@DD niet getreurd meissie! Hopelijk heb je snel goed nieuws! En net als mamalap wie weet heb je mij ook nog strakkies! Voelde namelijk zulke vervelende krampen zojuist! Toch bang dat mijn ongi eraan gaatkomen :S snap nu waarom ze zeggen pas na nod testen
Hoi mamalap, Raar is dat he, ik heb heel veel symptomen gehad echt waslijst vol en nu begin ik me op een klein beetje vermoeidheid (was eerst zo moe dat ik 3x per dag moest gaan liggen en dan sliep ik ook) bijna geen meer hebt... Misschien dat lichtere lijntje ligt het aan de test zelf. Nog een keer testen heb het eerder gezien.
is een pakketje van 15 dipsticks? Dan stuur ik ze je zonder postzegel en dan krijg je die kosten zeg maar met een briefje eraan, dan zit je ook niet met geld overmaken en weet je zeker dat ik er niks voor krijg, haha! Wat is je adres mag ook per pb.
Foto van m'n dipstick van vanochtend. Ik ga ze niet meer gebruiken want ik weet wel gaat zeker dat ik een dezer dagen ongi ga worden. Vandaag cd 26, 11 dpo. Ik heb vrijwel altijd spotting voor ongi en t roze veegje vanochtend doet alle hoop vervliegen bij mij. Dus toch niet betrouwbaar die dipsticks als je t mij vraagt
ik heb ook die dipsticks gebruikt ben het met je eens ik vind ze ook niet betrouwbaar kv 2 voor 5 is negatief en op die dipsticks zag ik altijd wel iets
Hmm net nog een KV gedaan, daar heb ik ook een mega tuuuur streepje op. Toch nog even afwachten hier, kan nog alle kanten op... Ik zit eigenlijk ook pas 9,5 dpo... Ei is pas in de avond gesprongen en de volgende dag was al 1dpo... Dus ik ben nog steeds heeeeel vroeg. Misschien vanmiddag nog eens testen anders morgen pas weer.
@zwangernr5: ik zie wel weer iets ja, ik heb ze normaal echt omo wit hoor. @zograagnog1: tja ik heb normaal echt nooit deze symptomen. We wachten nog ff af!! @DD: laat je wat weten vanmiddag? Ik ga nu ook even boodschappen doen. Even wat anders!
tuurlijk laat ik wat weten zat net zelfs al terug te denken als ik dag 35 zeg lieg ik niet had 2dagen al last van roze afscheiding ben alleen later begonnen dan met de clomid
vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar. ik denk dat ik nu wel kan gaan geloven dat ik zwanger ben.
@dd jeetje meid gedoe ook he met die ziekenhuizen. Ik heb u juli een intake voor ivf wij zijn helaas al geel lang vezig en ml heeft veel misvormde zaadjes d u s kans is klein en daarom geloof ik ook niet dat t deze tpnde raak is hoop ook dat we in aug al mogen beginnen. @miloena dat klopt ook dat was een berekening van vorige cyclus maar ei springt nogal elke x op verschillende momenten dan 14e dag dan 18e denk deze cyclus de 18e in ieder geval een late Wooww een lichte posi test geeft al heel veel hoop miloena ik duim voor je meid @clyde heel dubbel maar toch nogmaals gefeliciteerd @mamalap spannend morgen opnieuw testen hopelijk is ie duidelijker
@angel ja het is echt een gedoe en het ziekenhuis is hier nou ook niet echt om de hoek laatste keer kwam ik er drijfnat aan vanwege een behoorlijke bui ik heb denk ik een kans op iui met die spuiten erbij heb ik ergens gelezen vl zijn zaad is nooit getest al was het in de samenlevingstest wel goed hopelijk kan je snel terecht vast wel er van uitgaande dat er veel mensen op vakantie gaan
@ dd ik hoopte ook op iui veel simpeler mja tis niet anders hoop dat t voor jou wel werkt. Nu he het zegt t gekke is dat bij ons toen ook een samen levings test is gedaan en die positief was hmmmm raar raar begrijp er niks van... klopt vakantie periode hoop het wel alhoewel wij ook plannen gebbe voor sept hoop ik dat we aug kunnen en hopelijk meteen raak zo niet dat we sept over mogen slaan en in okt verder gaan mha moet maar ff kijke of dat wel mogelijk is zal wel niet