Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daenerys, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@mamalap
    hoop ook dat ie werkt
    moet zo alleen ff opzoeken hoelang van te voren ik het moet smeren
    heb om half 3 me afspraak en ze zei dat het een uur ging duren

@kheyra balen meid

2. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik hetzelfde heb als jij... NOD was afgelopen donderdag en nog steeds geen rood. Vrijdag wel een test gedaan, negatief helaas, maar dus ook geen symptomen.

3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

mamalap en iedereen die mij gesteund heeft, ik heb even een vraag kunnen jullie mij helpen want ik denk (of ben door de war door alle datums) dat die bloedtest wel een te vroeg zou zijn gedaan? Heb op dit forum een topic geopend. Kunnen jullie even mee kijken... alvast bedankt.

4. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Keyhra: Balen meid, op naar de volgende ronde!

Aza: Gefeliciteerd!! Fijn dat je zwanger bent! En iedereen heeft weer andere symptomen he.. varieert nogal..

@zograagnog1 waar kunnen we dat vinden?

En meiden ik ben even niet zoveel actief geweest dit weekend, veel verjaardagen feestjes en leuke dingen gehad. Ben vandaag inmiddels alweer 8 dagen overtijd. dit is wel erg lang voor een late eisprong of niet? Zaterdagochtend negatief getest, en vanochtend geen zin in een omo witte test gehad. Morgenochtend maar weer een gokje wagen en dan maar de dokter bellen.
    Symptomen:
    Misselijkheid (zelfs overgeven)
    Brobbelende darmen
    Lichte buikpijn
    Lichte hoofdpijn
    stemmingswisselingen ( heb net voor het eerst per ongeluk een beest dood gereden op de weg en begon keihard te huilen..)
    & gevoelige borsten

5. Zograagnog1

Ook onder zwanger worden. Maar er hadden er twee gereageerd en was op zich wel duidelijk. Maar als mijn nod 2 juli is of was waar blijft het bloed dan van mijn od? Hebben jullie een idee?
    Trouwens die zwangerschapsstreep is donkerder en breder geworden, waar komt dat rare ding dan vandaan? Kan het van het ontpillen zijn allemaal?

6. Zograagnog1

Heb er neergezet: Bloedtest te vroeg gedaan? Meningen graag.
    Ik vraag me ook het volgende af, zou die veeg helder bloed onttrekkkingsbloeding geweest kunnen zijn, of is het daarvoor te weinig? Weten jullie dat?

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Heb je nog een nieuwe test gedaan?

8. Zograagnog1

Nee geen nieuwe test gedaan meer. Alles ook op.
    Heb de oudere testen wel op de computer staan maar de echte wel weggegooid, was volgens de huisarts toch niets?

9. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Zograagnog1: dat zou betekenen dat je een lichte menstruatie hebt gehad of innestelingsbloed dat kan ook nog dan zou je wat later uitkomen. Of je bent 4 dagen overtijd. Allemaal maar weer afwachten, wat natuurlijk erg lastig is

10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Waag nog eens een nieuw testje zograagnog1! Want die van een tijdje terug zijn nu ook niet meer betrouwbaar

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ja dat zou ik ook doen! Wie weet.....

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

@miloena: vervelend die onzekerheid. Hopelijk wil de huisarts meewerken morgen!

@zograagnog1: helaas hoeven die veeg bloed en vruchtbaarslijm niks te betekenen.
    Ik heb dit ook gehad met ontpillen, zal even mijn kaartje toevoegen van die tijd.
    Die groene vakjes is vruchtbaarslijm, de groene + zijn positieve ovulatietesten en er staan ook * dat is ook een tussentijd bloedinkje. Ik was ook de wanhoop nabij en eindelijk na 5 maanden had ik een eisprong. Dus ik snap je wanhoop. Daarom ben ik begonnen met temperaturen en ovulatietesten 1 keer per dag.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

In dit kaartje dus alles behalve eisprong. 61 dagen

14. DutchDiamond

aaaaaaaaaaaaaaaaaah morgen is het zover
    sorry moest het even kwijt hopelijk kan ik een beetje slapen

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

@DD: komt goed meis!! Succes! Laat morgen maar weten, ik wed dat het wel meevalt dat spuiten ;)

16. Zograagnog1

Zal beginnen te tempen dan maar die is 37 graden Celsius telkens in de ochtend, vast. Zal weer beginnen kijken wat het is dan. kan een test doen maar zal toch omo wit zijn vanwege geen zwangerschap maar ontpillen. Ben ontregelt geloof ik nu wel.Zal morgen voor mijn man wel test halen 2v5 niet die + want die is lichtpositief bij mij zodat ik gewoon röntgenfoto's kan gaan maken dinsdag. Bedankt meiden/vrouwen, mamalap bedankt dat je je ervaring wilde delen.

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

@zograagnog1: ik snap het hoor! Ramgek werd ik als je lichaam niet doet wat je wilt, daarom hoop ik dat mijn ei nu wel beetje op tijd komt!!!

18. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    DD: Heel veel succes! Ik denk dat het spuiten ook meevalt, zeker met het wonderspul Emla! Zou het zeker een uur van tevoren doen en ff met huishoudfolie eroverheen zodat de werking word versterkt. :)

Zograagnog1; Jeetje meid wat vaag allemaal zeg.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt want hier word je niet vrolijk van. :( Ga je morgen nog eens testen? Wel vreemd dat je bij de + test een licht plusje hebt.. en deze testen kun je doen 4 dgn voor NOD.

Maantje ook heel veel succes vandaag!!

Mamalap; hopelijk duurt het indd niet lang voordat je je ei hebt. Rot is dat he een cyclus die zo lang duurt..

Ik geef de moed ook nog niet op hoor, maar heb me er wel enigszins bij neergelegd dat het deze maand wel is niet raak zou kunnen zijn, puur uit zelfbescherming anders is de teleurstelling zo groot.
    Hier lig ik ziek op bed, heb nu echt goed de griep te pakken. Ene kant wel fijn anders blijf je maar zo doorkwakkelen.
    Weet niet of ik morgen een test doe, wil eerst even me menstruatie afwachten. Heb mijn NOD nu gebaseerd op mijn gemiddelde cyclus van 30 dgn en dat is 8 juli, maar aangezien vorige cyclus 32 dagen was zou het ook zomaar kunnen dat ik 10 juli mijn menstruatie moet krijgen. Hoop overigens niet dat ook mijn cyclus steeds langer word.

Miloena jouw klachten zijn ook spannend zeg! Ga je nog eens testen?

19. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Aza: gefeliciteerd!!!

Zograagnog1: hoop echt dat je toch zwanger bent. En anders niet opgeven, maar voor de volgende ronde gaan.

Dd, Angel & maantje: succes vandaag!

Miloena, truelove & daenarys: hopelijk snel en positieve test!

20. DutchDiamond

weer vroeg wakker
    me ma gaat mee vandaag maar had al gezegt als jij je moet gaan prikken dan kijk ik niet
    die kan ook niet zo goed tegen naalden

Deel Deze Pagina