Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daenerys, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

jep klopt hier ook dus dat probleem
    maarja zal wel goed komen kan hier aardig me hart luchten en ff zeuren hihi
    alvast me banner aangepast
    misschien al die testen voor niks geweest en word het dus een halverwege augustus test voor me in de volgende ronde hihi

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Toch nog ff spannend, ben eigenlijk wel heeeeel nieuwsgierig of je eisprong hebt gehad!!! Ik hoop dat ze er op prikken.

3. DutchDiamond

ja hoop het stiekem ook maar ga er niet vanuit eigenlijk
    hoop stiekem ook dat ik morgen gewoon ga vloeien dan weet ik wat teminste!

4. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Ik zou wel laten prikken voordat je met primolut verder gaat. Gewoon voor de zekerheid, je kan niet voorzichtig genoeg zijn

5. thessa1990

thessa1990 Actief lid

23 mei 2013
    118
    0
    0
    me zoontje ♥♥ huishouden en werken
    Heerlen
    ben gestopt met de pil 1 juni en erna 2 dagen licht ongesteld geweest.. dusss spannend

6. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    DD spannend meid!

Mamalap hoop nog steeds dat je streepjes gaan oplopen!

Maantje ik vandaag 11 dpo en sinds vanochtend heel licht bruinroze veegjes. Normaal heb ik een paar dagen voor nod echt 1 stipje roze en daarna weer een paar dagen niks, en dan breekt het ineens door. Nu de hele dag door roze/bruin, lijkt wel een ieniminie ms. Wel buikpijn krampen en lage rugpijn.
    Ben er van overtuigd dat morgen ofzo m'n ongi doorbreekt. Al heb ik nog wel een erg opgezwollen buik, pijnlijke borsten en misselijk. Maar ik maak mezelf gek als ik denk dat ik zwanger ben.

7. DutchDiamond

nou reactie van vl:
    ik probeer me er niet elke dag mee bezig te houden
    waarom ik best geirriteerd reageer
    nee maar ik zit er wel mee
    nou een truste kus en meneer slaapt
    lig je dan met tranen in je ogen in bed

8. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Bah DD mannen kunnen soms zo ontzettend ongevoelig reageren! Dikke knuf!

9. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

@DD:( wat lastig... Mannen zitten er heel anders in dan wij... Mijn man zou vandaag de dokter bellen voor een afspraak te maken om langs te gaan.. Ik zit er de hele dag aan te denken, maar zeg niks omdat ik wil dat hij het ook zo belangrijk genoeg vindt om eraan te denken.... Hij vergeten..... Dan zijn van die dingen die mij ook kwetsen maar dat snappen ze niet.. Ze voelen niet wat wij voelen, geen symptomen, elke dag er mee bezig etc... Blijft moeilijk.... Maar komt goed meid

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: precies wat maantje zegt! Een ongevoelige reactie. Eigenlijk zou je het boek: mannen komen van mars moeten lezen ;)

Zo hier weer vroeg wakker voor de verandering, gezien het tijdstip, is mijn temperatuur nog steeds fantastisch. Ik heb wel eens zitten kijken.
    1 dpo heb 36.37 ingevuld, maar een uur eerder was ik ook wakker toen was die 36,27 dan zet ff de eisprong dag later en zit ik vandaag pas op 10dpo ipv 11 dpo.
    Dan is het eigenlijk niet zo heel gek dat de testjes nog niet zoveel aangeven. ;)

De test ligt in te werken zo een update!

11. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @DD Vervelend dat vl het niet zo laat merken, hij zal het vast ook erg spannend allemaal vinden wat je nu staat te wachten. Dus probeert ie het misschien weg te stoppen en niet e lang over te praten!
    En indd wat maantje ook zegt, voor vrouwen is het ook weer anders. Wij maken ons lichaam veel bewuster mee! Dikke knuf!!

Zwangern5: Ah balen meid, hoop niet dat het doorbreekt!!

Hier inmiddels 3 dagen over tijd, en nog geen ongesteldheid en laat staan 2 streepjes op de test. hij liep eerst op naar 2 streepjes, en toen stonden er 2 maar die trok weer weg, helaas. ze weten je wel in spanning te houden.

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja nog steeds een tuurstreepje, wat dan eigenlijk niet heel raar is 10dpo
    Ook op KV zie ik hem weer, maar die duurt langer om goed te drogen.
    Ik voel me vandaag wel weer hoopvol, hoop morgen toch wel een duidelijker streepje te krijgen....

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

@miloena: dat is ook vervelend! Over tijd zijn en rare testen. Was je zeker wanneer je ei was?

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Net dit gelezen op een internetsite:
    HCG wordt gemeten als IU/L. Dit betekent international units per liter. Gemiddeld bedraagt de hoeveelheid HCG bij een zwangerschap van vier weken ongeveer 25 IU/L. Er zijn echter duidelijke afwijkingen naar boven of naar beneden toe te zien:

Dat zou voor mij vrijdag of zaterdag pas zijn. Hete wij dames ook met vroeg testen. Hihi

15. Maantje555

Hmm mijn temperatuur was nog hetzelfde als gister. 36.91 heb net even terug gekeken maar als ik ongesteld ben is mijn temperatuur altijd rond 36.6
    Is dit verschil nog groot genoeg? Net bij plassen eigenlijk zo goed als geen bruinverlies, maar dat heb ik volgens mij vaker sochtends omdat ik dan heb gelegen. Vandaag is mijn nod......

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Als je nu al lichte strepen op je test hebt, hoe is het dan op je nod, dat zou flink oplopen, super!!
    Ja mn ei ben ik zeker van, dus zou toch knallende testen verwachten en anders ongi..

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

@maantje: een verschil van 0,3 is prima! Hoeveel dpo zit je nu dan? Ik zie geen link naar je kaartje. Kan ik meekijken?

Ik heb mijn kaartje maar aangepast, zit nu dus officieel pas op 10 dpo

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik moet zeggen dat mijn coverline nu op 36,46 staat dat is ook veel realistischer bij mij dan 36,33 :D

19. Maantje555

Vandaag 11dpo terwijl mijn Lf meestal tussen de 8 en 10 zit. Op 9dpo nog omo witte test.

Zie kaartje

20. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Ik zie hem hoo mamalap!!! Spannend
    @maantje blijf doortesten kan ook dat je een late ei hebt gehad toch?
    @DD dikke dikke super dikke knuffel meis! Mannen ervaren alles een beetje anders! Wed dat hij er voor je klaar staat alleen anders uitdrukt!

Even een vraagje wanneer zou ik echt een knalstreep moeten hebben? Hij s wel zichtbaar maar net als mijn ovulatie testen is het geen knaller :s nu maak ik me toch wel zorgen :s het s vandaag mijn nod overigens

Deel Deze Pagina