Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daenerys, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

@wish88 ik heb mijn ei gevonden met ovulatietest dus die heb ik zeker weten gehad rond de dag dat FF aangeeft..

2. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Dan denk ik dat je hcg misschien langer overdoet om op te bouwen? Zou dat logisch zijn? Sorry voor mij isbhet de eerste keer :$ ik hoop van harte dat je een posi zeangerschapstest in je handen krijgt! En snel ook hihi

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

@maantje: ziet er wel netjes uit je kaartje, als je tot morgen kan wachten. Zou ik kijken wat je temp morgen doet en dan toch een testje met ochtendurine.
    @wish: als ze maar oplopen om de 2 a 3dagen! Hoe donker hij nu is, is niet zo belangrijk.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zelf 11 dpo is nog vrij normaal om negatief te testen hoor!

5. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Dan houd ik me morgen in en ga ik overmorgen testen hahah ze lopen wel aardig op ja :D goddank daarvoor :)
    Zal ik een cb digital halen? Of gewoon kv testjes doen?
    ga jij vanmiddag weer testen?

6. Maantje555

Ik verwacht nog steeds mijn menstruatie vandaag... Mocht het bruinverlies echt stoppen dan wordt het een beetje spannend, maar vooralsnog heb ik een hoop al laten varen...

7. Maantje555

@mamalap jouw kaartje ziet er goed uit,! Al een test gewaagd? (sorry ik hou het niet meer bij wie allemaal heeft getest of nog niet)

8. Maantje555

@mamalap oh sorry!! Je testen staan gewoon maar 1 blz terug!!!

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja nog steeds tuurtestje alhoewel ik het idee heb dat KV iets duidelijker is. Ga zo proberen foto te maken met daglicht.

@wish: als je wilt zien of ze oplopen moet je zelfde test gebruiken als dat je gebruikt hebt

10. Maantje555

Lijkt me heel raar om een streepje te zien op een zs test... Moet een fantastisch gevoel zijn ondanks dat t nog tuur is of niet

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha nee valt nog wel mee. Is nog zo twijfelachtig en onzeker! Pas als hij echt makkelijk zichtbaar word is het fantastisch.

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

KV is trouwens nog niks duidelijker, ik hoop morgen!

13. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wat zal de kv rijk worden met al die zs!! haha

Hopen dat je tuurtesten gauw in dikke lijnen komen mamalap!

14. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Mamalap op de dipstick zie ik m weer, op kv nog niet. Hoop t zo voor je!

Ik had met de kv bij m'n vijfde zs op 10 dpo een tuurstreepje en twee dagen later een zeer duidelijke streep en op nod een enorme knaller. Mijn ervaring is dus dat ze twee dagen na een tuur echt heel duidelijk kunnen zijn.

Maantje hopelijk is t bij ons beiden innesteling, maar net als jou geloof ik er niet meer in.
    Vandaag 12 dpo, cd 27. Het bruin/roze verlies was vannacht en net op de wc nog steeds heel minimaal. De testdrang is compleet weg, mocht het bruinverlies niet overgaan in heftige ms dan test ik eind deze week nog wel n x

15. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hoi!
    Vandaag 6DPO en waarom weet ik niet maar net een ovutest gedaan en die was positief.. Niet knal.. Zegt dat wat? Heb zeker m'n ei gehad dus dat is het niet. Of heeft een ovu test altijd een 2de streep?
    Had er wat over gelezen dus wilde dat eens uit proberen maar had geen donkere streep verwacht..

16. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nou inmiddels weer erg vroeg wakker en pas laat gaan slapen
    maar heb weer aan de tel gehangen ze dacht dat de progesteron tot 2 dagen na je eisprong nog geprikt kon worden dus nu weer afwachten tot ze terug belt
    en anders zal ik toch maar even wachten denk ik ma me menstruatie de vorige keer werden me tepels wel minder gevoelig en dat zijn ze nu nog niet
    pfff wat een gedoe

17. DutchDiamond

owh en om een of andere reden is ineens de testdrang weg bedenk ik me net

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: nou hopelijk belt ze snel terug.
    @zwangernr5: blijft dus toch nog wel spannend.

Heb nog eens gekeken op mijn KV hij is wel iets duidelijker dan gisteren. Dus maar weer hopen!!

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Poging tot foto

20. DutchDiamond

@mamalap
    ben nog steeds aan het wachten
    maar ik zie wel een streepje op je foto!!

Deel Deze Pagina