Normaal gaat eerst mijn temperatuur omlaag en daarna pas menstruatie.. Ik heb normaal ook eerst 2 dagen bruin voordat mn menstruatie doorzet.. Nu echt binnen 2u van licht bruin naar roze.. Ik voel me zo dubbel... Elke maand hou ik hoop bij bruinverlies omdat "het nog steeds kan" maar elke maand word ik ongesteld en neem ik mezelf voor dat bij de volgende keer bruinverlies het gewoon einde oefening is... Alleen deze maand zoveel symptomen.... Heb mezelf weer gek gemaakt denk ik...
@maantje: toch ff kijken wat je temperatuur morgen doet en afwachten of het doorzet. Maar voor nu balen!!! Knuffel.
Ahh balen maantje!! Toch nog even afwachten hoe moeilijk het ook is. mamalap die steekjes herken ik wel maar bij mij trekt het ook door naar me bovenbeen en daar voelt het dan beetje aan als elastiekbenen alsof er aangetrokken word. op dit moment heb k een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.. achja we wachten maar rustig af.. naja rustig. . Dat nou ook weer niet hihi. Zit nu 7dpo (tijd lijkt echt langzaam te gaan! Grrr). Ik ga even me gedachten verzetten en in huis rommelen. fijne dag meiden!
Dankjewel allemaal.. Ik denk dat ik me voor vandaag even terug trek van het forum.. Zit er beetje doorheen.. Voor onszelf besloten dat dit de laatste kans was zonder hulp van de ha... Nu moeten we toch de stap gaan zetten ben ik bang... Ik hoop natuurijk dat jullie wel allemaal een mooie test krijgen!
Mag ik ook met jullie meekletsen? Ik ben nu twee dagen overtijd en heb al een paar dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Vandaag test gedaan maar was omo wit dus ben bang dat ik toch ongi wordt.
Hier weer iets geks! Gisternacht opeens een donker plasje! En tijdens het afvegen kreeg ik wat bruin/rood afveegsel...gewoon alsof j laatste een/twee dagen van je ongi bent en je toilet papier een beetje bruin wordt... geen afscheiding maar gewoon tijdens afvegen (sprry het klinkt vies i know) dit was voor twee plasjes zo...daarna gewoon weer normaal. Ervoor had ik een beetje doorzichtige afscheising gewoon helder. Geen idrr wat het is. Ik heb gewoon veel gedronken dus kan geen late urine zijn ofzo...
Maantje; wat balen meid! Dat je gek word van symptomenn, misschien wel door het zo graag willen? Heb het namelijk zelf ook 2x gehad dat ik echt er heilig van overtuigd was dat het raak was.. de teleurstelling is dan ook echt mega groot he! Sterkte meid!! Echt balen! Dana; Welkom
@miloena: hoe is het bij jou? @wish: hmm dat is wel apart ja, hopelijk goed teken!!! @dana: weet je wanneer je eisprong was? Misschien later geweest?
@mamalap; lief dat je naar me vraagt. Ik heb geen idee wat het bij mij nou is. Vanochtend was de test 2 duidelijke strepen dus positief. Maar na 15 minuten veranderden de strepen naar 1 streep.. dus nu net weer een test gedaan, wachten op de uitslag. Maar zie het somber in deze ronde..
@miloena: dat is inderdaad raar, maar ook nog geen bloed! Hmm dus 1 positieve test en een rare test en de rest tussendoor negatief maar ook nog geen menstruatie.
nou nog steeds witte afscheiding hier alleen te bekennen verder niet echt sympthomen alleen super slecht slapen en overdag dus verschrikkelijk moe inmiddels komt het slechte in mij naar boven en denk ik eraan om morgen 2 dagen te liegen en te zeggen dat ik op dag 35 zit i.p.v 33 laatste keer werd me verteld namelijk dat ik op dag 35 pas mag bellen als me test negatief is en ik nog niet ongi geworden ben misschien zetten ze er dan iets meer vaart achter
Zo daar ben ik weer na een paar dagen ! Er is bier behoorlijk door geklets heb geloof wel 40 pagina's terug te lezen. Voor de vrouwen die positief getest hebben.. Gefeliciteerd Hier nog steeds diarree -.- om gek van te worden.. heb het gevoel dat elk moment me menstruatie kan doorbreken. Nog 5 dagen wachten tot nod pff
Maantje balen meid. Die teleurstelling herkennen we allemaal denk ik. Sterkte... Mijn temp bleef vorige ronde hoog tot ver na m'n ms, ook zoiets stoms. Je wordt dan gek van de gedachtes! Milieus een streep = een streep toch? Raar dat ie wegtrekt na een tijdje Wish hopelijk een goed teken! Hier beginnen de kwaaltjes toe te nemen, trekkerig gevoel in m'n buik en borsten beginnen echt pijn te doen. Hopelijk een duidelijker streepje morgen of overmorgen. Pffff zo spannend!!
Ja echt raar allemaal.. nu weer een omo wittr test. Maar had gisteren al ongesteld moeten worden. Zit bijna nooit over mn voorspelling een dikke dag heen. Maarja we wachten het af. ja was een streep maar een streep haha.. mag van mij!!
Haha die water druppels zijn van het wassen ik geloofde mijn ogen niet dus hield ek onder een straal water