Bah DD sterkte met wachten, ik hoop dat t heel snel raak is bij je!! Toch nog maar dipstickje gedaan, die is wel weer duidelijker dan gisteren. We wachten t maar af maar de hoop is weg!
Jeetje DD, maarrrrrrrrrrrr bellen met die handel en push ze maar een beetje want dit is ook niet leuk. We komen idd vast aan de beurt moeten gewoon even heel veel geduld hebben denk ik.
ja maak er maar een drukke opruimdag van haha ben nu toch al vroeg wakker kan dus veel doen vandaag hopelijk bellen ze nu wel en niet zoals vorige maand dat ze niet bellen en een smoesje kregen dat me voicemail aan stond
Wijffie, wat is het verschil tussen 33 en 35 dan dat je op die dag zit? Of heeft het misschien wel belangrijk te maken met bepaalde berekeningen van het ziekenhuis? Dan zal ik wél even wachten en geen leugentje om bestwil ophangen. Loopt dalijk jouw behandeling in gevaar of valt dat wel mee?
@DD: had ik ook gedaan hoor zeggen dat het cd35 is!!! Succes laat je het straks weten? @zwangernr5: balen! Maar als je test duidelijker is? Hmm ik heb ook wel klein beetje baalmomentje. Heb nog eens goed gekeken naar mijn test, maar vind lijntje zelfs iets lichter als gisteren. Ik voel me ook beduidend minder zwanger. Misschien dat het niet goed gaat!! We zullen zien!
Ik moet het vandaag heel rustig aan doen, mijn voet gekneusd. Ik glee gisteren van de trap af... schaafwonden blauwe plekken enzo... ben blij dat ik niet van die hoogte voorover ben gevallen. Bah bah... maar lekker verwennen vandaag en veel achter de computer. Ik ga de trap opstrompelen en even douchen.
officeel mag ik pas op dag 35 zonder ongi bellen en met negatieve test (heeft ie 2 maanden terug verteld) dan zouden we naar andere stappen gaan kijken stel ik zou nu ongi worden dan zal ie aandringen op nog een ronde clomid en dat wil ik echt niet meer krijg er teveel bijwerkingen van vl gaat voor me op de loop omdat ik er chagerijnig van word en door de opvliegers snachts slaap ik slecht en die 2 dagen zullen weinig uitmaken als ik het weer opnieuw op moet gaan wekken
ZwangerN5: Foto van je dipstickje? Kunnen we even mee gluren!! Hier ook 2 testen gedaan vanochtend, De eerste test heeft een tweede streepje maar dan heel licht (Dit met de urine direct) de tweede test is 1 teststreep te zien, maar daarnaast geen streep (dit met dezelfde urine maar dan op kamer temperatuur! Dan nog een volgende vraag. Ik heb heel veel dipstick ovulatietesten gekregen van een site door een fout in hun product. Maar ik heb er nu zoveel dat ik over 2 jaar nog wel mijn eisprong kan meten, haha! Iemand belang bij de dipstick ovulatietesten?? Ik geef ze gratis weg, maar stuur ze dan op zonder postzegel zodat de volgende alleen de verzendkosten hoeft te betalen. maar dit is al veel goedkoper dan ze nieuw kopen natuurlijk!
waaat!!! mamalap dat meen je toch niet zeker? ben je wel goed wakker? of heb je eventueel je bril wel op of je lenzen in?
Haha ja ik ben goed wakker! Draag sowieso geen bril of lenzen (ogen zijn goed, weet ik zeker, als opticien zijnde) Het kan nog hoor HCG verdubbeld elke 48 tot 72 uur en als urine net iets minder geconcentreerd is als gisteren is het lijntje ook vager. En me minder zwanger voelen kan ook door test komen, haha. Ik geef de hoop niet op hoor. En zelfs als het misgaat, vind ik het wel fijn dat mijn lichaam nog werkt. Noem het dan wel een menstruatie, maar er speelt of heeft gespeeld in ieder geval wat. Fijn om in ieder geval je eigen lichaam te vertrouwen. Heb nog wel symptomen hoor, trekkerig gevoel baarmoeder.
owh haha ja was ook maar als geintje bedoelt maar wat raar dat hij lichter is dan zeg hoop dat het morgen toch beter te zien is want hier word je ook niet vrolijk van elke keer die onzekerheid
@DD: Komt door mijzelf hoor, was wat aan het experimenteren met urine meteen of urine op kamertemperatuur laten komen en dan pas testen, even kijken of er verschillen uitkomen. En ja dus, zoals al werd gezegd meteen testen, haha! nja maar afwachten of het een te licht streepje is geweest of niet, heb nog niet de aankomende ongesteldheidssymptomen, dus nog maar hoop houden!!
ik ga voor een positieve augustus test verjaardagskado dan haha dan is de pendel van ejnettele (als ik het nu goed tik) niet uitgekomen maar dan nog je had een streepje dus ga er vanuit dat ie morgen positief is
@miloena spannend morgen weer eentje wagen dus?? hier ook geen ongi sympthomen nog ik ga eens terug zoeken wanneer mijn voorgevel gevoelig werd vorige keer was dat na mijn idee een sympthoom van een eisprong