kun je daar tegen?

9. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hallo dames vraagje ik heb nu 2 dagen enorm hevig gebloed maar nu heb ik alleen maar hele kleine beetjes donkerbruin ik snap er niks van het begon ook met heel bruine afscheiding is dit normaal voor menstruatie???

10. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    O en ik moet mijn banner nog aanpassen haha

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

@ilona: ja hoor dat valt onder noemer 'normaal' als je zelf twijfelt kun je voor de zekerheid een testje doen. Al is het voor je eigen gemoedsrust, ook weleens gedaan.

12. Maantje555

Ik had net roze bij afvegen, dus ik denk dat ik helemaal niet meer hoef te testen. Vanochtend beetje bruin, nu roze.. Dan zal mn ongi wel snel doorzetten denk ik...

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

@maantje: ahh nee balen!! Even afwachten of het doorzet, grootsgezin had dit ook, maar zette niet door.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm 9 dpo is wel vroeg? En je temperatuur was toch nog hoog vanochtend?

15. Maantje555

Ja nog steeds hetzelfde als de afgelopen paar dagen.. Ik heb een korte Lf dus kan best.. Had alleen deze week echt goede hoop... Beetje stom...

16. clyde

clyde Actief lid

13 mei 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    maantje neeee balen

17. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ilona aan je banner te zien misschien toch een menstruatie?

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

En gaat je temperatuur altijd later omlaag of zelfde dag?

19. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Aah jammer maantje maar nog even afwachten misschien komt het wel niet zo ver?

Ik ga nog niet testen pas op of na mijn nod vermoedelijk pas 8 juli.
    Deze ronde is t ook zo balen want ben grieperig maar ene moment voel ik me goed en het andere moment beroerd..
    wil mezelf ook niet gek maken dus blijf nuchter.

Mamalap had jij ook die steekjes op t schaambot wat doortrekt naar het bovenbeen?

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys: voornamelijk achter schaambot, als ik het moet omschrijven. Beetje alsof er van binnenuit een klein snel naaldenprikje word gegeven. Heeft dag of 3 a 4 geduurd, daarna meer trekkend, zeurend gevoel bij vlagen vandaag nog steeds. Echt achter schaambot helemaal onderin in het midden.

Deel Deze Pagina