Mag ik even van me afschrijven hier.......ik ben echt helemaal gek geworden denk ik, het ikwilzwangerzijnsyndroom is me naar het hoofd geschoten! Ik heb belachelijk veel symptomen, zo niet allemaal; Pijnlijke boobies, bobbeltjes op de tepels Menstuatiekrampen sinds vorige week Heel veel witte afscheiding paar dagen na eisprong Duizelig, echt veel Misselijk Emotioneel Twee keer slapende handen Opgezette buik Rommelende darmen prrrrrrrrrr, kneeeeeeetttttttter,prrrrrrrrrrrrr Lage rugpijn Heel bizarre dromen zelfs bij het middagslaapje Pukkeltjes op voorhoofd en pukkels in delecote sinds vorige week, heel charmant Hoofdpijn Gisteren bij het afvegen steeds roze slijm en een keer echt wel bloed bloed bij het afvegen. In de avond gestopt. Vanmorgen weer bloed bij afvegen nu weer lichter. Inlegkruisje blijft op echt een vlekje na schoon. Normaal de dag na doorbreken loop ik met samengeknepen billen met een tampon in EN maandverband naar de wc omdat ik anders nog steeds doorlek (sorry voor alle details ) Net toch maar test gedaan....negatief. Ik weet dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden, maar dit heb ik de afgelopen maanden toch echt niet gehad. Zal ik dit nu als menstruatie beschouwen? Ben stipt op donderdag overdag of vrijdagochtend ongesteld, precies elke 4weken en het is abnormaal weinig. Maar ja misschien omdat het zoveel te vroeg is? Grrrrrrrr Voor iedereen heel veel succes!!!
Wat spannend groots gezin! Hier gisteravond duidelijk eipijn, ook ff flink gezellig gemaakt. heb nog last van me ei. Betekent dat mijn ei vroeg is had hem woensdag pas verwacht.. waarschijnlijk betekent dat misschien ook dat me cyclus nu weer korter word.. ik mag dus ook op het wachtbankje.
Jaaa daenerys gezellig dat je erbij komt!!! Mbt het testen, pff ik ben heel goed op het niet letten van symptomen, maar enorm slecht met wachten voor testen. Dus waarschijnlijk volgende week maandag op 10 dpo. Als er nog geen roodheid is uiteraard, vorige maand duidelijk op 10 dpo temperatuur naar beneden en Spoting.
@mamalap je hebt nog maar gelijk toch! Ik zeg altijd maar zo de een neemt graag een wijntje of wat dan ook, ik plas graag (te) vroeg over een stickie wahahahaha. @daenarys werkze, goed beZig
Mamalap jaaa ik ken het hihi! ! In principe wacht ik Tot mijn nod maar als k 8 juli nog niet ongi ben doe ik een test op mijn verjaardag (8 juli). Zou toch een leuke verassing zijn als het raak is!! hopelijk kun je maandag indd testen zolang er geen symptomen zijn van een naderende ongi. Ben moeee wil niet werken maja moet zit nu in de metro. fijne dag meiden!
Whahaha zo is het maar net! Wanneer ga jij testen dan? Je mag als 1 van de eerste als je Banner klopt.
Banner klopt, ben heel regelmatig. Zie lang verhaal begin van deze pagina. Vanochtend negatief, pak ik hem net van het plankje om weg te gooien. Toch een vage streep, maarja zegt nog net niks dus....... Ik vreet me op van de zenuwen, ik hoop dat ik twee dagen kan wachten, maar waarschijnlijk morgenochtend opnieuw, kan het ook niet helpen.
Ja ik heb hem gelijk op het plankje gelegd omdat ik zag dat hij zo voorbij het venster liep zonder streep. Daarna 1,5 uur later pas gepakt om weg te gooien, action test. Kan er dus niks van maken. Alleen afveeg nog mar heel licht roze....(vreet bijna computer op van frustratie)
jeetje ineens zoveel berichten heerlijk joh die frustraties van het niet testen of het te laat kijken de sympthomen was er maar gewoon 1 duidelijk sympthoom maar helaas gister hier gezellig gemaakt misschien heb ik een laat ei dus voor de zekerheid maar wat geklust vanmorgen wel een raar vol gevoel en heb ook helemaal geen zin in ontbijt kan natuurlijk ook me hoofd zijn die me voor de gek hou en alles denkt te zien
Hier nog geen mens.. -wel afscheiding... -al twee dagen knallende hoofdpijn.. -pijnlijke borsten -een raar gevoel en een positieve ovulatietest (had geen zt meer maar goed dat zegt helemaal niks natuurlijk...) ik heb ook geen zt meer in huis aangezien ik ze allemaal al heb op gebruikt... (ohh erg ik wacht nu maar gewoon een paar dagen af denk ik.. ik verwacht gek genoeg helemaal geen zwangerschap meer maar dat wachten op die mens is nu natuurlijk wel killing.... (vrij regelmatige cyclussen, kortste cyclus ooit 25 dagen, langste cyclus ooit 34 dagen. Mijn huidige cyclus is berekend op 30 dagen) (Aldus mijn app period tracker die ik al 2 jaar gebruik) keep you posted! fijne dag allemaal! liefs,
@grootsgezin: maar je ziet nu wel iets? Misschien toch goed teken Hopen, duimen, hopen, duimen. Je bent nog vroeg natuurlijk (die vervelende testdrang)... @dorri: klinkt toch wel hoopvol! Wanneer heb je voor het laatst getest? @dutchdiamond: inderdaad 1 symptoom zodat we gewoon weten oké ik ben zwanger. Daarom probeer ik niet op symptomen te letten, al denk ik natuurlijk weleens he dat is gek ik vertrouw alleen een zw-test.
