@clyde: ja je bent zeker zwanger!! Inderdaad erg dubbel. @angel: je weet het nooit! Je hoort toch wel vaker dat het juist net daarvoor raak is. @wish: die menstruatie krampjes zijn toch wel normaal bij begin zwangerschap. @DD: ik hoop het voor je dat er niet teveel mensen met vakantie zijn!! Hier zijn de krampjes ook behoorlijk aanwezig, kan nog steeds allebei de kanten op!! Ahhh nu begin ik ongeduldig te worden, op basis van mijn temperatuur nog steeds hoopvol, vorige cyclus stortte temperatuur naar beneden.
spannend bij jou mamalap nouja het is een stuk rustiger in het ziekenhuis tijdens de vakantie tijd ben benieuwd of ik snel terecht kan hier nog steeds best veel afscheiding maar nog geen roze of rood ontdekt vind me lijf op dit moment echt een vraagteken heb zelfs het idee dat me acne minder word :S
@mamalap jahh dat zou echt zo leuk zijn, maar ben best negatief moet dat proberen van me af te zetten. Hoop dat je temp hoog blijft spannend ik duim met je mee
had het gister met vl over de iui hij zegt nou leuk is anders je hoort op zo'n manier niet zwanger te worden hij doet het liever tijdens zijn pleziertje hihi wat raar dat de samenlevingstet goed was en dan uiteindelijk zijn zaad toch niet goed is vind het ook raar dat dat hier nooit gecheckt is maarja zo heeft elk ziekenhuis zijn andere regeltjes denk ik wij hoopte (voor het traject)op een zomer kindje als we zo door gaan dan word het iddeen zomer kindje als het nu raak zou zijn dan zou het een maart kindje worden maarja op het moment heb ik de hoop op een kleintje erg verloren hoop voor jou dat het met de 1e ivf gewoon raak is meid
Tuurlijk ik snap hem ook heel goed hoor t idee is gewoon gek je denkt waarom gaat het gewoon niet hoe t hoort te gaan ik heb t nu heel erg met ifv. ik had echt dan liever iui gewild mja helaas hebben wij het niet voor t zeggen. Dat zou leuk zijn een lente kindje!! Of zomer!! Haha uit eindelijk als we maar in verwachting zijn daar gast t om. We moet proberen sterk te blijven en hoop blijven houden al begrijp ik je al te goed ik heb de hoop ook verloren op een babytje en ifv daar is mijn gevoel gewoon nog niet helemaal positief over. Ik kan heel goed advies geven maar zelf doe ik er niks mee hihi
nee ik weet ook nog niet he het er aan toe gaat verder misschien spuiten en dan er zelf tegen aan krijg wel weer echo's dan maarja hoort erbij ja inderdaad hadden uitgerekent toen dat we in oktober een positieve test wilde maarja dat is rekenwerk en makkelijk gezegt haha nee klopt ik ben na al die keren ook erg negatief erin geworden vandaar dat ik nu ook naar de volgende stap wil wil niet nog een half jaar aan medicatie wat toch niet aanslaat
Hallo meiden, Mag ik hier ook nog meeschrijven. Ik lees al een tijdje mee en ik heb al een paar positieve testen voorbij zien komen. Gefeliciteerd! Mijn NOD is morgen. Heb vanmorgen getest met een kv 2 voor 5, maar deze was helaas negatief. Ik heb in april een miskraam gehad en toen testte ik pas op mijn NOD en deze was toen heel licht positief. Ik heb het met de miskraam een tijd heel moeilijk gehad en de laatste weken voelde ik me eindelijk weer wat beter. Maar had de afgelopen dagen echt het gevoel alsof ik zwanger was . Mijn borsten zijn heel gevoelig en heb al een week laat van steken en krampen in mijn buik. De negatieve test komt echt weer als een klap. Denken jullie dat er nog een kans bestaat dat ik morgen wel positief test of kan ik de hoop maar beter opgeven?
Hoi Eefje, hoe meer zielen hoe meer vreugde toch? Welkom. Ik zou als ik jouw was morgen nog een keer testen, spannend! Heb gelezen dat niet elke vrouw positief test of licht test voor haar nod.
Ik ben onverbeterlijk he....vanmorgen getest omo wit, maar droogde raar op. Nu heb ik een plustestje en 2v5 testje gedaan. Tweede is omo wit maar dat plustestje wat je 4 dagen voor NOD kan doen lijkt wel een lichtblauw streepje naar beneden te geven. Krijg het niet op de foto overigens want het kaatst terug. Laat mijn man wel in de namiddag als ie thuiskomt even naar kijken want dalijk is het weer zo dat ik het wil zien hahaha. Maar of hij nu wat ziet of niet we wachten nu netjes tot vrijdag.
Goedemiddag dames DD hoop dat ze vanmiddag bellen en er dan vaart achter zetten! Mamalap sjjeee je houd de spanning ering! Morgen een betere test! Zwanger5, kan natuurlijk heel goed een beetje roze voor nod, duim duim. Clyde; heel erg gefeliciteerd! Angel,miloena en eefje kom op he meiden. Ik duim hier ook voor jullie voor snel een vette vette streep!
@zograagnog1 op mijn plustest zag ik ook een lichtplusje ik vertrouw die testen niet zo ik haal straks ook alleen maar de 2 voor 5 testen nog die lijken me het beste werken @grootsgezin hoop het ook heb nu de man die me samenlevingstest heb gedaan en die zei dat ik op dag 35 een afspraak moest maken dus ik hou dag 35 vandaag gewoon aan
Gefeliciteerd Clyde!!! Indd leven en dood liggen eng dicht bij elkaar @mamalap spannend! Wanneer test je weer? zojuist weer getest (kon het niet katen) was met middag urine en moet zeggen dat ie aardig donkerder is tov gisteren! Denk dat mijn nod vandaag/morgen is spannend! Iemand vroeg of ik medisch was...weet niet meer wie sorry maar ben dat niet heb chronische ijzer tekort zoals ze dat mooi noemen dus moet extra controle hebben voor de juiste suplementen enz
Deugen ze niet DD? Wat is er mis mee dan? Ik me alweer iets positiever opgesteld krijgen we een ondeugelijke test w.s.
Tuurlijk zograagnog1 alleen opnde foto komt ie niet zo donker. Ik heb het met minn 6de plasje getest trouwens haha