Wauw met 6de plasje zelfs , harstikke zwanger natuurlijk Mooie foto van je test, ik droom van zo'n test.
Nou lekker dan je kreeg dus een positieve test al zijnde het een licht streepje die de plus maakte en daarna bleek het onjuist te zijn! Ja dan vraag ik me nu ook af of ze wel echt betrouwbaar zijn. Ik heb wat geks, dat vuilnisbak verhaal wat ik eerder heb opgeschreven heb weer op 1 van de testjes een streep staan die uit de vuilnisbak komt, heb er doorzichtige foliepapier omheen gedaan kan ml het eens bekijken. Hoe raarrrrrrrrrrrrr is dat hahaha.
@Clyde: mooi rijtje meis! @Wish: ziet er goed uit. Zeker zwanger!! Zo gigantisch liggen slapen op de bank. Hmm ik weet het niet vandaag hoor, mijn gevoel zegt echt dat het voorbij is deze ronde..
Thanks dames! @clyde mooi oplopend rijtje! @mamalap ik denk dat het raak is voor je hoor meid! @DD houd de moed erin meis...om 16uur je afspraak toch?
@zograagnog1 Ik wil je niet ontmoedigen maar dit is mij gespoelde +test van gisteren Vandaag een omo witte 2 voor 5 gedaan dusja Gister was ie trouwens nog iets blauwer (Heb hem even voor je opgevist nu mag ie weer de vuilnisbak in)
Maar DD, die plustesten zijn gevoeliger dan die 2v5 toch? Kan het niet zijn dat ze meer hcg hormoon nodig hebben die 2v5 want ik heb ook daarnaast een omo witte 2v5 liggen zelfde tijd gedaan?
Geen idee waarom mijn gevoel dat zegt, van de week was het anders toen had ik echt het gevoel ahhh we maken een redelijke kans dat het raak is en vandaag is het omgeslagen. Ik heb altijd wel redelijk gelijk in die dingen. Ach is niet erg, ik vind het altijd alleen vervelend dat ik zolang op mijn ei moet wachten. Het komt vanzelf hoor.
Ik heb dat constant dat heen en weer gedwarrel van wel/niet denken/voelen zwanger te zijn of dat het raak is. Momenteel weet ik het ook niet meer zo zeker ondanks alles wat ik heb meegemaakt en gezien...
zit inmiddels op mijn nod en ervoor ook maar witte of vage testen gehad dus ik ga er niet meer vanuit @mamalap raar hoe je gevoel kan om slaan maar wie weet kan nog alle kanten op
Das mooi dat je op je nod zit want ik heb je nog niet gehoord over ongi en geen bloed geeft ons moed???
@zograag ligt bij mij iets anders krijg ik geen bloed kan het ook zijn dat de clomid zijn werk niet heeft gedaan dan heb ik ook geen eisprong gehad etc.