@daenerys ja dat idee heb ik dus ook van die creme dus we proberen het maar kwaad zal het niet kunnen lijkt me heb hem gister een filmpje laten zien over de spuiten en hij vind het nog steeds maar een eng idee maar hij snapte het ook toen ik zei van: het is voor jou makkelijker om mij te spuiten dan dat ik mezelf moet spuiten
Dd absoluut! Het beste is de emla een uur van tevoren op te smeren met doorzichtige huishoudfolie eroverheen (onder occlusie dat versterkt de werking van de emla), ben dermatologie assistent. Natuurlijk is het fijner voor je als je vriend dat doet ik zou het ook niet fijn vinden mezelf te prikken.
oke goed om te weten heb zelf ook een tube besteld via ebay heet wel geen emla creme maar zal dezelfde werking hebben en een paar blauwe plekken en dan kleding erover zal niet lekker voelen dus hou me hart vast voor die naalden denk ook dat ik maar een paar zeeman onderbroeken ga kopen utrogestan moet je vaginaal inbrengen en dat zal dus wel vlekken gaan geven in me goede ondergoed bah zie tegen heel de volgende behandeling best op hoop dat het de eerste ronde gelijk raak is
Sinds vandaag enorme hoofdpijn en pijn in mijn onderrug.. Net een warme douche genomen en zometeen maar vroeg naar bed
@daenerys: 10dpo is nog vroeg meis en action is iets minder gevoelig dan kruidvat. Hoop nog niet opgeven! Ik test ook niet meer zo vroeg hoor (zegt ze nu, doet ze zo weer) over 2 dagen gewoon weer of wacht je toch tot je verjaardag? Wat is je lf normaal? @DD: fijn dat je energie hebt, hihi, kun je wat aan mij geven? Mag je van mij wat moed hebben om je te prikken, ik kan super goed tegen prikken @lavittabella: spannend he! Nog paar daagjes hopelijk blijft je ongesteldheid weg!
Jaa vet he!! Speciale apparatuur staan op het werk hebben ze niet overal, wou ik al maanden doen. Vandaag eindelijk gelukt.
Dank dank Dat zijn de echte kleuren van de iris, maar de grap is dat zo mijn ogen veel groener lijken. Dat zie je bijna niet terug.
Wauw weer drie nieuwe kletsers erbij, gezellig, welkom! Clyde: Wat erg meid, is het al beginnen met bloeden dan? Is het niet een verkeerde test? Of voelt het ook zo?? Bah meid!! Maantje: Eindelijk duidelijkheid dus, maar het blijft natuurlijk een tegenvaller voor je gevoel. Mamalap: haha je zit ook lekker op de wip met wel-niet-wel-niet! Maar rustig afwachten. Ik duim voor je meid!! Hier nog steeds geen ongesteldheidsklachten of rood!! Dus nog steeds hoop... maar vanochtend een test gedaan weer negatief. Geen idee wat het nou is, inmiddels al 4 dagen over tijd! Symptomen: Erg opgezette buik, weinig slaap, nachtmerries, stemmingswisselingen.. Niet hele bijzondere symptomen dus..
Hmm miloena ik ben zo'n google freak dit heb ik wel gevonden: Vertraagde aanmaak Gewoonlijk nemen de hormonale waarden na bevruchting en innesteling dagelijks toe en vormen daarmee extreme waarden. Het kan dus met vrij grote zekerheid worden vastgesteld dat als er hoge HCG waarden in de urine worden aangetroffen er sprake is van zwangerschap. Toch komt die hormoonopbouw niet bij iedere vrouw even gelijkmatig op gang. Als het bevruchte eitje net is ingenesteld moet het lichaam de eerste dagen aanpassen aan de nieuwe omstandigheid. Hormonen worden in gang gezet om de baarmoederwand optimaal te bewaren en om de vrucht te beschermen. Omdat in deze fase het gaat om een zeer kleine vrucht (eerste vijftien dagen) zal de feitelijke scheiding tussen voedsel voor het kind en de moeder nog niet groot zijn. Oftewel de HCG waarden zijn laag waarnaast er ook sprake kan zijn van een trage start. Het lichaam bereidt zich eerst voor door progesteron en oestrogeen niveaus aan te passen waarna mogelijk een paar week later de HCG hormonen op gang komen. Bron: Zwanger zijn bij een negatieve HCG testuitslag | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Dit verschijnsel vind ik op meerdere sites terug of hier iets van waar is weet ik niet, maar dit verklaart wel waarom sommige dames pas een week over tijd positief testen.
Dd ja das inderdaad verstandig zeg om ff wat ander ondergoed te kopen! Mamalap we zijn samen lekker bezig he wel niet wel niet hihi. . mijn lf is 14 dagen. miloena wat spannend nog steeds meid hopelijk heb je snel duidelijkheid! Vind je klachten wel weer iets voor evt zwangerschap. Oja meiden mamalap heeft t al gezien maar hier nog aantal testen.. What do you think?
@daenerys ik denk op de onderste iets te zien maar durf het nog niet met zekerheid te zeggen Spannend hoop het zo voor je meid!!
Truelove ja vaag he. dd aah dankjewel meis! Ik hoop het ook zo voor jou! ! Hopelijk doen dr spuiten goed hun werk meid dat zou echt fijn zijn. Ik ga echt heel hard voor je duimen. Kom zelf net uit de mmm en weet hoe het is. wij moeten tot oktober proberen en anders terug naar de gyn voor ondersteuning. Dikke knuff!
Haha daenerys nou voel je wat ik voel, KL**te tuurstreepjes. Wel/niet/wel/niet. Niet donkerder, kan nog, kan niet. Dikke kus worden paar onrustige dagen voor je
Wat zijn jullie ook een schatten, bedankt voor het meedenken! Inmiddels na een paar maanden had ik besloten om het met mijn moeder te bespreken, dit omdat her zaad van mijn vl niet goed bleek te zijn ivm 2 online bestelde vruchtbaarheid stest voor de man, dit bleek na een uitgebreid ziekenhuisonderzoek niet zo te zijn. Maar wel een enorme reden in het begin voor paniek. Gelukkig hebben we ons hier in laten verzien en vandaar dat ik mijn moedrr het ook had verteld. maar mijn clue van het verhaal, haha, is dat mijn moeder me vandaag ook vertelde dat haar testen ook allemaal negatief waren terwijl ze positief hadden moeten zijn, dus wat jij noemt mamalap zou heel goed kunnen kloppen. Maar nog maar niet te blij zijn totdat ik wel een keer een positieve test mag hebben! Daenerys; ook ik lijk iets te zien op je onderste test! Zie je die lijn zelf ook? Of is diy de belichting? @DD vanaf wanneer zou je een bloedtest kunnen/mogen doen? De huisartsen zijn hier erg vervelend kwa helpen en sturen je het liefst met een kluitje in het riet