Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daenerys, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    even een update hoe ik mij vandaag voel.
    Heb vanochtend 2 testen gedaan, en bij beide is nu een licht streepje te zien. Maar wel lichter dan de testen daarvoor. ben nu al 2 dagen overtijd, dus had toch een duidelijkere streep verwacht..
    Vanmiddag begon ik erg kramp te krijgen in mijn rechterbuikhelft (om het zo maar even te noemen) meestal met menstruatie pijn verga ik van de buikkrampen in mn gehele buik, kan dit een zwangerschapssymptoom zijn? Of maak ik mezelf gek?
    ook begin ik erg last van mijn onderrug te krijgen (vaak betekend dat bloed) Dus zo nu dacht ik ook ik ben vanavond ongesteld, maar na elke 15 minuten afvegen op de wc, blijft het bloed uit. Zijn dit herkenbare symptomen voor een zwangerschap, of zou dit betekenen dat vannacht mijn ongesteldheid aankomt??
    Wat word ik idiooot van mijzelf met het heen en weer geslinger!!

Ohja, en mn buik spant zich steeds aan, moet mezelf er toezetten om mijn buik weer los te laten, maar hij trekt steeds samen..

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

@miloena: ja de symptomen van naderende ongesteldheid en zwangerschap lijken op elkaar, dat maakt het zo verdomd lastig te interpreteren. Maar 2 streepjes hoe licht ook en geen bloed is ook nog steeds hoopvol.
    Ik duim voor je!

@DD: haha jepp mannen, ik zei vandaag tegen manlief dat ik het idee heb dat het toch niks word, zegt hij heel nuchter, ja balen. Inmiddels is hij aan het klussen op de zolder.
    Je zit dan morgen toch 6 dpo? En volgens mij kunnen ze op 8 dpo ook nog progesteron zien alleen is je piek dan net voorbij. Daarom prikken ze op 7 dpo om te zien of de piek hoog genoeg is, dit doen ze geloof ik bij dames met een korte lf.

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

ja bel morgen wel en wacht het af
    was er net een in een ander topic die zei dat het eventueel geen kwaad kan om een opwekker te slikken alsje eventueel al zwanger zou zijn mij lijkt het dus ook weer niet goed

4. DutchDiamond

haha ja mannen ze snappen het niet of willen het niet snappen volgens mij

5. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    DD ik heb ook moeten testen op eisprong en dat moest op de 21e cd.
    ik zou het zeker even vragen hoor! :(

Miloena wat spannend al je klachten maar het is wel fijn als je nu eens duidelijkheid kreeg :)

Mamalap we gaan het beiden zien aangezien we het somber inzien. Wie weet ben jij ook gwn zwanger met weinig en wisselende klachten.

mijn mannetje vroeg gisteren of k vruchtbaar was dus heb hem ff uitgelegd dat k dat al ben geweest en wanneer en dat we echt stomtoevallig precies diezelfde avond sex hebben gehad..;)
    Hebben samen ook helemaal in zitten lezen en opgezocht hoelang een zaadcel en eicel in leven blijft (wist ik natuurlijk al hihi).
    Anyway dat vond die toch wel interessant :D
    heb ook met hem afgesproken dat hij niet weet wanneer ik vruchtbaar ben omdat ik het leuk voor hem wil houden.

6. DutchDiamond

ja daarom snap ik niet dat ik dat niet heb gehad

mijne vraagt er niet eens na
    kwam thuis vroeg pas na een uur hoe en wat er nu gaat gebeuren
    fijn dat jou vriend wel zo geintreseerd is

7. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @mamalap meer dan afwachten kunnen we niet he! wat heeft bij jou de meerdere hand van wat je denkt wel zwanger of niet zwanger? Blijft spannend he, totdat het definitieve rood is verschenen of niet.

