Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daenerys, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Mamalap, ik ga dalijk om 07.30uur al richting de prikzuster zodat ik al een van de eerste aan de beurt hopelijk ben.
    Ik ben zeker zenuwachtig weet niet wat ik kan of moet verwachten. Het kan alle kanten bij mij op.
    Binnen de tijd liet ie wel blauw zien die kruidvat + testen maar toch.. kan net zo goed zo zijn ben zwanger maar dat het fout is gegaan...
    Mijn temp is nog steeds 37 graden Celsius, dus dat is ook nog aan de hoge kant en is niet gedaald.

Nouja,, moet toch afwachten, dus ja zenuwen gieren ook nog eens door mijn lijf want het is heel definitief de uitslag.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames, helaas is het hier echt einde oefening. Temperatuur nog verder gezakt en gelijk rood!! Ik mag hier hopelijk nog wel even meekletsen? Blijf natuurlijk nieuwsgierig naar iedereen.
    Tja morgen maar een keer een drankje drinken met de voetbalwedstrijd en over anderhalve week Nijmeegse vierdaagse feesten dan is mijn ei er ook nog lang niet.

@zograagnog1: ik kom wel ff checken straks wat de uitslag is.
    @daenerys: en? En? En?

3. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Weer een nieuwe dag. Hopelijk vandaag voor verschillende mensen wat positieve testen of in ieder geval duidelijkheid.

4. Zograagnog1

Lijkt me gezellig, wat zou het symptomen NOD eind Juni/begin Juli zijn zonder mamalap???

Ik ben geweest voor het bloedprikken gelukkig was de prikzuster in de stemming om er spoed op te zetten anders zou de uitslag zijn na het weekend!!! Aiiiiiiii zou erg zijn.
    Nu zei ze dat ik om 16.00 uur moest bellen voor de uitslag.
    Nou ik ga om 15.00 uur al proberen echhhhhhh wel.
    Wil weten hoe of wat. Is het niet zo kan ik verder.

5. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@mamalap
    jeetje wat balen zeg maar iedergeval duidelijkheid nu *hug*

@zograagnog1
    owh wat spannend! ben benieuwd meid!

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Zograagnog1 spannend! ! Zal het in de gatem houden vanmiddag.

Mamalap ahhh nee he wat jammer!! :( dikke knuff!!

Hier nog niet getest ga k straks doen ben net wakker en moest eerst koffie en mezelf moed inpraten ben nl bang voor megatieve test al heb k wel veel klachten maja je kan jezelf zo gek maken..

7. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    @mamalap ahh balen meis!! Op naar de volgende ronde en echt genieten indd!
    @zograagnog1 dat is spannend!!!
    @daenerys spannend!! Laat je het wel weten? :D

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dank je wel dames, ik ben een vrij positief mens, dus komt zeker goed! Mijn lichaam werkt nog dat is al fijn.

@DD: Ga je nog wat leuks doen van het weekend? Is goed beetje afleiding.
    @daenerys: argh nieuwsgierig, maar snap de angst voor teleurstelling. Wat zit je nu 12dpo?

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

@wish: voel je al zwanger inmiddels?

10. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

@mamalap wij hebben maandag
    Onze eerste afspraak.... Spannend

11. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

@mamalap en wat ontzettend balen voor je dat je ongesteld ben geworden....!!

12. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Mamalap balen!!

Hier ook de ongi doorgebroken, dus samen op naar volgende maand!

Zograagnog1 ik duim voor je!

13. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Getest meiden. .
    denk negatief hoor.. :(
    Dan ga k mee naar topic augustus en neem mezelf voor as maand minder mee bezig te zijn.

Bijgevoegde bestanden:

14. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Zwangernr5 balen!! Maar je hebt nu wel duidelijkheid daa ook wel fijn denk?
    Zo te zien gaat het vaste clubje naar het augustus topic.

15. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    @zograagnog1: spannend, ik kom vanmiddag ook even checken.

@daenarys, mamalap & zwangernr5: balen meiden. Hopelijk volgende maand meer succes!

16. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Idd daenerys duidelijkheid is beter! Maar jij bent toch nog vroeg he? T kan nog.

Ook ik heb me voorgenomen er minder mee bezig te zijn. We gaan maandag op vakantie dus dat gaat vast lukken.

17. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mamalap deanerys en mamanr5 pfff balen meiden in ieder geval hebben jullie nu zekerheid.

Daenerys kan inprinciee nog alle kanten op maar voor se teleurstelling er vanuit gaan dat t eraan zit te komen.

Knuffel

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo maandag is wel de dag, maantje, angel en dutchdiamond!!! Ik ben gewoon vrij maandag...

Tja er gaan er inderdaad een hoop mee, maar met een beetje pech zit ik dan net pas op ei, als het weer 28 dagen duurt.

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys: zolang er geen bloed is kan het nog. Ik zou wat je van plan was op je verjaardag testen als er nog geen bloed is. Nog ff spannend

20. Zograagnog1

Hoi Kheyra, spannend is het zeker. Had om 12.00 uur al gebeld want wilde weten of het al binnen was en was nog niet zo.
    Moet tussen 16.00-17.00 uur bellen. Dát wordt dus onmiddellijk 16.00 uur bellen hahaha. Wat duurt de tijd lang zeg pfffffff bijna pas 13.00 uur.
    Wil zo graag uitsluitsel.

Deel Deze Pagina