Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daenerys, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Als je moet wachten duurt een dag altijd heel lang. Ik duim met je mee om 16.00 uur.

2. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Dank je wel :) Nog 2 uren en 20 minuten te gaan!

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    @zograagnog1: spannend!!! Hoop op een goede uitslag..

@degene die ongi zijn geworden.. Balen!!!! Hopelijk in deze ronde meer geluk..

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Grr krijg mijn banner niet goed.. Ik mag over 8 dagen testen..

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

@zograagnog1: nog een uurtje.
    @daenerys: welke dag heb je jouw ei gehad? Zit je niet iets vroeger dan 12dpo?

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Zograagnog1 ik zou bellen haha neem aan dat het er nu wel is hoor

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Ben erg benieuwd!!!

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Hier vanmorgen met opstaan een beetje een beurs plekje onderin mijn buik..
    Vandaag elke keer menstruatie krampjes en lage rugpijn..
    Mijn hormonen spelen erg op merk ik vandaag en ben zo moe...........
    Zit nu 6dpo maar zullen wel geen herkenning zijn van evt zwangerschap dat is nog te vroeg.. Ook had ik de vorige maanden echt heel gevoelige tepels.. Nu zijn het meer mijn hele borsten die branderig aanvoelen

9. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    En en zograagnog1? :D

Mamalap ik heb 22 juni mijn ei gevoeld en 23 juni ook nog maar dat was smiddags alweer weg. Was wel echt duidelijk eipijn.
    Weet eerlijk gezegd niet of k nou vanaf 23-6 of 22-6 moet tellen? Iemand enig idee?

Op dit moment ben k ff wat down...

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys: dan is volgens mij 23 juni 0dpo, dus zit je nu op 11 dpo. Dat is nog steeds vroeg. Inderdaad even wachten nog tot maandag op z'n minst. Snap dat je er even door heen zit, had ik ook. Ik test voortaan niet meer vroeg!! Pas op 14 dpo als dat dan nog nodig is!

@truelove: ik had ook vroeg krampjes en steekjes en lage rugpijn. Vervelend dat wachten he.

Volgens mij heb ik er lekker een blaasontsteking bij sinds vandaag :(
    Moet ik wachten tot maandag met urine inleveren.

11. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Ik ben niet zwanger het is kleiner dan 0.1 of zoiets. Ik ga weer aan de pil, heb hier geen zin meer in in al die spanning.

Hoop dat iedereen snel zwanger is hier, maar ik zie er vanaf 3 kids is al goed.

12. Kheyra

Kheyra Actief lid

Apr 27, 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Balen voor je :(

13. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Aah wat jammer zograagnog1 !! :(
    Snap dat die spanning teveel voor je word maar zou er wel goed over nadenken of je er echt mee stopt en dat je daar echt vrede mee kunt hebben. Dikke knuffel!!

14. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Inderdaad mamalap weet niet wat me bezielde maar ik deed al niet vroeg testen en ga het ook niet meer doen.. beetje zonde van het geld.

Ga nu even filmpje kijken en wat eten ff wat afleiding.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow meis, weet je dat zeker?!? Is het niet iets wat je roept en later weer spijt van krijgt? Maar is het dan niet een idee om geen anticonceptie te gebruiken en wel zien of er wat gebeurd zonder al teveel mee bezig zijn. Met pil helemaal geen kans zeg maar. Jullie hebben toch bewust gekozen voor nog 1?

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys: goed zo! Gewoon bij je oorspronkelijke plan blijven op je verjaardag testen!

17. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Mamalap: Balen meid!! Dus toch ongi geworden!! Volgende ronde beter meid! Al leken je testen nu al zo mooi! Oh bahh blaasontsteking, wat vervelend!!

@zograagnog1: Niet opgeven meid!! Ik heb het zelf ook wel even gedacht, het frustreert je elke keer weer, maar als je dan denkt, als je aan de pil gaat geef je het de kans niet meer, en als je de pil niet slikt maar het gewoon op zich laat wachten, kan het maar zo raak zijn. Dan is de kans er nog wel, maar niet meer er zo intensief mee bezig
    Hoelang proberen jullie nu jullie 4e kindje te krijgen?

Deaneyrs: Afwachten nog even meid, nog 3/4 daagjes en dan nog een testje wagen! het kan alsnog! Je Hcg moet ook de kans krijgen om te kunnen stijgen!

Hier inmiddels 6 dagen overtijd, nog geen aankomende ongesteldheidsklachten.. vandaag niet getest, die witte testen word ik niet zo vrolijk van, morgenochtend zal ik met ochtendurine weer proberen te testen.

18. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @zo graagnog1 sterkte laat dit ff voorbij gaan he menstruatie en dan beslissen wat je wil. Is na zo een teleurstelling altijd negatief hoe je erover denkt.

@miloena oooh wat hoop ik het zooo voor je!!

Hier bij mij menstruatie al bijna voorbij pffff word niet hoed van me lichaam als t morgen over is ven ik maar 2 dagen ongi geweest lijkt alsof mijn menstruatie alleen maar steeds korter word normaal 5 dgen afgelopen paar maandjes 3 a4 en nu 2 wat kam t betekenen? Zal t door stress????

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

@miloena: spannend!! Wel nog steeds apart dat er geen menstruatie is!
    @angel: de hoeveelheid en duur kan inderdaad veranderen door stress.

Zo iedereen vanavond Nederlands kijken?

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    @miloena: nog getest?

@ deaneyrs: gewoon over paar daagjes weer testen kan zijn dat je een late innesteling hebt gehad..

@zograagnog1: snap dat je teleurgesteld bent maar geef niet op hoor.. Zou niet met de pil beginnen want dan begin je weer van voor af aan..

Share This Page