@Daenerys: Wat lief dat je ml er zo mee bezig is, en er zo geïnteresseerd in is. Herken het ook van hier, mijn mannetje kan ook echt niet wachten. vraagt er ook steeds naar, en is op dit moment ook in de spanning omdat ik al 2 dagen overtijd ben, haha! leuk is dat he! hij droomt zelfs al dat ie allemaal leuke dingen doet met ons toekomstig kindje, haha!

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

9. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Misschien weet je vriend niet zo goed hoe hij zich op moet stellen.
    mijne is ook niet altijd geïnteresseerd maar bij tijd en wijlen maar dat is voldoende voor mij.

heb ook vaak het idee gehad tijdens mijn onderzoeken bij de gynaecoloog dat hij zich geen raad weet zeker omdat ik tijdens die dagen erg gestrest was.
    Misschien ervaart jouw vriend dit ook zo en weet hij niet zo goed raad hoe hij er voor je kan zijn, wie weet is hij bang je pijn te doen of verdriet te doen omdat je het al zo moeilijk hebt door erover te praten en wie weet houd die daarom zijn mond. .

mannen hebben wel echt gevoel al lijkt dat soms niet zo maar vaak weten ze zichzelf geen houding te geven ;)

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat is het meestal bij mannen dat ze niet zo goed weten hoe te reageren.
    Mijn man reageert ook amper met woorden, weet echt niet hoe, maar hij is altijd net iets liever voor me.

11. DutchDiamond

mja ik probeer hem er bij te betrekken maar denk niet dat ie het wilt snappen
    soms best moeilijk vooral omdat hij de enige is die er nog iets van af weet

12. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap: 1 test zie ik toch echt een duidelijke lichte lijn!!! Ik heb met je mee getuurd maar ziet er niet gek uit! Haha niks veranderlijker dan de mens word wel gezegd, en dan helemaal vrouwen met hormonen!! (a)

13. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Miloena yep hartstikke lief hij heeft zo zijn momenten dat hij ineens zijn gevoelige ik laat zien hihi.
    Leuk dat je man er zo over fantaseert! Wij doen dat tot nu toe alleen nog over de babykamer. . Zelfs al kleuren uitgekozen samen.. :D

mamalap spannend hoor ik zie ze wel!! Erg he dat gevoel wel niet, wel, niet, om gek van te worden!

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Misschien ook beetje angst wat er allemaal gaat gebeuren is heel wat voor een man. Misschien moet hij wel vaker z'n kwakkie inleveren, daar zit een man niet op te wachten.
    Heb jullie alle mogelijkheden goed door besproken? En heb je gevraagd hoe dat voor hem is?

15. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Precies net wat mamalap zegt..
    zou er gewoon goed met hem over praten hoe hij zich bij alles voelt. .

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: ik herinner me net dat hij wel de spuiten voor je wil zetten? Dat is sowieso een teken dat hij er wel mee bezig is op zijn manier

17. DutchDiamond

hij heeft zijn kwakkie nog niet in hoeven leveren dus dat scheelt weer natuurlijk
    ja de pregnyl wil ie zetten is 1 spuit omdat ik daar gewoon tegenop zie maar dat heb ik hem ook al 100x gevraagt inmiddels;)

@mamalap ik zie wel een tuurstreepje op je foto's

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: heb je er wel over gehad hoe hij zich hierbij voelt?

De rest bedankt voor kijken. We zullen weer zien morgen, ik maak er wel een thriller van zo ;)

19. DutchDiamond

ja hij laat er weinig over los had het liever zonder al die medische toestanden gezien maarja het is nou eenmaal niet anders

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja dat klinkt als iets wat mijn ook zou zeggen.
    Neem maar van een 'oude' vrouw aan dat het grotendeels toch angst is. Ik heb dat ook gezien in begin bij dat stel wat nu zwanger is via icsi, hij wou ook er niet over praten en zij wel. Hij wou wel graag kindjes hoor! Maar die mmm is voor de meeste mannen one bridge to far. Heel frustrerend geweest voor hun.

Deel Deze Pagina