@dutchdiamond: He meid, wat vervelende reacties van je vriend. Weet je zeker dat hij er volledig achterstaat? Het lijkt mij dat je de keuze samen hebt gemaakt. En uit zijn antwoord klinkt hij niet bepaald enthousiast. Ik zou voordat je het traject ingaat een gesprek aangaan met hem, en dan niet laten wegkomen met niet over praten, maar beide alles eruit gooien! Dan weet je waar je staat. Want om op deze manier samen aan een kindje beginnen is natuurlijk niet fijn, niet voor jou en niet van hem! Wauw clyde: jaloers op je prachtige testen, dit zijn geen eens meer tuurstrepen, dit zijn overduidelijk strepen!!!!! Gefeliciteerd meid! Maantje & ZwangerN5: Natuurlijk is het jullie ook gegund meiden! Is het inmiddels al wat gezakt? Of is de menstruatie al doorgekomen??? blijf hoop voor jullie hebben meiden!! Mamaenmini: Wanneer is/was je NOD? @mamalap: Ik zie hem meid!!! Hier nog steeds trekkerig gevoel in buik, enorm opgezette buik(lijk wel 10 kilo dikker, als ik mag overdrijven, haha) negatieve testen, maar nog steeds geen rood.
Pff miloena dat is ook vervelend! Sommige maken heel traag hcg aan. Zo weet je nog niks. Hopelijk snel duidelijkheid, hou je ons op de hoogte?
@miloena vanmiddag was opeens een keer meer/veel bruinverlies en daarna eigenlijk minimaal. Het lijkt nu wat waterige te worden... Nu weer afwachten wat mijn temperatuur morgenvroeg doet... Maar tot nu toe nog steeds geen rood..... Raar, heeft nog nooit zolang geduurd voordat mn menstruatie door zette...
Zo te horen wordt het weer een spannende dag voor ons morgen. Ik ga lekker slapen, hopelijk morgen iets langer slapen
Goedemorgen! Ja hoor ik was weer vroeg wakker, slecht geslapen ook. Temperatuur toch nog steeds stabiel ondanks rare tijdstippen. Heb nog niet durven testen, urine was super licht, leek wel water. Hoe is het met de rest van de dames?
Net toch een testje gewaagd, ik ben er klaar mee! Het blijft een tuurstreepje op alle testen. Volgens mij had hij al donkerder moeten worden als het goed zat. Dan laat mij ook maar ongesteld worden! Nu zit ik zo in het half.
Mijn temperatuur is gezakt y tot normaal, 36,61 menstruatie gaat dus zeker doorzetten vandaag. Maandag afspraak bij de dokter... Eens kijken wat die zegt... Ben deze maand ook even klaar met alle extra vitamines, pillen etc. Alleen nog maar foliumzuur voor de rest niks... @mamalap nog niet opgeven! Streep is streep, misschien maak je heel langzaam hcg aan of zoals je al zei was je urine te waterig??
@maantje: he bij jou ook balen dus! Inderdaad gewoon maar even 'normaal' deze maand. En afwachten wat arts zegt. Bedankt voor je lieve woorden, maar iets zegt mij gewoon dat het echt zo is.
Mamalap duurt lang idd voordat ze duidelijker worden ik zie m wel weer op de kv hoor!! Maantje bij jou dus ook nog niet doorgezet. Deanerys hier geen veranderde ontlasting. Hier nog steeds heel minimaal bruin/roze verlies, heb dit nog nooit zo gehad. Geen rood bloed gezien. Maar durf niet uit te gaan van positief hoor, zal morgen wel ongi worden ga ik vanuit
@zwangernr5: ja balen he! Het is ook zo moeilijk om het los te laten als je lichaam zo'n rare signalen afgeeft. Ik hoop voor ons beide snel duidelijkheid, positief of negatief maakt me niks meer uit.
Hey meiden hè wat jammer die onduidelijkheid! Hoop snel voor jullie dat jullie of positief testen of gewoon ongi worden dan heb je tenminste duidelijkheid. ik kan me voorstellen dat je daar gek van word! Hoewel mamalap jouw test van gisteren die je liet zien was toch wel duidelijk. Ben ik hier nog de enige die nog op haar nod wacht? oja voor de meiden die graag een pendel willen.. mamavandaan pendelt voor je van 10u tot 12u. ik heb trouwens twee pendels staan voor augustus. Pff zo geen zin om te werken maar anderzijds leid het ook weer lekker af. hebben jullie nog leuke plannen voor zaterdag met voetbal? DD hoe is het met jou meis?
@daenerys, als het goed is wacht angel ook nog op haar nod. Streepje van vanochtend nog wel zichtbaar, maar minder als gisteren, maar ik had wel hele lichte urine vandaag. Ach zit pas op 11 dpo. Vandaag ook werken @DD: vraag me ook wel af hoe het met je is meis? Gisteren nog goed gegaa met je vriend en jou?
@clyde: ik had het net gelezen. Wat ontzettend oneerlijk, dubbel verlies deze week... Ik heb er geen woorden voor.
@mamalap weinig er meer over gehad vandaag redelijk geslapen werd om 8uur wakker maar blijven liggen wel weer 2 nachtmerrie achtige dromen gehad maar werd om half 10 wakker gekeft door de rot hond van de buren grrr
als ik naar de testen ga kijken was deze tot zondag goed opgelopen, en zondag avond is mijn vader overleden, dus dit sterretje is met opa meegegaan. als ik zondag nog geen bloeding heb dan test ik maandag nog een keer. het heeft nu gewoon nog niet zo mogen zijn.
@clyde: het blijft vervelend! Neem maar even lekker de tijd om tot rust te komen. Verwen je zelf en laat je verwennen! @DD: ow gelukkig geen ruzie gemaakt. Wat doe je met primolut? Of wacht je tot afspraak maandag?
@mamalap ik wacht nog even inderdaad moet het toch in het ziekenhuis ophalen dus haal ik dan ook gelijk de injecties enzo gister had ik het idee dat ik 3steken had bij de schaamstreek na het klussen maarja ga nergens van uit dus zal wel gedachtes zijn