Goodmordamg ladies, Nu zitten we gezellig stressend allemaal op t wachtbankje. Ik zal ook ff mijn symp delen ik heb er niet zoveel deze ochtend alleen Licht zeurende ongi gevoel onderbuik en nog steeds zwaar gevoel. Ik ben bang dat ik vrijdag de 27ste al wil gaan testen Dat is dan op 10dpo als ik niet later me ei heb gehad. Ik weet dat t heel vrpeg is maar wil gewpon vroeg weten ja of nee dan kan ik me ongi verwachten. Was t te vroeg en blijk ik dan toch zwanger te zijn is t alleen maar goed
wat is eigenlijk lf? dus heb geen idee wat mijn lf was dit is de 1e maand dat we ervoor gaan en heb deze mnd ovulatie testen gebruikt en vorige week maandag mijn ei gehad. spannend allemaal, hopelijk zijn we met zijn alle gewoon zwanger
@angel: tja als je er nuchter onder bent, dat het op 10dpo negatief kan zijn is het toch prima. Wij weten allemaal dat het beter is om te wachten en testen bijna allemaal te vroeg. @clyde: lf is lutale fase. Tijd tussen eisprong en menstruatie, tussen 10 en 16 dagen is normaal. Maar dat weet je dus nog niet en hopelijk ben je zwanger en kom je er niet achter deze maand
heb net een testje gewaagd maar is ook veel te vroeg. dus ook spierwit. ook een ovu test en ook deze laat geen lijntje zien. ik moet geduld hebben, maar het duurt zo lang haha eigenlijk nu wel een schop onder mijn kont verdient haha
Hee meiden, Misschien hoort mijn berichtje hier niet helemaal thuis maar ik word gek.. Mijn wens voor een 2e kindje wordt sterker en sterker.. een tijd geleden een topic geopend omdat we na de zomer voor een 2e wilden gaan. Maar mijn vriend is de laatste tijd vaag en kan gewoon geen hoogte van em krijgen.. anyway.. Vorige week zijn we saampies, zonder kindlief een paar daagjes naar Mallorca geweest, helaas daar beide niet fit, diarree en spugen.. 3 dagen heb ik daar last van gehad en ben nu bang.. aan alles wat ik voel dat mijn pil niet heel goed zijn best heeft gedaan, ik heb ook gelezen dat als diarree aanhoudt dat de pil dan niet betrouwbaar is.. hmm ik weet nu niet of ik last heb van aanstelleritus, buikgriep of dat ik misschien toch wel eens zwanger kan zijn.. ik ben sinds een jaar weer aan de pil, weet dus ook echt niet wanneer mij ei springt, maar als je uitrekend aan de hand van mijn laatste ongi (had altijd een regelmatige cyclus, dan zou mij ei officieel moeten springen op 12 juni.. damn hebben we rond die datum seks gehad.. Ik heb afgelopen zaterdag de hele dag last gehad van licht steekjes in mijn linkerzij (onderkant buik) en een paar dagen gevoelige borsten gehad, nu over trouwens.. zondag opgestaan, niet fit, brak gevoel, moe, zo moe dat ik om 12 uur tegelijk met kindlief ben gaan slapen.. en dacht even dat ik moest spugen. Gisteravond zo ineens duizelig.. en vanmorgen weer op gestaan alsof ik een fles 43 op heb gedronken.. zeurende buik en voel me een dweil.. pff ik wordt er onzeker van.. Ook lijken mijn aders op mijn borsten donkerder maar ik kan het me inbeelden.. ik hoor as donderdag ongesteld te worden.. Anyway moest het even van me afschrijven, ik kan me van mijn vorige zw.s niet zo heel veel meer heugen, fietste ik fluitend door heen en de eerste symptomen heb ik niet echt gehad, ja diarree in de week voor nod.. en de aders.. sorry voor mn lange verhaal.. moest t ff kwijt.. Grtz. Mamavanlois