hier vanmorgen ook over stag gegaan toch een testje gewaagd (ach heb er 5 voor 1.32) maar negatief alleen een inimini indroog tuurstreepje maar dit is dus helemaal niks toch maar wachten had gelezen dat sommige vrouwen 8a9 dagen voor nod al positief testen
@ dutchdiamond en clyde: Haha nu al test verslaafd!!! Maar is wel echt te vroeg! Allebei schop onder de kont Ik probeer echt te wachten tot 10 dpo, ff kijken ik heb 4 action testen, 6 kv2v5, 9 dipstick z&k, 1 midstream z&k en 1 cb digitaal liggen. (Schaam, schaam)
@dutchdiamond en clyde. Balen! Maar idd het zegt helemaal niks, toch effe lekker stickie kunnen plassen. Altijd leuk @mamalap jij kunt door! Vind het echt super grappig dat ik dus echt niet de enige ben,het is gewoon een oncontroleerbare drang! Ik moet weer even inslaan. Hier even een detail, dus je kan ook even doorscrollen........ Roze verlies is precies hetzelfde sinds vanochtend, alleen bij vegen licht roze. Nu denk ik elk kwartier dat ik wat voel.... Ik ga dus steeds naar de wc....broek omlaag......nee toch niks te zien......even plassen.....vegen oja zelfde......nog drie keer vegen.....nee niks anders. NU IS HEEL MN PIESMUIS SCHRAAL
haha ik heb de mijne vanuit hong kong laten komen 5 stuks high sensitive 1 euro 35cent dus we kunnen nog wel ff door haha
@grootsgezin klinkt bekend dat roze had ik vorige cyslus ook en zat toen ook elke 15 min op de wc helaas was het hier toen niks
Haha grootsgezin heel herkenbaar hoor, balen dat het nu schraal is! Hopelijk is het alleen maar roze.
ik heb nu nog maar 5 st van 2v5 van de kruidvat, meer heb ik er niet liggen. ik wil nu pas woensdag of donderdag weer een testje wagen. als ik een duidelijke heb dan pas ga ik de cb indicator halen en doen want ze zijn best prijzig.
ja clearblue haal ik ook pas als ik een duidelijke streep heb heb gehoort dat ze een uur zichtbaar blijven
Die CB zijn ook belachelijk duur. Ik gebruik ook pas als ik een duidelijke streep heb. Volgens mij nog steeds 24 uur zichtbaar, volgens mij zijn die zonder indicator die je erin steekt maar een uur zichtbaar.
oke dan nog erg kort vind ik voor dat geld maar haal hem pas op de dag dat ik een streep heb kadootje voor vl die snapt die streepjes toch niet denk ik haha
Dutch diamond en clyde wat spannend!!! Ik heb nog niet zo'n testdrang.. ik wil misschien alleen op mijn nod 8 juli testen omdat dat ook myn verjaardag is hier is eipijn al weg eitje is dus gesprongen. hebben vannacht nog geklutst dus ben heel benieuwd! Zitten we dan met zijn allen op het wachtbankje hihi..
ik ben inmiddels helemaal niet lekker.. gekke hoofdpijn.. extreem moe.. rillerig.. beetje weeig gevoel net tegen het misselijke aan... bleghh.. mag ik al naar bed....? hoezo moet uitgerekend nu mijn cyclus er een paar dagen aan vast plakken... reuze irritant!!! lfs
Nou hier zijn mn symptomen, voor zover ik die had, weer verdwenen! Vrijdag de 27e is mn NOD, had voor t weekend al getest ivm een feest om te kijken of ik aan de zuip kon. Veel te vroeg natuurlijk... Aangezien mn zere borsten weer verdwenen zijn ga ik er vanuit dat ik niet hoef te testen. Of zijn er hier dames die in eerdere zwangerschappen ook geen symptomen hadden behalve het wegblijven van de menstruatie?
vanavond toch nog 3 ultra gevoelige testen van z&k besteld wachten duurt zo lang. maar over een week weet ik het zeker of ik wel of niet zwanger ben.
Heb vandaag weer getest! Zelfs met de kruidvat early! Witter dan wit blijft ie! Maar jee wat een bonje in mijn lijf! 23 mei laatste mens, 2 juni (koper) spiraal verwijderd, 8 juni mn ei, leuk geklust.. Heul veel vroege testen gedaan omdat mn lijf zulke signalen afgeeft maar omowit allemaal.. Mijn cyclus is redelijk regelmatig. Mn korste ooit 25 en mn langste ooit was 34 dagen maar meestal gewoon daar tussen in dus misschien is dit dan toch weer een lange cyclus..? Ik lig inmiddels onder de wol! De pijp is ff leeg.. Lfs